אושר מיזוג רשת ועשר; צפוי להתרחש סופית כבר בשבת הקרובה
הממונה על ההגבלים העסקיים אישרה את המיזוג, וגם מכירת חלקה של רשת בחברת החדשות לקשת. כבר בשבת הקרובה צפוי המיזוג - ביום בו תושק 'האח הגדול VIP'
עוד מכשול הוסר בדרך למיזוג סופי של רשת וערוץ עשר. הממונה על ההגבלים העסקיים עו"ד מיכל הלפרין, אישרה הבוקר (יום ד') את מיזוג רשת 13 וערוץ עשר, וכעת עובר הכדור לידי מועצת הרשות השנייה, שצפויה להעניק את החותמת הסופית בישיבתה מחר. נראה כי במצב העניינים הנוכחי, המיזוג בין רשת לעשר יתבצע על המסך כבר בשבת הקרובה, היום בו תושק העונה החדשה של 'האח הגדול VIP', ונחזור לגרסת 2 ערוצים מסחריים גדולים – קשת 12 ורשת-עשר.
האישור של הלפרין גם מאפשר חוקית ל-2 הגופים להתחיל לקדם את המיזוג על המסך עצמו - עם פרומואים לקראת המיזוג והתכנים שישודרו בערוץ הממוזג, כגון האח הגדול למשל.
אישור מיזוג רשת ועשר כבר התרחש ב-8 באוגוסט האחרון, על בסיס דוקטרינת "החברה הכושלת", ובמסגרתו בעלי המניות ברשת היו צפויים להיות בעלי השליטה בחברה הממוזגת עם 60%. אולם בשל שינויים משמעותיים במבנה הבעלות של הערוץ החדש (68% לאנשי RGE מול 32% לבעלי רשת) הדבר הגיע שוב לשולחנה של הלפרין, שבדקה את השלכות העסקה על התחרות.
החלטת הממונה לאשר את המיזוג מבוססת על ממצאי בדיקתה, לפיהם בהיעדר המיזוג עלול ערוץ עשר לצאת מהשוק בסבירות גבוהה, ובאופן שמעלה חששות חמורים לפגיעה בתחרות ובציבור. יציאת ערוץ עשר הייתה מביאה להיעלמותה של אחת מ-2 חברות החדשות המרכזיות בטלוויזיה, כך שהייתה נשארת חברת חדשות מרכזית יחידה.
- כמה מרוויח האח הגדול והאם זה חבל ההצלה של רשת 13?
- חיפה הפסידה, ערוץ הספורט ניצח: 17.6% למשחק נגד פ.ס.ז' ומסי
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשל מסקנה זאת, החליטה הממונה על ההגבלים העסקיים שאישורו של המיזוג עדיף מבחינה תחרותית על התנגדות למיזוג, למרות הפגיעה התחרותית האפשרית שטמונה בו. אישור המיזוג הנוכחי ניתן גם הוא בתנאי שרשת תמכור את אחזקותיה בחברת החדשות בה היא מחזיקה במשותף עם שידורי קשת, וזאת בטרם ביצוע המיזוג ("fix it first"). כמו כן, אישרה כעת הממונה את ההתקשרות שבין קשת לבין רשת לפיה תרכוש קשת את אחזקותיה של רשת בחברת החדשות. עסקה זו הובאה בפני הממונה במסגרת מימוש התנאי למיזוג רשת וערוץ עשר כאמור.
כמו כן לאייש נודע כי שמה של חדשות עשר צפוי להשתנות ל"חדשות 13", הלחם של רשת 13 וחדשות עשר. בכל מקרה, החלטה סופית לגבי השם טרם התקבלה.
- 3.חדשות עשר כשלון 09/01/2019 16:20הגב לתגובה זושום מיזוג ואיחוד לא יעזרו הערוץ החדש יפשוט את הרגל תוך שנתיים
- אור 10/01/2019 20:12הגב לתגובה זותפסיק לקשקש
- 2.על הפנים 09/01/2019 11:32הגב לתגובה זולא זורם, לא קליט. "חדשות ישראל" או "חדשות רשת" או "חדר החדשות" יותר טובים.
- 1.טעות, היו צריכים לשמור על חדשות 10 , ולהוסיף "13 בשלט". (ל"ת)עריד 09/01/2019 11:20הגב לתגובה זו

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.