מנחם הורביץ תחיה הורביץ
צילום: בוצ'צ'ו

תחיה תשמח: מנחם הורביץ - אחד הזוכים בפרס הרדיו

הפרס יוענק גם לדליק ווליניץ מרדיו ת"א, אלי לוי ויוסי מזרחי על תכניתם ברדיו חיפה, 'שבת עברית' ברדיו ללא הפסקה, ופרויקטים ומהלכים של רשת ג', קול הים האדום ו-eco99fm
אלכסנדר כץ | (5)

אגודת העיתונאים בתל אביב הכריזה על הזוכים בפרסי הרדיו, שיוענקו בערב הרדיו שיתקיים במסגרת כנס אילת ה-10 לעיתונות שיתקיים בעוד כשבועיים. ועדת הרדיו, בראשות אמנון נדב, בחרה את הזוכים בקטגוריות השונות, מבין עשרות מועמדויות שהוגשו השנה.

 

הוועדה החליטה להעניק את פרס השדר המצטיין לדליק ווליניץ, שמגיש ב-3.5 השנים האחרונות ברדיו תל אביב את תכניתו היומית '6 בבוקר עם דליק ווליניץ'' בסינדיקציה ב-6 תחנות ברחבי הארץ, לאחר שעזב ברעש גדול את גל"צ. בנימוקי הוועדה צוין כי ווליניץ פותח עבור מאזיניו הנאמנים את הבוקר עם תמהיל ייחודי של אקטואליה, כותרות עיתונים, סיפור בוקר, עצות לאורח חיים בריא ושפע תובנות רוחניות. הוועדה ציינה כי ווליניץ מגלה אחריות חברתית ומגייס את תכניתו לטובת מטרות חברתיות ראויות.

יקבל פרס. דליק ווליניץ (יח"צ)

 

פרס תכנית האקטואליה הטובה ביותר יוענק השנה לתוכנית 'זירה חופשית' של רדיו חיפה, בהגשת אלי לוי (חדשות 10) ויוסי מזרחי (חדשות 2). התכנית הוותיקה ביותר של רדיו חיפה, משודרת כבר 18 שנה בכל יום שישי, וב-4 השנים האחרונות על ידי לוי ומזרחי, תושבי אזור חיפה. בנימוקי הוועדה נכתב כי התכנית שמה לה כמטרה להציב את הפריפריה בקדמת הבמה באמצעות שיחות וראיונות על נושאים מקומיים מתחום הפוליטיקה, תרבות, ואיכות הסביבה.

 יוסי מזרחי ואלי לוי

 

פרס תכנית המלל הטובה ביותר שאינה אקטואליה, יוענק לתכנית 'עושה עניין' עם מנחם הורוביץ ברדיו גלי ישראל. התכנית שמשודרת בימים ראשון עד רביעי אחר הצהריים, עוסקת בנושאי אקטואליה בדרך קלילה יותר, בזכות סגנון ההגשה הייחודי של הורוביץ.

 

הוועדה החליטה להעניק את פרס תכנית המוסיקה הטובה ביותר ל'שבת עברית' ברדיו ללא הפסקה. התכנית ששידורה החל לפני כ-20 שנה, משדרת לאורך כל השבת שירים עבריים, ומפגישה את קלאסיקות גדולות במוזיקה העברית עם פנינים מוזיקליות נשכחות מהעשורים הראשונים לקום המדינה. את התכנית עורך יואב חנני.

קיראו עוד ב"תקשורת ומדיה"

 

הוועדה החליטה להעניק את פרס הפרויקט המיוחד לשניים – הפרויקט 'לשיר איתה' של רשת ג' והמאבק נגד סגירת שדה דב של רדיו קול הים האדום. במסגרת המיזם 'לשיר איתה', אמנים הצדיעו לשושנה דמארי ז"ל במלאות עשור ללכתה, ואף חידשו שירים שלה. מדובר על מיזם משותף לרשת ג', ynet וחברת לינקטון, ביוזמתו ובעריכתו של נועם גיל-אור. רדיו קול הים האדום קידם לאורך השנה האחרונה מאבק של תושבי העיר נגד הכוונה לסגור את שדה התעופה דב בתל אביב ב-2016, דבר שהיה פוגע בדרכי ההגעה ובכל תחומי החיים של תושבי העיר הדרומית.

 

בנוסף, החליטה הוועדה לציין לשבח את רדיו eco99fm על אפליקציית המוזיקה שלה, שכבר הביאה ליוזמיו – מנכ"לית התחנה חגית קמין וסמנכ"ל השיווק שרון שפירא, את פרס אנשי השיווק של חודש יוני של איגוד השיווק.

תגובות לכתבה(5):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 5.
    אלי לוי אתה תותח !!! (ל"ת)
    מנשה 02/11/2016 10:01
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    איתמר 01/11/2016 20:22
    הגב לתגובה זו
    רשתג הףתחנה הכי טובה שישי איזה כיף שהיא זכתה תמיד כיף להאזין לה
  • 3.
    אין כמו לינקטון בעולם! (ל"ת)
    יששכר 01/11/2016 19:45
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    אמנון נדב הוא איש התקשורת הכי מושחת בתולדות ישראל. (ל"ת)
    חיימוביץ 01/11/2016 17:45
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    -"בר מוחא וחברים"- (ל"ת)
    ========== 01/11/2016 15:01
    הגב לתגובה זו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״