התאגיד לאנשי קול ישראל: אנו צריכים מיקרופונים ומחשבים
בתאגיד השידור לא מגייסים רק עובדים, אלא גם ציוד, וזאת לטובת פיילוטים לקראת העלייה לאוויר, לאחר שהציוד שנרכש בחו"ל טרם הגיע לישראל
ההליך המזורז מאד של בהקמת תאגיד השידור הציבורי החדש, מלווה גם בתופעות משעשעות במקצת. לאייס נודע כי גורם בתאגיד השידור פנה במייל לאנשי מחלקת ההנדסה בקול ישראל וביקש מהם לספק ציוד אלמנטרי שאמור לשמש לפיילוטים לתכניות הרדיו השונות לקראת הפעלת קול ישראל החדש ב-1 באוקטובר.
הזמן הקצר שיש לתאגיד להתארגן לתחילת השידורים, מחייב אותו לאלתר. על פי חוק, הציוד של רשות השידור יעבור לתאגיד, ואולם התאגיד השקיע כסף רב בהזמנת ציוד אלקטרוני ודיגיטלי מחו"ל, שטרם הגיע לישראל, מה שמחייב אותו להיעזר בציוד הלא מאד חדש של קול ישראל. אז על מה מדובר כעת? בתאגיד מבקשים מיקרופונים וסטנדים למיקרופונים, ומחשבים עם חומר לטובת שידור.
בקשה זו מגיעה כאשר בימים אלו נבנים במתחם קרמניצקי בתל אביב, מקום בו שכן עד לפני כחצי שנה אתר ynet, כ-10 אולפני רדיו שאמורים לשמש בשלב הראשון את כלל רשתות קול ישראל, וזאת משום שעם הקמת התאגיד, לא יהיו אולפני רדיו בירושלים.
מתאגיד השידור הציבורי טרם התקבלה תגובה.
- 9.יעקב 22/07/2016 19:27הגב לתגובה זותקבלו נעליים ,וכינים.
- 8.מכיר 19/07/2016 17:34הגב לתגובה זוהם מגייסים חברים מהרשות רק ככסת״ח הם צריכים את הסרטיה אז גייסו את בילי. אחימאיר דין התנועה ועוד כמה להפעיל שידור בסכומים של אבטחת הכנסה. הכל חלטורה. התחנה תהיה כמו וואלה או יס וכל התוכניות קנויות. גם ערוץ 20 עובדים כך ויש הרבה בלה בלה שזה לא עולה כסף. מצעד הפוליטיקאים יהיה שם יום ולילה כמו אצל בראל. זה המודל ולזה צריך מעט עובדים
- 7.הנדסה רדיו 19/07/2016 08:26הגב לתגובה זומה יעשה עכשיו אודי ממי יקבל עזרה הרי התאגיד לא יפתח כבר וזה כבר ברור.
- 6.אחד שיודע 18/07/2016 22:14הגב לתגובה זואין שופטים אדם בצערו. מידע אישי - לא חסרים מיקרופונים ומחשבים בתאגיד....
- 5.יואל 18/07/2016 21:30הגב לתגובה זולפי ההתנהלות עד עכשו- עוד נתגעגע לקול ישראל הישן והטוב!
- 4.שלמה פ 18/07/2016 20:38הגב לתגובה זוביבי מתערב והכל הולך להתחרבש חהחהחהחהחהח
- 3.מבפנים 18/07/2016 16:51הגב לתגובה זופנו לארדן השחצן ולפיד הקברן שחיסלו את השידור הציבורי
- 2.אני 18/07/2016 16:01הגב לתגובה זוחחחחחחח
- 1.קול ישראל 18/07/2016 14:59הגב לתגובה זוהאולפנים ברחוב הלני המלכה ישארו ומשם ימשיכו לשדר רשתות קול ישראל. הנמוקו לבקשה מגלה שהם מנסים להוציא אל קול ישראל מירושלים ולשדר מתל אביב!
- פילבר 19/07/2016 07:23הגב לתגובה זושעובדים כמה שעות וחותמים יום שלם-עכשיו יתחילו המעקבים אחר העובדים!
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהאירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות
המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים.
המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.
פריים טיים
השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים.
תוכניות אחה"צ וערב מוקדם
בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים.
בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225
במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף
צופים.
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- רייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לייט נייט
ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.49% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
