גל"צ מחזקת את הדסק הכלכלי: גייסה את תומר ורון מכלכליסט ואת יותם ברגר
2 כתבים כלכליים חדשים מצטרפים למערכת החדשות של גל"צ. השניים הם תומר ורון ויותם ברגר. החיזוק לדסק הכלכלי התקבל בהחלטה של מפקד התחנה ירון דקל ומ"מ מנהל מחלקת החדשות דן שחורי, לנוכח העניין המוגבר של המאזינים - כך לטענת התחנה הצבאית - בתחומי הכלכלה והחברה.
ורון (29) הוא כתב הבנקים של כלכליסט, ובעבר כתב בפורבס ישראל. ורון יסקר את כל הקשור לעולם המאקרו-כלכלי. בין חשיפותיו בעבר: הנהלת דיסקונט ששכרה את שירותיו של עופר עיני, תחקירים על שוק ההלוואות החוץ-בנקאיות, הרשימה הסודית של "הרחובות מורשי-המשכנתא" של מזרחי טפחות ועוד.
ברגר (21) הוא עורך תכניות בכיר, שהשתחרר בחודש יולי לאחר שירות חובה במסגרתו שימש ככתב ירושלים וחבר בדסק הפוליטי. תחום סיקורו החדש של ברגר ישים דגש על יוקר המחיה, ההשפעה על האזרח והממשק בין הפוליטיקה לכלכלה. בין פרסומיו: תכנית ממשלתית לפתיחת שער נוסף להר הבית לעליית יהודים, מעקב אחר ההעברות התקציביות בוועדת הכספים של הכנסת ומצבן של השכונות המזרחיות בירושלים.
בנוסף, נעמי רביע תמלא את מקומה של יונה לייבזון בתכנית יהיה בסדר לצידו של אביב לביא, לאחר מעברה של לייבזון לחברת החדשות של ערוץ 2. רביע (39) התחילה את דרכה בגל"צ כחיילת לפני 21 שנים, ומאז הפכה למגישה בכירה בגלגלצ, מגישת התכנית קולה של אמא ומגישת מהדורות חדשות. על מינויה החליטה מנהלת התכנית, מאיה להט-קרמן. רביע אמרה היום: "לכבוד הוא לי שבחרו בי להגיש את 'יהיה בסדר'. זו תכנית ששמעתי באדיקות מאז עלייתה לאוויר לפני 8 שנים. אני שמחה ונרגשת להיות חלק מתכנית כה חשובה, המתקנת עוולות ומדברת לכל אזרח בגובה העיניים".
- TGI: אחרי הדחת ברדוגו, גל"צ איבדה את הבכורה לכאן רשת ב'
- ברדוגו דורש לחזור לשדר בגל"צ - ופיצוי של חצי מיליון שקל
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מפקד גל"צ ירון דקל מסר: "ההחלטה להרחיב את תחום הסיקור מחויבת המציאות, שכן מאזיני גל״צ צמאים למידע, וגלי צה״ל כתחנת שידור מובילה תשים דגש על העולם הכלכלי-חברתי והממשק שבינו לבין האזרח הקטן. גם הצטרפותה של נעמי רביע לאביב לביא בתכנית 'יהיה בסדר' תוסיף לתכנית הדגל של גל״צ, שכבר זכתה להכרה ולפרסים רבים."
- 2.אזרחית איכפתית 07/03/2016 08:52הגב לתגובה זולתומר ורון או מי שמעוניין להתיחס לנושא של התקן (מחייב)שמטרתו חיסכון באנרגיה (תלות אזור) באזור אקלים ב לדוגמא(,אור יהודה,באר יעקב,נס ציונה,אופקים ועוד) החיסכון של בערך 24% הוצאה לחימום מבנה בחורף וקירור בקיץ. עלות יישום התקן בזמן הבניה שולית וחשיבותו רבה אלא שלא כל הבונים מכירים/מתייחסים ברצינות בין מחברי התקן, פרופ רחל בקר,שמואל חסיד טכניון. אביתר אראל א.בן גוריון , דוד רודיק משרד לתשתיות לאומיות ועוד רבים וטובים. אנא התיחסותכם נושא מוזנח בעל חשיבות עצומה.. טלח
- 1.דן 07/10/2015 22:18הגב לתגובה זוהתאימה בול לתוכנית.

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.