עובדה עונה 20 אילנה דיין רוברט דה נירו ארנון מילצ'ן
צילום: צילום מסך קשת ערוץ 2
רייטינג

אחרי 20 שנה: 23.4% להשקת העונה החדשה של 'עובדה' על "המרגל" מילצ'ן

תכנית התחקירים פתחה עם נתון סביר אבל נמוך מזה של עונה 19. הסדרה החדשה של אסי עזר הניבה 22.5%. 'צינור לילה' עקפה את 'החדשות הלילה'
אלכסנדר כץ | (4)

קשת השיקה אמש (יום ב') את העונה ה-20 של עובדה - עם תכנית מיוחדת אל מפיק הסרטים הישראלי ארנון מילצ'ן, שבמשך שנים פעל בשירות המדינה. התוצאה: 23.4%, כך על פי נתונים ראשוניים בקרב משקי בית באוכלוסייה היהודית, כולל צפייה נדחית עד 2:00 בלילה. העונה ה-19 נפתחה עם 26.7%.

השקת הסדרה החדשה להיות איתה (קשת, ערוץ 2) של אסי עזר הניבה 22.5%. מנגד, אמבוש (ערוץ 10) ממשיכה לרשום נתונים נאים עם 12.5%, וישראל (ערוץ 10) עם 11.3%. משחק ליגת העל בין הפועל באר שבע לעירוני רמת השרון (ערוץ 1) הסתפק ב-5.6%.

'חי בלילה' (קשת, ערוץ 2) רשמה 11.3%, 'היום שהיה' (ערוץ 10) זכתה ב-9.5%, 'לילה כלכלי' (ערוץ 10) קיבלה 7.2%, ושידור חוזר של 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) עם 6.3%.

לוהט בלילה: 'צינור לילה' (ערוץ 10) עם 6.9%, עקפה את 'החדשות הלילה' (חדשות 2) שהניבה 5.7%.

ראש בראש בפרה-פריים: 'אנשים' (קשת, ערוץ 2) הניבה 12.1%, לפני 'תכנית חסכון' (חדשות 2) עם 15.1%. 'ערב טוב עם גיא פינס' (ערוץ 10) קיבלה 9.9%, ומשחק הכדורסל בין הפועל תל אביב להפועל ירושלים (ערוץ 1) רשם 4.1% עם פיק של 6.8%.

בגזרת החדשות: 'חדשות 2' עם 23.3%, 'חדשות 10' רשמה 11.3%, ו'מבט' (ערוץ 1) קיבלה 3.6%.

תגובות לכתבה(4):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    pix37 26/11/2013 11:30
    הגב לתגובה זו
    לא יצירת מופת אבל תוכנית נעימה לצפיה - לא מביכה לא רעה. בהחלט משהו נחמד.
  • 2.
    פוליצר 26/11/2013 10:10
    הגב לתגובה זו
    זאת לא הייתה תכנית טלוויזיה, זה היה ראיון חנפני ומביך, מי רוצה לצפות בדבר כזה?
  • 1.
    השקות חלשות של קשת (ל"ת)
    רונן 26/11/2013 09:52
    הגב לתגובה זו
  • המבקר 26/11/2013 10:05
    הגב לתגובה זו
    השם שלו ,הוא גם לא קיבל 20% במציאות ,אבל אבי ניר עסוק בקומבינות ועסקים ובינתיים רשת עקפה אותו בסיבוב בלי לפחד לתת פרסומת בין 21:00 ל 22:00. אבי ניר צריך לרענן שורות ולא לפחד ...
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.25%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״