המורה תמר: תמי שינקמן מצטרפת למסלול יחסי הציבור והדוברות של 'הבצפר'
יועצת התקשורת תמי שינקמן מצטרפת לסגל המרצים בבית הספר ללימודי מקצועות הפרסום, 'הבצפר'. שינקמן, שהובילה את הקמפיין לשחרורו של גלעד שליט, תרכז את נושא הקמפיינים הציבוריים במסלול יחסי הציבור והדוברות.
הפעם הראשונה שבה שינקמן הגיעה לבית הספר היתה כאורחת בפרויקט סיום קורס של תלמידי המסלול האמור. במסגרת הפרויקט התבקשו הסטודנטים בני אותו מחזור לבנות אסטרטגיה עבור 2 קמפיינים ששינקמן עצמה עבדה עליהם בשעתו - 'שליט' ו'אור ירוק'.
- 7.ניסים חדעידה 13/03/2018 19:58הגב לתגובה זואל תמי שנקמן שלום רב לך ראיתי אותך עכשיו בכתבה תקראי עובדות ממשיות מי שירק וחסם את הנהגת מזרחי ואל תגידו לי גזענות המילה השנואה עליי ביותר עובדות עם זה מתומודדים כמה חילוניים לא מתגייסים נקיפות מצפון או אחרים כמה הפגנות התלאבייבים עושים ומעולם שוטר אתה לא רואה הפגנה של חרדים מאות שוטרים אלימים מול בני12 או59ומכים ומכים ברעות אותם למה ככה תקראו · אני הוא ניסים חדידה לי לי ובא לי מלא קללות לקלל אותם את כל חוקרי משטרת בת ים אתקשר100 ואשאל אם מותר לי לכתוב ולקלל אותם הרסו ודפקו לי תחיים כל השוטרים מזרחיים ומזרחי תמיד ייזיין מזרחי במיוחד משטרת ישראל יש הפגנה לדוסים רואים משטרה ונותנים מכות לילד בן13 ולזקן בן 69 בתל אביב כל הזמן יש הפגנות בחיים בחדשות ניידת לא רואים למה מזרחי נגד מזרחי עם אשכנזים השוטר נשען על הניידת וסגריה מעשן מי שחט את אמא שלו מי רצח שלושה נערים בסופר 2נשים רבו מכות על התור בסופר מזרחיות מחנה בחניה של נכים במלון באילת ומרביץ למנהל המלון מיהוא מזרחי כל מזרחי חושב שהוא המציא את המים החמים האבדאי ואלק חברותיים מפוצצים מכוניות כל הרוע אנחנו המזרחיים תבדקו כל הטרקטורונים רוב רוב התאונות
- 6.אברמוביץ 18/03/2012 11:15הגב לתגובה זוכמה, כמה כבר ייכתב וייאמר על כך שתמי שינקמן הובילה את קמפיין שליט? אני כבר ממתין לראות מתי תמי שינקמן תייחצן את עצמה במיזמים חדשים ויוצאי דופן שהיא שותפה להם, במקום להזכיר כל הזמן שהיא הייתה ממובילי קמפיין לשחרור חייל שהיה בשבי החמאס במשך 5 שנים. תמי, כל הרעש שאת עושה סביב הנושא הרגיש של שחרור שליט והאהדה העצמית שלך, לא עושה לך טוב בלשון המעטה.
- 5.נפיחה נפוחה ותפוחה. (ל"ת)גבי אנד דבי 17/03/2012 23:06הגב לתגובה זו
- 4.ועכשו התחקיר 16/03/2012 16:34הגב לתגובה זוההצלחות הגדולות, העבודה הטובה והנעימה במחיצתה...יאללה, איפה אתם, תתחילו לעבוד ולהוציא את הסיפורים האמיתיים, כולם מכירים הכל רק משום מה נותנים לה ראיון מביך בידיעות במקום תחקיר אמיתי
- 3.להפעיל את המוח 15/03/2012 23:28הגב לתגובה זובאמת נורא קשה לגייס תמיכה בשבוי או נגד תאונות. וואו ממש מוכשרת....בדיחחחחחחחחחה
- 2.עזרא מועלם 15/03/2012 20:15הגב לתגובה זוקשה לשכוח את הראיון המונומנטלי שהעניקה לידיעות אחרונות אחרי שחרור גלעד שליט. "אני ואני ואני" להקיא
- 1.סיגל גליל 15/03/2012 18:12הגב לתגובה זותמי שינקמן היא לא רק המקצוענית בהא הידיעה. היא מרצה מופלאה, שמשתפת מנסיונה העשיר סטודנטים בבתי ספר שונים לתקשורת בארץ. היא מרתקת את כולם בתבונה, בידע וביכולת הרטורית שלה. לא סתם היא זכתה בתואר אשת השנה של האיגוד ליחסי ציבור.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.37% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -1.37% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
