המורה תמר: תמי שינקמן מצטרפת למסלול יחסי הציבור והדוברות של 'הבצפר'

יועצת התקשורת, שעד לא מזמן הובילה את הקמפיין לשחרורו של גלעד שליט, עתידה לרכז את תחום הקמפיינים הציבוריים במסלול האמור
דפנהפלס | (7)

יועצת התקשורת תמי שינקמן מצטרפת לסגל המרצים בבית הספר ללימודי מקצועות הפרסום, 'הבצפר'. שינקמן, שהובילה את הקמפיין לשחרורו של גלעד שליט, תרכז את נושא הקמפיינים הציבוריים במסלול יחסי הציבור והדוברות.

הפעם הראשונה שבה שינקמן הגיעה לבית הספר היתה כאורחת בפרויקט סיום קורס של תלמידי המסלול האמור. במסגרת הפרויקט התבקשו הסטודנטים בני אותו מחזור לבנות אסטרטגיה עבור 2 קמפיינים ששינקמן עצמה עבדה עליהם בשעתו - 'שליט' ו'אור ירוק'.

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    ניסים חדעידה 13/03/2018 19:58
    הגב לתגובה זו
    אל תמי שנקמן שלום רב לך ראיתי אותך עכשיו בכתבה תקראי עובדות ממשיות מי שירק וחסם את הנהגת מזרחי  ואל תגידו לי גזענות המילה השנואה עליי ביותר עובדות עם זה מתומודדים            כמה חילוניים לא מתגייסים נקיפות מצפון או אחרים כמה הפגנות התלאבייבים עושים ומעולם שוטר אתה לא רואה הפגנה של חרדים מאות שוטרים אלימים מול בני12 או59ומכים ומכים ברעות אותם למה ככה תקראו · אני הוא  ניסים חדידה לי לי ובא לי מלא קללות לקלל אותם את כל חוקרי משטרת בת ים אתקשר100 ואשאל אם מותר לי לכתוב ולקלל אותם הרסו ודפקו לי תחיים כל השוטרים מזרחיים ומזרחי תמיד ייזיין מזרחי במיוחד משטרת ישראל יש הפגנה לדוסים רואים משטרה ונותנים מכות לילד בן13 ולזקן בן 69 בתל אביב כל הזמן יש הפגנות בחיים בחדשות ניידת לא רואים למה מזרחי נגד מזרחי עם אשכנזים השוטר נשען על הניידת וסגריה מעשן מי שחט את אמא שלו מי רצח שלושה נערים בסופר 2נשים רבו מכות על התור בסופר מזרחיות מחנה בחניה של נכים במלון באילת ומרביץ למנהל המלון מיהוא מזרחי כל מזרחי חושב שהוא המציא את המים החמים האבדאי ואלק חברותיים מפוצצים מכוניות כל הרוע אנחנו המזרחיים תבדקו כל הטרקטורונים רוב רוב התאונות
  • 6.
    אברמוביץ 18/03/2012 11:15
    הגב לתגובה זו
    כמה, כמה כבר ייכתב וייאמר על כך שתמי שינקמן הובילה את קמפיין שליט? אני כבר ממתין לראות מתי תמי שינקמן תייחצן את עצמה במיזמים חדשים ויוצאי דופן שהיא שותפה להם, במקום להזכיר כל הזמן שהיא הייתה ממובילי קמפיין לשחרור חייל שהיה בשבי החמאס במשך 5 שנים. תמי, כל הרעש שאת עושה סביב הנושא הרגיש של שחרור שליט והאהדה העצמית שלך, לא עושה לך טוב בלשון המעטה.
  • 5.
    נפיחה נפוחה ותפוחה. (ל"ת)
    גבי אנד דבי 17/03/2012 23:06
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    ועכשו התחקיר 16/03/2012 16:34
    הגב לתגובה זו
    ההצלחות הגדולות, העבודה הטובה והנעימה במחיצתה...יאללה, איפה אתם, תתחילו לעבוד ולהוציא את הסיפורים האמיתיים, כולם מכירים הכל רק משום מה נותנים לה ראיון מביך בידיעות במקום תחקיר אמיתי
  • 3.
    להפעיל את המוח 15/03/2012 23:28
    הגב לתגובה זו
    באמת נורא קשה לגייס תמיכה בשבוי או נגד תאונות. וואו ממש מוכשרת....בדיחחחחחחחחחה
  • 2.
    עזרא מועלם 15/03/2012 20:15
    הגב לתגובה זו
    קשה לשכוח את הראיון המונומנטלי שהעניקה לידיעות אחרונות אחרי שחרור גלעד שליט. "אני ואני ואני" להקיא
  • 1.
    סיגל גליל 15/03/2012 18:12
    הגב לתגובה זו
    תמי שינקמן היא לא רק המקצוענית בהא הידיעה. היא מרצה מופלאה, שמשתפת מנסיונה העשיר סטודנטים בבתי ספר שונים לתקשורת בארץ. היא מרתקת את כולם בתבונה, בידע וביכולת הרטורית שלה. לא סתם היא זכתה בתואר אשת השנה של האיגוד ליחסי ציבור.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.


  


אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריאלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמרי

האם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?

ליאור דנקנר |
נושאים בכתבה סלקום תקלה

הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.

יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור. 

התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות

לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי. 

ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.

בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.