המורה תמר: תמי שינקמן מצטרפת למסלול יחסי הציבור והדוברות של 'הבצפר'
יועצת התקשורת תמי שינקמן מצטרפת לסגל המרצים בבית הספר ללימודי מקצועות הפרסום, 'הבצפר'. שינקמן, שהובילה את הקמפיין לשחרורו של גלעד שליט, תרכז את נושא הקמפיינים הציבוריים במסלול יחסי הציבור והדוברות.
הפעם הראשונה שבה שינקמן הגיעה לבית הספר היתה כאורחת בפרויקט סיום קורס של תלמידי המסלול האמור. במסגרת הפרויקט התבקשו הסטודנטים בני אותו מחזור לבנות אסטרטגיה עבור 2 קמפיינים ששינקמן עצמה עבדה עליהם בשעתו - 'שליט' ו'אור ירוק'.
- 7.ניסים חדעידה 13/03/2018 19:58הגב לתגובה זואל תמי שנקמן שלום רב לך ראיתי אותך עכשיו בכתבה תקראי עובדות ממשיות מי שירק וחסם את הנהגת מזרחי ואל תגידו לי גזענות המילה השנואה עליי ביותר עובדות עם זה מתומודדים כמה חילוניים לא מתגייסים נקיפות מצפון או אחרים כמה הפגנות התלאבייבים עושים ומעולם שוטר אתה לא רואה הפגנה של חרדים מאות שוטרים אלימים מול בני12 או59ומכים ומכים ברעות אותם למה ככה תקראו · אני הוא ניסים חדידה לי לי ובא לי מלא קללות לקלל אותם את כל חוקרי משטרת בת ים אתקשר100 ואשאל אם מותר לי לכתוב ולקלל אותם הרסו ודפקו לי תחיים כל השוטרים מזרחיים ומזרחי תמיד ייזיין מזרחי במיוחד משטרת ישראל יש הפגנה לדוסים רואים משטרה ונותנים מכות לילד בן13 ולזקן בן 69 בתל אביב כל הזמן יש הפגנות בחיים בחדשות ניידת לא רואים למה מזרחי נגד מזרחי עם אשכנזים השוטר נשען על הניידת וסגריה מעשן מי שחט את אמא שלו מי רצח שלושה נערים בסופר 2נשים רבו מכות על התור בסופר מזרחיות מחנה בחניה של נכים במלון באילת ומרביץ למנהל המלון מיהוא מזרחי כל מזרחי חושב שהוא המציא את המים החמים האבדאי ואלק חברותיים מפוצצים מכוניות כל הרוע אנחנו המזרחיים תבדקו כל הטרקטורונים רוב רוב התאונות
- 6.אברמוביץ 18/03/2012 11:15הגב לתגובה זוכמה, כמה כבר ייכתב וייאמר על כך שתמי שינקמן הובילה את קמפיין שליט? אני כבר ממתין לראות מתי תמי שינקמן תייחצן את עצמה במיזמים חדשים ויוצאי דופן שהיא שותפה להם, במקום להזכיר כל הזמן שהיא הייתה ממובילי קמפיין לשחרור חייל שהיה בשבי החמאס במשך 5 שנים. תמי, כל הרעש שאת עושה סביב הנושא הרגיש של שחרור שליט והאהדה העצמית שלך, לא עושה לך טוב בלשון המעטה.
- 5.נפיחה נפוחה ותפוחה. (ל"ת)גבי אנד דבי 17/03/2012 23:06הגב לתגובה זו
- 4.ועכשו התחקיר 16/03/2012 16:34הגב לתגובה זוההצלחות הגדולות, העבודה הטובה והנעימה במחיצתה...יאללה, איפה אתם, תתחילו לעבוד ולהוציא את הסיפורים האמיתיים, כולם מכירים הכל רק משום מה נותנים לה ראיון מביך בידיעות במקום תחקיר אמיתי
- 3.להפעיל את המוח 15/03/2012 23:28הגב לתגובה זובאמת נורא קשה לגייס תמיכה בשבוי או נגד תאונות. וואו ממש מוכשרת....בדיחחחחחחחחחה
- 2.עזרא מועלם 15/03/2012 20:15הגב לתגובה זוקשה לשכוח את הראיון המונומנטלי שהעניקה לידיעות אחרונות אחרי שחרור גלעד שליט. "אני ואני ואני" להקיא
- 1.סיגל גליל 15/03/2012 18:12הגב לתגובה זותמי שינקמן היא לא רק המקצוענית בהא הידיעה. היא מרצה מופלאה, שמשתפת מנסיונה העשיר סטודנטים בבתי ספר שונים לתקשורת בארץ. היא מרתקת את כולם בתבונה, בידע וביכולת הרטורית שלה. לא סתם היא זכתה בתואר אשת השנה של האיגוד ליחסי ציבור.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
