סגירה בת"א: המעו"ף איבד 0.46%, המומנטום במניות הגז דעך לקראת הסיום

המעו"ף החל לאבד גובה בעיקר לאחר הודעת הריבית בשעה 16:00. מניית קבוצת דלק עלתה 3.4%. אבנר הסתפקה בעלייה של 1.25% בלבד
ירידות, צילום: Getty images Israel
כנראה שמישהו פינטז על הורדת ריבית. המדדים המובילים בבורסה בת"א סגרו במגמה מעורבת עם נטייה ברורה לירידות כאשר מדד המעו"ף חטף מכה מטה וכבר נסחר בירידות של של 0.5% לאחר עדכון הריבית מצד בנק ישראל. הריבית אמנם נותרה כצפוי ללא שינוי, אך כנראה שבשוק בכל זאת היו גופים שנתנו סבירות מסויימת להורדת ריבית. נציין כי מדד הדאקס סגור היום וגם בוול סטריט לא יתקיים מסחר. ירידות חדות של מעל 2% נרשמות כעת בבורסות בספרד ויוון - לכתבה בעניין
מניות הגז בלטו בעליות חדות לאחר הודעת גילה על התפטרות (לכתבה המלאה) אך נציין כי המומנטום בסקטור דעך לקראת הסיום. מדד הגז-נפט שעלה מוקדם יותר 2.1%, סגר בעלייה של 1.3% בלבד. רציו יהש שעלתה עד 4.3% סגרה בעלייה של 2.77%. 
מדד ת"א 35 +0.08% מדד ת"א 35 1,461.66 +0.08% מדד ת"א 35 בסיס:1,460.5 פתיחה:1,460.64 גבוה:1,465.4 נמוך:1,459.01 תמורה:295,944,999 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  סגר בירידה של 0.46%
מדד ת"א 90 +0.21% מדד ת"א 90 1,069.59 +0.21% מדד ת"א 90 בסיס:1,067.36 פתיחה:1,068.08 גבוה:1,069.83 נמוך:1,068.08 תמורה:93,331,158 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  עלה 0.21%
מדד ת"א בנקים-5 -0.09% מדד ת"א בנק 1,857.61 -0.09% מדד ת"א בנקים-5 בסיס:1,859.35 פתיחה:1,858.67 גבוה:1,859.13 נמוך:1,847.27 תמורה:65,988,108 לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא:  ירד 0.65%.
מחזור המסחר הסתכם היום ב-919 מיליון שקלים, מחזור יחסית גבוה כאשר בחו"ל המסחר סגור במרבית הבורסות המרכזיות.
ביומיים האחרונים רשם ה-S&P500 עלייה מזערית של 0.02% כשביום ו' סגר המדד בירידות קלות לאחר שנתון האינפלציה עורר ספקולציות על כך שהריבית תתחיל לטפס מוקדם מהצפוי - ולראייה הדולר זינק 1% מול האירו. מול השקל הדולר עולה הבוקר ב-0.7% ל-3.90 שקלים. האירו צולל 1.1%.
נציין כי בשבוע החולף זינק מדד ת"א 25 3.4% לשיא כל הזמנים בדחיפת מדד הבנקים שטס 4.3% ומדד הגז-נפט שעלה 4.4%. המעו"ף דילג לראשונה אי פעם מעל הרמה של 1,700 נקודות. גם באירופה היה זה שבוע חיובי מאוד עם עלייה של 3.2% בדאקס הגרמני. בארה"ב זה ממשיך להיראות מעט פחות טוב, עם עלייה שבועית של 0.17% בלבד במדד ה-S&P500 אבל עדיין צריך להזכיר שהמדד נסחר השבוע בשיא כל הזמנים.
הסוגיית היוונית ממשיכה לרכז עניין. קנצלרית גרמניה ונשיא צרפת נתנו לראש ממשלת יוון עד סוף מאי להגיע להבנות עם הלווים בדבר הרפורמות שיוון נדרשת להציג בכדי לקבל את הסיוע ולהימנע מפשיטת רגל. לכתבה המלאה - לחץ כאן
מניית אפריקה +13.43% אפריקה 22.8 +13.43% אפריקה בסיס:20.1 פתיחה:23.1 גבוה:24.9 נמוך:21 תמורה:1,862,449 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: ירדה 0.76% ברקע לפרסום דו"חות חלשים מאוד מצד חברת הבת אפי פתוח שדיווחה על ירידה של 75% ברווח הנקי ברבעון הראשון. לכתבה המלאה   
מניית פלוריסטם -0.24% פלוריסטם 499.2 -0.24% פלוריסטם בסיס:500.4 פתיחה:498 גבוה:510 נמוך:491.5 תמורה:979,243 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  ירדה 0.54%. מנכ"ל החברה אמר הבוקר בכנס משקיעים שקיימה החברה בבורסה בת"א כי "האישור שקיבלנו שווה בין 200 ל-700 מיליון דולר". לכתבה המלאה 
מניית אבגול +0.07% אבגול 437 +0.07% אבגול בסיס:436.7 פתיחה:436.7 גבוה:437 נמוך:433.9 תמורה:58,545 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא: עלתה 2.4% לאחר שהחברה פרסמה דו"חות לרבעון הראשון והציגה גידול דרמטי ברווח הנקי לרמה של 9.2 מיליון דולר, זאת בשל התנהגות מחירי חומרי הגלם בתקופת הרבעון אשר תרמה לשיפור הרווחיות הגולמית. החברה נסחרת כעת בשיא כל הזמנים אחרי שעלתה 30% מתחילת השנה לשווי של 1.2 מיליארד שקלים. 
מניית  בית שמש -0.15% בית שמש 7,790 -0.15% בית שמש בסיס:7,802 פתיחה:7,802 גבוה:7,802 נמוך:7,790 תמורה:69,038 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  עלתה 1.8% וריכזה עניין במחזור גבוה מהרגיל לאחר פרסום דו"חותיה. החברה הציגה עלייה נאה בשיעור הרווח הגולמי שלה, בין היתר בשל התחזקות הדולר, ותמהיל מוצרים בעלי רווחיות גבוהה: הרווח הנקי של החברה כמעט ושילש עצמו בהשוואה לרבעון המקביל בשנה שעברה, ועלה מ-668 אלף דולר לכמעט 2 מליון דולר. שיעור הרווח הנקי הינו 10.5%, לעומת 3.6% ברבעון המקביל אשתקד.
תגובות לכתבה(125):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 79.
    כל הכבוד לליטל מתגובה מס' 1 (ל"ת)
    חיים 26/05/2015 00:09
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 78.
    מנית רקח - זה הזמן להשקיע (ל"ת)
    רקח 25/05/2015 22:05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 77.
    ל71 אבי.תפסיק לחשוב שכולם מפגרים כמוך
    שגי 25/05/2015 20:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואתה מבין למה אני מתכוון.לא תהיה שום מפולת אולי תיקון אבל לא מפולת כמו שאתה רוצה ושואל בצניות מתי תהיה .לא כולם טיפשים
    סגור
  • 76.
    מסכן מי שמכר ביונדווקס. היום
    מ 25/05/2015 17:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקרוב כל המוכרים יישארו עם הלשון בחוץ כשייראו את הקפיצה האדירה של המניה .בכל אופן אני מאחל להם הרבה בריאות והצלחה עם מניות הגז או כל דבר אחר...
    סגור
  • 75.
    בהצלחה לגזית גלוב
    יוני 25/05/2015 17:42
    הגב לתגובה זו
    0 2
    יאלללה לעליות.
    סגור
  • 74.
    משקיעים חכמים ידעו לנצל את ההזדמנות כדי לקנות
    אחת שמבינה א 25/05/2015 17:27
    הגב לתגובה זו
    0 4
    מניות גז במחירים אטרקטיביים ואני גם עידכנתי לפני כמב חודשים מחיר יעד לאבנר ישראמקו ורציו והם כמובן שהגיעו ומי שקנה ולא חשש שמא יירדו עוד הרוויח עד היום לפחות 40% במיוחד באבנר וישראמקו, לפעמים כדאי מאוד להקשיב לכותבים כאן. היום אני לא ממליצה במיוחד יתכן והמניות הגז יעלו עוד קצת אבל תהיינה ירידות בהמשך, עשו מה שבא לכם.המשך יום טוב ומהנה!
    סגור
  • לאחת שמבינה
    אחד 25/05/2015 19:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    גם אני תמיד חכם בדיעבד
    סגור
  • 73.
    לונג סקוויז אייייייייייי (ל"ת)
    הגשש 25/05/2015 17:25
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 72.
    שורט סקויזז ענק עד יום חמישי !!!!הרבה כותבים הולכים
    אלעד 25/05/2015 17:07
    הגב לתגובה זו
    3 7
    לקבל בראש השוק לא ירד לאן שהם מצפים.........
    סגור
  • אולי מיילן תכין הפתעה לפריגו ותקפיץ המעוף 2 אחוז (ל"ת)
    אולי מיילן ? 25/05/2015 17:34
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • טען עוד
  • 71.
    שאלה למבינים בלבד.
    אבי ל. 25/05/2015 17:01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    יש למישהוא מושג מתי בדיוק מתחילה המפולת. תיראו אני לא פרייאר ולא תמים ולא שואל על שעה מדוייקת אבל אשמח אם מישהוא ירשום כאן בבקשה רבה את התאריך המדויק זה יכול מאד לעזור לי מי שלא יודע בדיוק אלה על בערך אז אני מבקש בבקשה שלא יענה אבל התותחים שיכולים לכתוב לי יום מדוייק ותאריך זה יהיה אחלא מהצד שלהם תודה רבה אבי.
    סגור
  • 70.
    עד ספטמבר אז למה ירידות לאסוף רצים ל1770
    לא ישנו את הריבית 25/05/2015 16:53
    הגב לתגובה זו
    2 0
    אלומות: לבנק ישראל לא תהיה סיבה לשנות את הריבית לפחות עד ספטמבר לדברי ברק גרשוני, נראה כי בנק ישראל מחכה להתפתחויות מעבר לים; אינפיניטי: "בבחינת מכלול הגורמים במשק, אנו סבורים שהבנק פועל נכון בשלב הנוכחי"
    סגור
  • 69.
    במנית אינרום
    משקיע 25/05/2015 16:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חברה מוצלחת. יחודית. מכפיל חבל על הזמן. השנה 100 אחוז לפחות
    סגור
  • 68.
    יהיו עוד בשורות מצויינות לרציו וליויתן ממקןרב!!!! (ל"ת)
    תוך זמן קצר 25/05/2015 15:41
    הגב לתגובה זו
    2 1
    סגור
  • 67.
    אינרום
    גאון 25/05/2015 15:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עד יום חמישי שער 1200
    סגור
  • 66.
    השבוע ניראה בעיקר ירידות-כך המעופניקים ושורטיסטים רוצים (ל"ת)
    כוכי 25/05/2015 15:18
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 65.
    מניות חברות הביטוח עדיין לא שברו שיא חדש משנת
    נועםדבורה 25/05/2015 15:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    2009 באשר למניות הגז והנפט מדד 100 הבנקים הנדלן הכל עף למעלה ארהב אירופה כולם חוץ מביטוח מתי יבוא השלב שלה ?
    סגור
  • 64.
    תתרחקו מכיל - ואלביט מ. (ל"ת)
    בני 25/05/2015 15:09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 63.
    אנו לפני גל של ירידות ברשות הבנקים כיל,פרוטרום,ואלביט מ (ל"ת)
    סרגיו 25/05/2015 15:09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 62.
    להיות בידיים טובות ובטוחות
    מדיום 25/05/2015 14:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אינברום
    סגור
  • 61.
    מחזור קטן מאוד בננו, מעיד על שבוע הירידות שלפנינו (ל"ת)
    ננו דיימנשן 25/05/2015 14:33
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • עוד אחד שלא קנה בזמן?או מכר לפני הזמן...
    ניר 25/05/2015 18:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כי החליט להסתפק בכמה גרושים ולברוח כמו שפן...ועכשיו מצטער ומקווה שהמניה תרד...אך לא,היא לא תרד,היא תעלה ,והרבה
    סגור
  • 60.
    קשקשנים
    חכם 25/05/2015 14:18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש רק מניה בטוחה עם צבר הזמנות שלא נגמר. הבניה הפיתוח שהולך להיות השנה. אינרום אינרום אינרום.
    סגור
  • 59.
    כיטוב פארמה
    יודע דבר 25/05/2015 13:19
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מחר יום שלישי יום שנכפל בו כיטוב!
    סגור
  • 58.
    כן פייט ביופארמה
    ארי 25/05/2015 13:18
    הגב לתגובה זו
    0 3
    היום תעלה חזק בוול-סטריט. תבדקו
    סגור
  • טמבל, היום אין מסחר בוול סטריט (ל"ת)
    אני 25/05/2015 17:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 57.
    עזבו אתכם מהבטחות באוויר - קחו מצגת של חברה רצינית
    שניצל 25/05/2015 12:58
    הגב לתגובה זו
    0 0
    רבל עלתה 28% מתחילת החודש ושווה לשמוע מה היה ליו"ר שלה לספר לפני 3 שבועות בכנס... https://www.youtube.com/watch?v=m6GQv271LYY
    סגור
  • 56.
    נו מה אתה אומר עכשיו על ננו הא..רק עליות חבוב
    שירי 25/05/2015 12:56
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אתה מדבר שטויות כל הזמן ורוצה להוריד את המניה זה לא יעזור תהיה חכם.המניה הזאת היא העתיד ומי שחושב רחוק רואה את הפוטנציאל הבנת.
    סגור
  • 55.
    שתהיה הודעה מצויינת לליויתן !!! עכשו תאמינו לי ממקורב!!
    אמרתי אמרתי אמרתי!! 25/05/2015 12:34
    הגב לתגובה זו
    2 0
    התפרסמה הרבה יותר ממה שחשבתי
    סגור
  • 54.
    אולי בימים הקרובים בשורות מצויינות לליויתן !! ממקורב
    בקרוב ממש בקרוב 25/05/2015 12:30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    ותיזכרו שאמרתי
    סגור
  • 53.
    למה פוקס יורדת? (ל"ת)
    פוקס 25/05/2015 11:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 52.
    ננו כנראה תמשיך לעלות (ל"ת)
    רפי 25/05/2015 11:47
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • מה שאתה רואה בננו זה תיקון קטן למעלה
    ננו דיימנשן 25/05/2015 11:53
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בהמשך השבוע היא תמשיך ירידות חדות, לא אתפלא אם בסוף היום היא תסגור בירידה גם
    סגור
  • 51.
    בונוס
    ארז 25/05/2015 11:30
    הגב לתגובה זו
    4 0
    נתמכת ב 60 עליות עד סופשבוע - נראה חיובי עד כה.
    סגור
  • חיובי חזק, בונוס עולה השבוע לשער 60
    סוחר ותיק 25/05/2015 11:55
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מאמין שהיא תגיע גם ל62 ואז כבר תבוא ההודעה על הצלחת הניסוי בעזרת השם, זה נראה שהם מצליחים. בעת ההודעה המניה תזנק, שער 120
    סגור
  • 50.
    מרסקים את פוקס בלי סיבה
    דרור 25/05/2015 11:11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פוקס יורדת כמה שבועות רצוף מ9300 היום כבר ב7860 בלי שהתפרסמה שום הודעה החברה ריווחית מכפיל סביר.אבל בבורסה פה אין חוקי כלכלה רק מה שהציבור עושה עושים לו הפוך.אז שיפטרו בתי ההשקעות את כול האנליסטים אם במילא אין בסיס כלכלי למניות .אם יכולים לנפח את אופקו לשווי רביעי בבורסה חברה שמפסידה כסף זה אומר הכול
    סגור
  • שורט שמעת? (ל"ת)
    יצחק 25/05/2015 12:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • היתה פה נערה שכל שבוע בדמי כיס קנתה טי שרטס
    לדרור יש סיבה 25/05/2015 12:12
    הגב לתגובה זו
    7 1
    בפוקס במבצע ב 12 שקלים. מחיר רגיל היה 6 שקלים. אז היא עם הקניות של בזול ב12 שקלים במקום 6 שקל. הרימה את המניה. בטח עכשיו הפסיקה לקנות כי המחיר עלה לשלוש שקל לטי שרטס וכך החברה בבעיות ויורדת.
    סגור
  • 49.
    לא לגעת בדלק רכב-מכוניות במכירה חלש-תרד (ל"ת)
    פיני 25/05/2015 10:32
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 48.
    לא ניתן לשוק לעלות (ל"ת)
    סמיר אצל נסרי 25/05/2015 10:28
    הגב לתגובה זו
    0 3
    סגור
  • 47.
    תראפיקס ביו הולכת לעוף למעלה (ל"ת)
    הבורר 25/05/2015 10:22
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 46.
    הנהלת ביליפרון קונה את מניית החברה
    ביוליין 25/05/2015 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 1
    בניסוי אודות ה BCM, ישנו מעקב של שישה חודשים. בהניח שסיימו את גיוס הנבדקים בדצמבר, אז התוצאות יפורסמו בחודש יוני/יולי.
    סגור
  • 45.
    כיטוב פארמה שווה להיכנס? (ל"ת)
    אורי 25/05/2015 10:04
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • אם אתה.רוצה לעשות קופה בחודשים הקרובים אז כם (ל"ת)
    סטוקס 25/05/2015 10:51
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אין זמן יותר טוב מעכשיו כנראה (ל"ת)
    רומנו 25/05/2015 10:50
    הגב לתגובה זו
    0 2
    סגור
  • 44.
    אידיבי פיתוח
    טל 25/05/2015 09:36
    הגב לתגובה זו
    2 0
    שבוע טוב , לדעתי האישית המניה לפני גל עליות מרשים מאוד. כבר השבוע יוזרמו כספים לחברה ועוד חברות המעונינות לקנות את כלל יכנסו ערך וכסף רב לחברה.
    סגור
  • עליות בפתח
    אבנר 25/05/2015 10:07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    החברה והמניה עצמה בשפל , האירועים האחרונים ייתנו זריקת עידוד והכנסת כסף ותקווה למשקיעים. מכאן עליות חדות בתקופה הקרובה . שימו לב לכתבה בכלכליסט על מגעים למכירה של חברת התעופה שתכניס כ 90 מליון שקל לקופה של אידיבי פיתוח
    סגור
  • אידיבי
    רוני 25/05/2015 10:32
    הגב לתגובה זו
    4 0
    בכלכליסט מדברים על מגעים מתקדמים בין חברת סאן דור ויישראייר על סך של 90 מליון ש"ח
    סגור
  • 43.
    ננו דיימנשן כנראה תמשיך לרדת (ל"ת)
    דן 25/05/2015 09:22
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • 42.
    השבוע ממשיכה עליות לשער 60 (ל"ת)
    בונוס ביוגרופ 25/05/2015 09:21
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 41.
    פקיעה נמוכה מ 1700 (ל"ת)
    סוחר 25/05/2015 09:01
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • 40.
    מצאת הכתבה אמש ועד הבוקר טענתם ליציבות עם ירידות קלות..
    זונטג 25/05/2015 08:26
    הגב לתגובה זו
    2 0
    משום מה קרה כנראה ארוע מאד חיובי מאז אמש והבוקר כבר נרשם יציבות עם נטייה לעליות. האם יש הסבר הגיוני לשינוי הזה?
    סגור
  • הנבואה ניתנה לשוטים (ל"ת)
    שמטוב 25/05/2015 12:12
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • קרה שאסיה נסחרת בעליות חדות... (ל"ת)
    ברור 25/05/2015 08:43
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • אז
    נו ו.. 25/05/2015 12:06
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מה נהיה?
    סגור
  • 39.
    כיל ןחברה לישראל בבעיה גם בנק לאומי מוכר את אחזקתו
    המצב נהיה מסוכן 25/05/2015 07:21
    הגב לתגובה זו
    0 2
    בנק לאומי מתכנן למכור את אחזקותיו בחברה לישראל... פוטש רוצים למכור את אחזקותם בכיל........
    סגור
  • 38.
    מלאנוקס
    מלאנוקס 24/05/2015 23:59
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מלאנוקס בקרוב מאה דולר
    סגור
  • מלנוקס
    רחל 25/05/2015 08:55
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר לקבל יותר פרטים על מלנוקס?
    סגור
  • 37.
    לא יעזור לכל השורטסיסטים לא נמאס לכם
    שיר 24/05/2015 22:24
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תאכלו את הכובע הבורסה צפונה עוד הרבה זמן תירשמו לפחות עד סוף השנה
    סגור
  • הבורסה בדרכה למטה...היום חצי אחוז למטה (ל"ת)
    ליטל 25/05/2015 07:56
    הגב לתגובה זו
    7 2
    סגור
  • 36.
    כיטוב פארמה מידע חדש
    סטוקס 24/05/2015 22:06
    הגב לתגובה זו
    0 1
    כל השבוע יהיו עליות בין 4 ל9 אחוז (דעתי בלבד)
    סגור
  • 35.
    ננו דיימנשן בקניית יתר ותתקן למטה חזק השבוע
    יוסי 24/05/2015 21:54
    הגב לתגובה זו
    5 0
    ננו דיימנשן בקניית יתר ותתקן למטה חזק השבוע..
    סגור
  • 34.
    אבנר דלק רציו
    בנימין 24/05/2015 21:41
    הגב לתגובה זו
    5 1
    הכי ברור שבדרך לעליה מאוד משמעותית
    סגור
  • יוסי-כנראה עוד אחד שפספס את המניה כשהיתה זולה.. (ל"ת)
    מ.א. 25/05/2015 08:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 33.
    המצב בבורסה נהיה מסוכן.....נקודה .....הסבר
    rptkקסם שורט מעוף 24/05/2015 21:26
    הגב לתגובה זו
    8 1
    גם בארצות הברית הכלכלה מונשמת בריבית אפס..... יוון בפשיטת רגל למרות כול הסיוע שהיא קיבלה......בקיצור הכול על כרעי התרנגולת.... נב לשם ההגינות אני מושקע בקסם שורט מעוף
    סגור
  • בכעעע
    שורט זה לאההשקעה 25/05/2015 08:33
    הגב לתגובה זו
    2 2
    כל תעודות השורט מסיימותבפדיון כפויי
    סגור
  • 32.
    אפריקה בדרך ל 780 (ל"ת)
    דנה 24/05/2015 21:07
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 31.
    למשקעים
    יבצ'נסקו 24/05/2015 20:58
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש לי מידע לא לפרסום אבל אספר. המעופניקים לא יתנו מחר לבורסות במזרח באיאופה ובאמריקה לעלות יותר משלוש אחוז. איזו באאסה. חשבתי שיטוס מחר גם את מה שחייבים לנו מהחג שלא היה בורסה
    סגור
  • 30.
    מה קרה שם ביום שישי עלתה 9.5%? חזרה ב5.18% בהצלחה (ל"ת)
    ביוליין 24/05/2015 20:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 29.
    חזרה עם פער חיובי של 2.93% (ל"ת)
    רדהיל 24/05/2015 20:47
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 28.
    כיטוב
    רונן 24/05/2015 20:34
    הגב לתגובה זו
    0 4
    שימו לב אליה מהבוקר ניראה שהולכת לעוף ......בהצלחה למחזיקים כולל אותי
    סגור
  • צירון וסקיילקס
    יעל 24/05/2015 20:54
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאיפה המידע על כיטוב? מישהו ממליצי הפורום יודע משהו על שתי המניות האחרות? אנא, תשובתכם
    סגור
  • 27.
    תקראו ב cnbc.com על המפולת המתקרבת. לברוח ומהר (ל"ת)
    דידי 24/05/2015 19:45
    הגב לתגובה זו
    5 5
    סגור
  • 26.
    בריינסווי תזנק השבוע (ל"ת)
    בריינסווי תפרוץ חזק 24/05/2015 19:36
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 25.
    במקרים כאלו באפט ממליץ לצאת ולמכור הגל.
    שי 24/05/2015 19:28
    הגב לתגובה זו
    5 7
    יוצאים כשהשוק בשיא, כשכולם חמדנים תהיו פחדנים.
    סגור
  • באפט מעולם לא ממליץ למכור את הכל (ל"ת)
    משה 24/05/2015 21:33
    הגב לתגובה זו
    3 1
    סגור
  • 24.
    במקרים כאלו באפט ממליץ לצאת ולמכור הגל.
    שי 24/05/2015 19:28
    הגב לתגובה זו
    3 7
    יוצאים כשהשוק בשיא, כשכולם חמדנים תהיו פחדנים.
    סגור
  • 23.
    במקרים כאלו באפט ממליץ לצאת ולמכור הגל.
    שי 24/05/2015 19:28
    הגב לתגובה זו
    3 6
    יוצאים כשהשוק בשיא, כשכולם חמדנים תהיו פחדנים.
    סגור
  • 22.
    יוון תרסק את השווקים חחח (ל"ת)
    האלוף 24/05/2015 19:17
    הגב לתגובה זו
    5 6
    סגור
  • 21.
    ננודמנשיין הולכת להמריא
    שיר 24/05/2015 18:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מניית העתיד כבר פה אל תגידו לא אמרתי
    סגור
  • 20.
    מסיבה בגיל השבוע
    רוני 24/05/2015 18:12
    הגב לתגובה זו
    1 2
    לאחר 4 חודשים שביתה בכיל סוף סוף רואים את הסוף השבוע המשא ומתן עומד להסתיים כמעט בודאות והמניה תקפוץ בין 5% ל-10%
    סגור
  • 19.
    החלטתי לחזור בגדול
    ניסים 24/05/2015 17:21
    הגב לתגובה זו
    4 6
    השבוע עשיתי 80K בקולים. יש לי 200 קול 1700. תהיה חגיגה בפקיעה.
    סגור
  • לניסים
    אשר 25/05/2015 13:32
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הבורסה עולה רק ב3 -4 %עשירית אז איפה הקולים 1700 הם נשחקים כי בתי ההשקעות מאמינים בהיפוך מגמה היום לאור הירידות בספרד וביוון וכן בברזיל אז אל תצפה כבר עכשיו יש מינוס לא מעט ומי שקנה ביום ה כבר מופסד ורק נס או הורדת ריבית היום עי הנגידה יחזיר את הקולים לחיוב כולל כל הבורסה אבל אין כל סיבה לנגידה לעשות מעשה מנוגד להגיון בשביל לאושש את הייצוא הכושל פה
    סגור
  • ניסים- לי יש 2000 נקניק (ל"ת)
    אבי 24/05/2015 17:44
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • ולנו יש 3000 נקניק שיחוררו אותך עם (סכין) אם תמשיך
    נחורר את הגמד מרעננה 24/05/2015 23:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לכתוב בצורה כזו למישהו באיזשהו פורום ביקום
    סגור
  • בטח אתה מלא פוטים...... (ל"ת)
    אין ניסים 24/05/2015 17:37
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 18.
    בקשר לכתבה של 8
    בקשר לבורסה 24/05/2015 17:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לפי הדאקס המדד הגרמני אפשר לדעת מה יקרא לבורסה באותו יום
    סגור
  • 17.
    מעוף
    חביב 24/05/2015 16:52
    הגב לתגובה זו
    7 4
    האחראי לכתבה הזו יושב ככל הנראה ב-call ופער האביטראז' הוא 0.17 - אז למה לא לומר את האמת?
    סגור
  • 16.
    בונוס תמשיך את מגמת העלייה לשער 60 (ל"ת)
    בונוס ביוגרופ 24/05/2015 16:49
    הגב לתגובה זו
    7 1
    סגור
  • 15.
    ננו ממשיכה במגמת הירידה..
    ננו דיימנשן 24/05/2015 16:48
    הגב לתגובה זו
    7 1
    אחרי עלייה חזקה היא הולכת לתקן השבוע לשער 650
    סגור
  • כל כך הרבה פספסו את המניה כשהיתה זולה
    מ.א. 25/05/2015 08:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בסוף יעלו על העגלה כשהיא תעלה במאות אחוזים נוספים
    סגור
  • אני גם חושב כמוך אני ממשתי ביום חמישי (ל"ת)
    מוטי 24/05/2015 19:13
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • אם קונים בסופר קניה ב590 שקל
    מה זה הבונוס הזה 25/05/2015 12:02
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אז מקבלים חינם מניות צבונוס ב 700 שח?
    סגור
  • עוד הפעם השאויות שלך על ננו לא המאס לך לצאת רמאי
    שירי 24/05/2015 18:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    לא נמאס לך להתבדות .ננו חזקה ותקשיב טוב מחר היא מגיעה ל900
    סגור
  • 14.
    במהלך שבוע הקרוב מניות לוויתן יוסיפו לערכם אחוזים טובים (ל"ת)
    גיל 24/05/2015 15:50
    הגב לתגובה זו
    5 1
    סגור
  • 13.
    איזה באסה של בורסה וש-יש לך אבא שיגרום לך בסוף לקבל
    עדי 24/05/2015 15:42
    הגב לתגובה זו
    1 1
    9 מילימטר לראש. אנחנו לא יודעים אם אתם קוראים את זה אבל אם ימשיך להזכיר שמות נתקשר ונספר גם לאשתו ולאימא של אשתו כל מה שהוא כותב בפורומים כולל התשע מילימטר לראש שלך
    סגור
  • 12.
    טאואר
    בינו 24/05/2015 15:19
    הגב לתגובה זו
    11 3
    בכל הכח!!!סיימה את התיקון בדרך לשיא חדש
    סגור
  • 11.
    כיל
    מרכו 24/05/2015 14:42
    הגב לתגובה זו
    9 5
    כיל קדימה!!!
    סגור
  • 10.
    רציו ואפריקה זה הזמן (ל"ת)
    יעקב 24/05/2015 14:39
    הגב לתגובה זו
    11 1
    סגור
  • 9.
    תל אביב
    Sirous 24/05/2015 14:35
    הגב לתגובה זו
    1 6
    עלוןת במעוף
    סגור
  • נכון צודק יהיה עלוןת במעוף
    רובי 24/05/2015 17:08
    הגב לתגובה זו
    8 2
    אבל חיטה במדדים
    סגור
  • 8.
    לפי יוון פתיחה אנגלית למטה
    שי 24/05/2015 14:04
    הגב לתגובה זו
    12 14
    כל העולם אדום
    סגור
  • מה קרה ביוון? איפה אפשר לקרוא מידע טרי!! אין בזיב פורטל (ל"ת)
    יש 24/05/2015 16:37
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • ליש
    רובי 24/05/2015 17:07
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סתם..שום דבר..שלא יעבדו עליך..כולה אכלו סופלקי ושתו אוזו..ובדרך בקטנה הם עומדים לרטש את גוש היורו ואף את האיחוד הארופאי.
    סגור
  • שטויות
    דן 24/05/2015 15:23
    הגב לתגובה זו
    1 2
    אפשר לראות באתרים שיש בהם מסחר און ליין 24/7 גולל בחוזים עתידיים שאין שום דרמה. למה סתם לכתוב שטויות. הכל מתומחר כבר.
    סגור
  • לדן
    רובי 24/05/2015 17:05
    הגב לתגובה זו
    2 3
    התמימים תמיד חוטפים ראשונים ובגדול. נכון שטין דרמה וזאת מכיוון שהעולם מסומם ולא חש בטרגדיה שמתקרבת.
    סגור
  • ורק אתה רובי החכם באדם יודע מה יהיה....... (ל"ת)
    יעקב 24/05/2015 17:45
    הגב לתגובה זו
    3 2
    סגור
  • גאון אבל באמת (ל"ת)
    הגאון מבגדד 24/05/2015 15:19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • מסכים בהחלט
    מני 24/05/2015 14:59
    הגב לתגובה זו
    1 1
    מסכים אדומים עד הפקיעה לפחות
    סגור
  • 7.
    בגלובס פער 0.17 מינוס בארביטראז ??
    פורש בזמן 24/05/2015 13:23
    הגב לתגובה זו
    9 0
    תסבירו פעם אחת למה אצלכם זה חיובי ??? למה אתם מציינים את המניות החיוביות עם האחוזים ואילו למשל טבע לא מציינים את האחוזים השלילייים ??? יש לכם רצון להציג מגמה חיובית??
    סגור
  • בגלל ה $$$$
    הדרומי 24/05/2015 17:07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הארביטרז בגלובס הוא לפי שער יציג והדור עלה מול השקל במסחר בניו יורק. זה למה
    סגור
  • תשובה
    אסף 24/05/2015 16:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בגלובס לא לוקחים בחשבון את הדולר הרציף
    סגור
  • 6.
    הכל למעלה שיאים ימשיכו להשבר
    שירי 24/05/2015 13:16
    הגב לתגובה זו
    6 7
    המעוף למעלה גם ניתוח של גורביץ מראה זאת ועובדה שזה נכון עד עכשיו כל ירידה לצורך עלייה מחר כולם ממריאים
    סגור
  • 5.
    למה שיהיה מחר...
    בלי להתייחס 24/05/2015 12:46
    הגב לתגובה זו
    15 4
    עתונות מדווחת חייבת לשמור על נתוני אמת קלה כחמורה.. טעיותיכם: 1)הדואליות במדויק עומדות על מינוס 0.03. כך שלא יתנו רוח גבית. 2)לא היו שני ימי דישדוש..יום ו סיים בירידות. 3)ס.פ לא עלה ברמה שציינתם. בנוסף: אינכם מדווחים על הגלום הנמוך מאד של יום ה. אינכם מדווחים על רוח המשקיעים בעולם ממש בימים אחרונים. אינכם מדווחים על הגבהים ההזויים של הבורסה ..ועוד.
    סגור
  • 4.
    ומה על השוק האגח ???
    רינת 24/05/2015 12:36
    הגב לתגובה זו
    0 2
    חג שמח
    סגור
  • על שוק האגח?
    רובי 24/05/2015 17:01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    רובצת משקולת איומה ונוראה בגודלה שאיני מאמין שהתשואות בזמן הקרוב יעמדו בזה ויש מצב שיעלו לשחקים. יש אומרים שהשוק הסולידי של אגח ואפילו מדינה הולך ליום הדין וספקולטיבי הרבה יותר מהמניות
    סגור
  • 3.
    השבוע רציו 43 - הסכמי ייצוא למצריים וירדן (ל"ת)
    רציונל 24/05/2015 12:35
    הגב לתגובה זו
    9 3
    סגור
  • מה קשור ללויתן
    יקי 24/05/2015 17:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לך לתמר יגנוב
    סגור
  • 2.
    השבוע זה השבוע של אפריקה לדעתי (ל"ת)
    אפריקאי 24/05/2015 12:17
    הגב לתגובה זו
    8 3
    סגור
  • לאפריקאי
    אסיאתי 24/05/2015 16:58
    הגב לתגובה זו
    3 4
    אז כדאי לי לקנות מחר בבוקר סחורה ב350 מליון שקל ומכסימום אמכור תוך שבוע ברווח של 45 אחוז. מה אתה אומר?
    סגור
  • כל הזיופים מגיעים מאסיה....חומר למחשבה (ל"ת)
    יעקב 24/05/2015 17:46
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • 1.
    שורט מעו"ף זה הנכון בשלב זה (ל"ת)
    ליטל 24/05/2015 11:55
    הגב לתגובה זו
    17 2
    סגור
  • השוק לא יעלה