אמזון תתחרה ביוטיוב ותחלק מיליון ד' ליוצרים האיכותיים ביותר
אמזון נכנסת לגוב האחריות. החברה תעלה אתר שמטרתו העלאת קבצי וידאו ויתחרה באתר יוטיוב (YouTube). האתר יקרא אמזון וידאו דיירקט (AVD). בדומה ליוטיוב, האתר יאפשר לבעלי תוכן ייחודי להרוויח כסף מפרסומות ותמלוגי צפייה.
אמזון גם תשיט תוכנית שתיקרא כוכבי AVD. הכוכבים שיהיו יוצרי התוכן המובילים באתר יתחלקו במיליון דולר שיוקצו בין הכוכבים המובילים. על פי אמזון, היא תחלק בונוסים מקרן בת מיליון דולר כל חודש, על פי כמות הצפיות ב-100 קבצי הוידאו הנצפים באתר. בנוסף כל הכנסה שתירשם מהוידאו חלקה יופרש ליוצרים.
התוכנית תושק מהיום וכמות הצפיות הראשונה תירשם לכל אורך חודש יוני. " זו הפעם הראשונה שליוצרי וידאו יש את היכולת להירשם לאתרי תוכן תוך הענקת שידורי פרימיום לרשומים לאתר. כך אמר ג'ים פרימן, סגן הנשיא של אמזון וידאו,
"אנו שמחים לצאת בתוכנית שתקל עבור יוצרי תוכן למצוא קהל, ובשביל הקהל למצוא תוכן איכותי." לדברי אמזון, יוצרי תוכן גם יקבלו גישה לניתוחים של הצופים שלהם.