גורביץ' מנתח את טסלה, אמות וטבע - איזו מהן מעניינת לקניה?

המנתח הטכני של Bizportal מסמן את כיוון המדדים המובילים, הזהב שממשיך לזנק ו-3 מניות שעושות כותרות

|
(35)
אייל גורביץ', צילום: Bizportal, Istock

אחרי הירידות בתחילת השבוע, השווקים מחפשים כיוון ואנחנו באולפן עם אייל גורביץ', המנתח הטכני של Bizportal, שינסה להעריך את הכיוון הזה, בניתוח הגרף היומי של ה-S&P, הדאקס וגרף שבועי של הבורסה המקומית.

בנוסף, גורביץ' מתייחס לכיוון הזהב שכבר עלה מעל רמה של 1,500 דולר לאונקיה ולסיום 3 מניות מעניינות: טסלה שירדה אחרי פרסום הדוחות לפני שבועיים, אמות שממשיכה את מגמת העליה הארוכה, ומנגד, טבע, שממשיכה להדרדר. צפו בניתוח המלא - 
צולם ביום חמישי 8.8.19

(ייתכנו קשיים בצפייה בדפדפן עם חוסם פרסומות)


הירשמו לקורס של גורביץ' ומצאו את העסקה הבאה שלכם - להרשמה לחץ כאן

תגובות לכתבה(35):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 18.
    לא סומך על אחד שיש לו עגיל . הוא לא רואה את עצמו ? (ל"ת)
    חחח הרג אותי 18/08/2019 22:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • גבר שם עגיל אחד ולא 3 באוזן. (ל"ת)
    אלין 19/08/2019 11:22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 17.
    איזה טמבל! (ל"ת)
    עברתי לכלכליסט 14/08/2019 12:04
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • 16.
    אמות- דיוודינד
    ירון אופק 11/08/2019 11:03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היי, שמעתי את הניתוח שלך לגבי מנית אמות [ "בגדול"- מסכים]. אבל היתעלמת מחלוקת הדיוודינד -והשפעתו על מחיר המניה. מדוע?
    סגור
  • 15.
    אמות מומלצת
    ברוקר 11/08/2019 08:43
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חברה כמו אמות הבת של אלוני חץ גורביץ לא יכול לטעות הכיוון ברור לכולם כול ירידה לצורך עלייה בהצלחה למחזקים
    סגור
  • 14.
    המסחר והניתוח הידני
    alexkeiline@gmail.com 10/08/2019 10:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עובר מן העולם. בזבוז זמן והפסדים בטוחים. העולם החדש הוא מסחר אלגוריתמי ממוחשב שעושה את כל העבודה יותר מהר ויותר מדויק מכל אחד. אני עושה כסף כבר שנים בלי הרבה מאמץ. בהצלחה
    סגור
  • אלגוריתמים עדיין לא יודעים לנתח רחשי לב , פחד וטימטום (ל"ת)
    ג'ק 18/08/2019 22:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 13.
    עד מתי
    איציק 09/08/2019 20:30
    הגב לתגובה זו
    3 1
    עד מתי תקבל במה. מעניין מה הסיבה שאתה עדיין מקבל במה להברקותיך והדיוק המדהים בתחזיותך. ... לאור חוסר המקצועיות שאתה מפגין לאורך זמן
    סגור
  • הוא שותף בבורסה גרף. (ל"ת)
    אלין 09/08/2019 23:39
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 12.
    קזינו יותר טוב מהערכות של גורביץ (ל"ת)
    גורביץ 09/08/2019 15:41
    הגב לתגובה זו
    7 0
    סגור
  • בקזינו אני מרוויח 85% מהמקרים וכאן רק 82%! (ל"ת)
    נכון 09/08/2019 19:27
    הגב לתגובה זו
    6 0
    סגור
  • 11.
    תלמד ממני איך מנתחים חברה,דוגמא פוקס (ל"ת)
    אלין 09/08/2019 15:36
    הגב לתגובה זו
    2 7
    סגור
  • אבקש : ניתוח כלכלי מפורט של מספר חברות:
    לאלין 09/08/2019 20:51
    הגב לתגובה זו
    3 0
    כולל מאזנים הון עצמי וצםי לרווחים ומחזור מכירות לרווחים וחובות לספקים וחובות אבודים ועוד שלל נתונים שאת יכולה לפרט בתור מומחית לניתוח.
    סגור
  • 10.
    לכול המפקפקים בך .אני אוהב את מה שאני שומע (ל"ת)
    ציון 09/08/2019 13:54
    הגב לתגובה זו
    2 9
    סגור
  • גורביץ
    שלמה 09/08/2019 14:59
    הגב לתגובה זו
    2 0
    מוכן לנמק
    סגור
  • 9.
    הדולר 3.8 אייל.
    ישראל ישראלי 09/08/2019 13:16
    הגב לתגובה זו
    6 1
    הכול שהשפה לחוץ.חבל לא פוגע ושוב חבל.
    סגור
  • טען עוד
  • 8.
    DJIA תבקר ב 3956.76 !!! (ל"ת)
    איצ100 09/08/2019 12:55
    הגב לתגובה זו
    23 0
    סגור
  • 7.
    אם היית יודע לנתח כלכלית זה לא היה קורה....
    אלין 09/08/2019 12:46
    הגב לתגובה זו
    3 5
    טבע גמורה ואם לא היית מהמר בגרפים היית יודע שהיא תרד.
    סגור
  • אין בעברית מושג או פרוש ל: "לנתח כלכלית"! (ל"ת)
    לאלין 09/08/2019 14:57
    הגב לתגובה זו
    4 0
    סגור
  • יש תלמד עברית, רצית לצאת חכם ויצאת טיפש. (ל"ת)
    אלין 09/08/2019 21:13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    לא נשכח ולא נסלח (ל"ת)
    יעקב 09/08/2019 12:01
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 5.
    הערכתי טבע מצאה תחתית 6.8$ר
    טבע 09/08/2019 11:51
    הגב לתגובה זו
    7 3
    רואים בברור שכמה פעמים הגיעה לרמה הזאת קצת ירדה ממנה באו קונים בהיסטריה ובשניות העלו למעלה גם הדוח הראה חד וחלק את השיפור העצום בתרופות מסוימות ואת האסטרטגיה של שולץ שהוא מייצג את החברה ובתקיפות העתיד יש עליה מרשימה ... טבע עולה מדרגה פשוט כמות השורט על הנייר עצומה
    סגור
  • 4.
    לא שכחנו לא סלחנו הטעיות שלך מעל 25 אחוז בדאקס וגם בטבע (ל"ת)
    אילן 09/08/2019 10:10
    הגב לתגובה זו
    10 3
    סגור
  • ניתוח טכני זה הימורים והפסדים (ל"ת)
    אלין 09/08/2019 12:48
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • קבל טיפ גדול
    משה מיציע א 09/08/2019 12:31
    הגב לתגובה זו
    2 0
    יש מרצה שמפרסם באתרהרצאות אי לנתח, מתי לקנות, מה לקנות. לאיש הזה קוראי ADAM KHOO ההרצאות באנגלית בצורה מאד מענניות בהצלחה.
    סגור
  • בעברית אתה גרוע. באנגלית לפחות אתה מבין מילה אחת אולי? (ל"ת)
    למשה 09/08/2019 15:05
    הגב לתגובה זו
    3 0
    סגור
  • שמור על הזכרונות שלך ואל תאבדם. זה יעשה לך רק טוב. (ל"ת)
    לאילן 09/08/2019 11:35
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 3.
    אייל גורביץ כל הזמן טועה.תעשו הפוך ממה שהוא אומר
    יניב 09/08/2019 09:55
    הגב לתגובה זו
    13 4
    תעשו תמיד הפוך ממה שהוא אומר
    סגור
  • הוא לא יכול במאה אחוז מהתחזיות
    הסטטיסטיקאי 09/08/2019 13:10
    הגב לתגובה זו
    5 2
    אם הוא היה נותן תחזיות שהן מאה אחוז כשלון אז זו הצלחה בפני עצמה. סטטיסטית אם הסיכויים לעליות או לירידות הן נניח 50% אז בן אדם שזורק באופן אקראי, ככל שיעשה יותר ריבוי נסיונות יתכנס יותר לכיוון של 50% הצלחה (ואי הצלחה). מכיוון שכלכלה ריאלית בריאה לרוב עולה לאורך זמן, הנסיונות לנבא שחורות לטווח ארוך מוכיחות את עצמן ככישלון. לגבי הטווח הקצר, כל ניתוח טכני של גורביץ וחוכמולוגים נוספים שמנסים לתזמן את השוק שווה ערך בערך להטלת מטבע ולבחור עץ או פאלי
    סגור
  • מסכים
    שאולי 09/08/2019 19:33
    הגב לתגובה זו
    1 0
    להיכשל כל כך הרבה פעמים זו אמנות כמו שלמלא טוטו עם אפס ניחושים זה כמעט בלתי אפשרי, מה שמחזק את התחושה שמי שמסתמך על תחזיותיו של גורביץ שם כספו על קרן הצבי. מי שמאמין בצמיחה עולמית לאורך זמן ויכול להכיל (נפשית וגם תזרימית) תנודתיות יכול להרוויח בטווח הארוך מבלי לנסות לתזמן את השוק. באותה העת כדאי לציין שיש הבדל תהומי בין השקעה פאסיבית לטווח ארוך עם פיזור נכון ולמימדי זמן של שנים לבין מסחר לטווח קצר שהוא הרסני והוא מתכון בטוח לחיסול הון באופן שיטתי.
    סגור
  • אתה משתף אותנו תמיד בשיטת 100% לרווח וודאי!התמד עם זה! (ל"ת)
    ליניבוש הקטן 09/08/2019 11:37
    הגב לתגובה זו
    5 0
    סגור
  • 2.
    אם היית יודע לנתח כלכלית אז כן היית יודע שטבע תרד......
    אלין 09/08/2019 09:23
    הגב לתגובה זו
    2 1
    אבל אבל עם הימורים וגרפים לא מרוויחים כסף.
    סגור
  • 1.
    גורביץ אני אחתים אותך, כוכב אתה תהיה אצלי חחחחחחחחחחח
    אלין 09/08/2019 09:19
    הגב לתגובה זו
    8 6
    כמה שטויות בכתבה אחת.
    סגור
  • מה יש לו לעשות אצלך? לא עדיף זונה זקנה בלי שיניים גמדה:
    לז'ורז'ט ילינה 09/08/2019 13:21
    הגב לתגובה זו
    6 0
    ומסריחה. בטוח יותר נעים וכייף אצלה מאשר אצלך.
    סגור
  • את כותבת זאת כל יום כיוון שאת פוחדת שאף אחד:
    לסתומה 09/08/2019 11:41
    הגב לתגובה זו
    3 1
    לא זוכר ולא מתייחס לדברייך הדבילים. יש בעיה חמורה בדברייך!!!! מספר ה חחח לא שווה לאלו מאתמול ומשלשום ומלפני שלשום ומלפני לפני שלשום. חוסר הבטחון והעליבות שלך ממש מהווים מטרד .
    סגור
חיפוש ני"ע חיפוש כתבות