דרורי שלומי רוכשים 50% ממניות משרד הפרסום הירושלמי ברלזון&רן לוי

משרד הפרסום דרורי שלומי מבצע מהלך רכישה במטרה להתרחב. המשרד הירושלמי מוערך בכ-3 מיליון דולר. המשרד ייקרא מעתה דרורי-שלומי BRL
משה בנימין |

משרד הפרסום דרורי שלומי רוכש כמחצית ממשרד הפרסום הגדול בירושלים- ברלזון&רן לוי, אשר 70% מהיקף הפרסום הירושלמי עובר דרכו (על פי בקרת יפעת). ברלזון&רן לוי מחזיק במגוון רחב של תקציבים, ביניהם רמי לוי שיווק השקמה, מטבחי זיו, מכללת הדסה ומספר תקציבים גדולים ומשמעותיים בתחום הנדל"ן.

סה"כ מחזיק ברלזון&רן לוי בכ-60 תקציבים שונים ושווי המשרד נאמד בכ-3 מיליון דולר. המשרד גם מדורג במקום הראשון בפרסומי נדל"ן בעיתונות, על פי יפעת בקרת פרסום. ברלזון&רן לוי ימשיכו לפעול תחת ההנהלה הקיימת של המנכ"לים המשותפים סיוון ברלזון ורן לוי, וישנו את שמם ל: דרורי שלומי BRL.

רכישת המשרד היא חלק ממהלך שמובילים הבעלים, יורם דרורי וטובית שלומי, במסגרתו מנסים בדרורי שלומי לגדול ולהפוך לסוכנות פרסום משמעותית בשוק הישראלי. בין היתר מחזיקה דרורי שלומי בזרוע אינטארקטיב משמעותית דרך חברת D-SAY, המדורגת בחמישייה המובילה בישראל, וכן בחברת המיתוג Ds fresh.

דרורי שלומי מטפל כיום בלקוחות בולטים דוגמת 'ישראל היום', אלפא רומיאו, פיאט, סנו, בנק יהב, כלל פיננסים ועוד.

ד"ר טובית שלומי: "דרורי שלומי ממשיך לגדול ולהתפתח והופך לקבוצת פרסום. בחרנו להתקשר עם סיון ברלזון ורן לוי המוכשרים, שמשרדם מוביל את סצנת הפרסום הירושלמית, היות והם תואמים את הדי.אן.איי של דרורי שלומי כמשרד ששם את לקוחותיו במרכז וחושב שיווק קריאייטיבי. זוהי סינרגיה מצויינת שתעצים את שני המשרדים, המצויים בתנופת גידול ועשייה".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה