תפוס חברה בקמפיין חדש ל-AXE ב-3.5 מ' ש'
יוניליוור ישראל, המשווקת את דאודורנט AXE עולה בקמפיין, בהשקעה של 3.5 מיליון שקל, באמצעות מקאן-אריקסון. המהלך, כולל פרסום בטלוויזיה, בעיתונות ובקולנוע וכן פעילות אינטרנט 2.0 WEB באמצעות חברת האינטראקטיב Redhead ותקשור בנקודות המכירה ומקומות הבילוי המובילים.
סדרת סרטוני הפרסום החדשה של AXE תחת הכותרת- GET A GIRLFRIEND שמה במרכז את הגברבר הצעיר, המשועמם, ובעל התחביבים המוזרים ומעודדת אותו לצאת, ליצור אינטראקציה (באמצעות AXE כמובן) ולהשיג חברה ומהר.
את הקמפיין מלווה פעילות הממוקדת צעירים, באמצעות חברת האינטראקטיב Redhead, שמטרתה יצירת קשר עם קהל המטרה והנעתו לפעולה יצירתית ואקטיבית. לשם כך הוקם אתר אינטרנט מושקע בטכנולוגיית 2.0 WEB המעודד את הגולשים ליצור סרטים משלהם ולהגיב לסרטי וידיאו ביתיים ברוח סרטי הפרסומת. פעילות זו מאפשרת לגולשים להשתתף בעיצוב תכני האתר ולחזק את הקשר של הצרכנים למותג אקס. יוצרי הסרט הזוכה יקבלו פלייסטיישן 3.
בנוסף, יקיים המותג פעילות שטח בהם מצוי קהל המטרה שתכלול עידוד התנסות.
במקביל, מרחיבה יוניליוור את מגוון המוצרים בסדרת AXE ומשיקה ניחוח חדש - AXE CLIX - בניחוח רענן המוצע בספריי גוף (לכל הגוף) ובסטיק. המוצר החדש יצטרף לששת הניחוחות הקיימים הייחודיים של AXE.
המוצר החדש AXE CLIX בניחוח רענן ובעל נוכחות, זכה להצלחה עצומה בחו"ל. בהתאם למסורת השקת ריח חדש בכל שנה, יעלה למדפים ובניחוחו החדש והמבודל יציע לצרכן אפשרות נוספת וייחודית.
מותג AXE מוביל את קטגוריית דאודורנטים לגברים עם נתח שוק של 20% (נילסן, רבעון ראשון 2007). את מעמדו, אומרים בחברה, קנה AXE בשל מגוון הניחוחות הייחודי שמציע לצד מיצוב צעיר, פעילות שיווקית מיוחדת ומבודלת, הנותנת מענה לצרכן המחפש איכות לצד חידושים וגירויים מתמידים.