קבוצת Lead נכנסה למגזין הבינלאומי Directory

המגזין היוקרתי בוחר את עבודות השיווק הישיר הקריאטיביות ביותר מכל העולם; Lead נכנסה למגזין עם קמפיין ל-Audi
שרות Bizportal |

קבוצת Lead לשיווק ממוקד, המתמחה בפרסום למגזר העסקי ובשיווק ישיר הצליחה להיכנס לגיליון האחרון של מגזין הדיירקט היוקרתי Directory, היוצא לאור באנגליה.

Directory הוא מגזין בינלאומי היוצא, אחת לרבעון, באנגליה ובוחר את עבודות השיווק הישיר הקריאייטיביות ביותר מכל העולם. העבודות המועמדות להתפרסם במגזין נמדדות הן על בסיס קריאייטביות ומקוריות והן בסיס התוצאות, אותן הצליחו להשיג. עורך המגזין, פטריק קוליסטר הוא מנהל קריאייטיב ראשי לשעבר ב-O&M לונדון ומאנשי הקריאייטיב המוערכים בעולם.

הקמפיין שזכה להתפרסם במגזין הוא קמפיין Audi Spy Shots, קמפיין ההשקה של מכונית Audi לדגמי TT 2007. במסגרת הקמפיין, שלחה Audi, באמצעות קבוצת Lead, מעטפות חומות וחשאיות לכ-1,000 מובילי דעת קהל ובהם מנהלים בכירים, אנשי עסקים מובילים וחברי האלפיון העליון.

במעטפות החומות, דמויות מעטפות מבלש פרטי, הממוענות ישירות ללא כל אזכור לשם השולח, מצאו המנהלים פולדר חום ובתוכו תמונות פפארצ'י (spy shots) דמויות פולארויד של דגמי Audi TT 2007 שהגיעו לישראל וצולמו בהגיען למחסני Audi מנמל אשדוד ועליהן משולבים נתונים שונים על הרכבים. לדברי הקבוצה, הקונספט לקמפיין מבוסס על אתרי ה-spy shots, בהם מתפרסמות תמונות של צלמי פפראצ'י המצלמים את הרכבים בשלב הניסוי, לפני שנחשפו לקהל הרחב כיאה לטירוף חובבי הרכב בעולם.

הפולדר האנונימי כלל גם מכתב אישי עם הכותרת "סודי ביותר" המספר על הגעתם של הדגמים החדשים במהדורה מוגבלת לישראל ומזמין את הלקוח להיות בין הנבחרים שמקבלים את זכות הראשונים לרכוש אותן במסגרת ימי מכירה מיוחדים באולם התצוגה המרכזי של Audi.

הרעיון השיווקי בקונספט של Lead היה להפתיע את קהל הלקוחות הקיים של Audi ושאר מובילי דעת קהל, בקמפיין שונה לחלוטין מהשפה הפרסומית והתקשורתית הרגילה של Audi ושכביכול כלל אינו מגיע מהחברה אלא ממקור חשאי לא ידוע (לוגו החברה הופיע בקטן על גב הפולדר). הקמפיין המיוחד השתלב עם רצונה של Audi להמשיך ולהקרין על המותג ערכים של קידמה טכנולוגית, ספורטיביות וחדשנות.

כמו כן, בשני ימי המכירה המיוחדים, שנערכו באולם התצוגה המרכזי של Audi, עלו המכירות ב-40% מעבר ליעדים. נזכיר כי לפני כשנה, נבחרה קבוצת Lead הישראלית לרשימת המועמדים הסופיים בתחרות קאן, תחרות הפרסום היוקרתית ביותר בעולם, תחת קטגוריית direct בתחום הנחשב של שירותים ומוצרים עסקיים. Lead עלתה לגמר עם קמפיין המודם הסלולרי של פלאפון והיא חברת הפרסום היחידה מישראל שזכתה להיכלל בקטגוריה המשמעותית של שירותי תקשורת עסקיים וסלולריים.

לדברי רמי יהודיחה, מנכ"ל קבוצת Lead: "הופעתנו במגזין היוקרתי Directory עם קמפיין Audi Spy Shots היא עוד צעד בדרך למימוש החזון שלנו: taking the lead - להוביל את התחום הפרסום הממוקד בישראל. זוהי הפעם ה-5 בתוך שנתיים ש-Lead זוכה בפרסים בינלאומיים וזו הוכחה נוספת לקריאיטיביות שלנו, שמובילה לתוצאות עסקיות עבור הלקוחות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה