המשביר החדש לצרכן: סך מכירות של מיליון דולר בפסח

הרשת נערכת למבצעים במחלקות הבישום, הקוסמטיקה, כלי הבית והאופנה, שילוו בקמפיין בהשקעה של 1.25 מיליון דולר
אפרת אדיר |

לקראת חג הפסח, יוצאת רשת "המשביר החדש לצרכן" במהלך מיתוג הרשת כ"בית המתנות של ישראל".

בכך, נערכת הרשת לשלל מבצעים, הטבות והנחות במחלקות הבישום, הקוסמטיקה, כלי הבית והאופנה, שילוו במסע פרסום בהיקף של 1.25 מיליון דולר, באמצעות משרד הפרסום "פוגל לוין". הקמפיין יכלול סרטים, שישודרו בערוץ 2, 10 ו-9, עיתונות ארצית, מגזיני נשים, קטלוג אשר יופץ בעיתונות בלמעלה ממיליון בתי אב, שילוט חוצות בפריסה ארצית וכן 3 שלטי ענק של נור בדרך איילון. כמו כן, כל הסניפים יקושטו באלמנטים מיוחדים וחגיגיים.

לדברי אסף בן דב, מנכ"ל רשת המשביר החדש לצרכן, החברה צופה בחודש מרץ לשיא מכירות חסר תקדים בסניפי הרשת בכלל ובמחלקת הקוסמטיקה בפרט. "היקף מכירות מחלקת הבישום והקוסמטיקה, הנחשבים למוצרים הפופולאריים ביותר בחג, צפוי לעלות בתקופת פסח בין 35% ל-45% מהממוצע החודשי ולעמוד על מיליון דולר", אומר בן דב.

רשת המשביר החדש לצרכן נמצאת בבעלות קבוצת המשביר החדש לצרכן ומונה 26 סניפים ברחבי הארץ. הרשת סיימה את שנת 2006 עם מחזור מכירות של 1 מיליארד שקל, גידול של 17% בהשוואה לשנת 2005 וצופה כי מגמת הגידול בהיקף המכירות תמשיך ותתחזק בשנת 2007.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה