הצלחה לאדלר חומסקי & ורשבסקי בתחרות "דג הזהב"
תחרות "דג הזהב ה-13" של רשת העיר, שמטרתה לעודד מצוינות ויצירתיות בתחום פרסום הפרינט בארץ הגיעה לסיומה. התחרות כללה את מגוון המודעות הרשתיות שהתפרסמו במהלך החודשים דצמבר 2006 ועד פברואר 2007 במקומוני הרשת בגוש דן, בעכבר העיר ובגיליון מיוחד שהוקדש לתחרות ויצא לאור בסוף חודש דצמבר 2006. לאחר שצוות השיפוט של התחרות, המונה 17 מנהלי קריאטיב ערך את שלבי השיפוט ושקלול הנתונים האחרונים, הוכרז על מודעות הפרינט שזכו בשלושת המקומות הראשונים.
במקום הראשון זכתה מודעת פרסום למוצר מג'ימיקס מבית ניופאן, של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי. אל המקום השני הגיעה מודעת הפרסום לחברת מערכות השמע "טופ אודיו" מבית מק'אן אריקסון ובמקום השלישי זכתה מודעת פרסום למפעל הפיס, אף היא של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי.
צוות השופטים בתחרות דג הזהב ה- 13 כלל את מנהלי הקריאיטיב המובילים בארץ ובראשם הפרסומאי גדעון עמיחי, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, המלווה את תחרות "דג הזהב" כראש צוות השופטים, בשנים האחרונות.
צוותי הקריאטיב שעבודותיהם הגיעו לשלושת המקומות הראשונים בתחרות, זכו בנסיעת פרס חווייתית-מקצועית לקאן שבצרפת, הכוללת ביקור של ארבעה ימים בפסטיבל "אריה הזהב". בנוסף, יוגשו עבודות הפרינט הזוכות לתחרות "אריה הזהב", הנערכת מדי שנה בקאן, ובמסגרתה מתחרות עבודות ממשרדי פרסום בולטים בעולם, במגוון קטגוריות בתחום הטלוויזיה, הפרינט ותחומי השיווק והמדיה.
תחרות "אריה הזהב" נערכת כחלק מהכינוס השנתי של קהילת הפרסום והשיווק העולמית בעיר קאן, ונציגתה הישראלית היא תחרות "דג הזהב" של רשת העיר.
לדברי ישראל גולדשטיין, מנכ"ל רשת העיר, "גם השנה הזמנו את משרדי הפרסום להוכיח את יצירתיותם בעיצוב והעברת מסרים, ולשמחתנו הם נענו לאתגר והתוצאות מרתקות. ברכותיי לזוכים במקומות הראשונים בתחרות, שייצגו אותנו בתחרות "אריה הזהב" היוקרתית, ותודתי הגדולה לכל המשרדים שלקחו בה חלק. נמשיך להוביל את המפעל הזה גם בשנים הבאות ולעודד שימוש חדשני ויצירתי בפלטפורמת הפרינט בפרסום". לדברי גדעון עמיחי, מנכ"ל משותף במשרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי Y&R, "תחרות דג הזהב מוכיחה שנה אחר שנה כי איכות עבודות הפרסום בישראל עולה. 10 המודעות שעלו לגמר הן עבודות פרינט ראויות ביותר ועשויות ברמה בינלאומית. אני שמח במיוחד, שהמודעה שזכתה בפרס הראשון היא מודעת מג'ימיקס עבור ניופאן, של משרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי. מדובר במודעה מצוינת, שהופיעה במהלך החיים השיווקיים השוטפים של הלקוח ולא הוכנה במיוחד לתחרות פרסום".
עמיחי הוסיף כי, "רק על ידי רעיונות מבריקים בחיי היום-יום נתעלה לסטנדרטים הגבוהים ביותר. זוהי מחויבות שאנו משרדי הפרסום והלקוחות חייבים לקחת על עצמנו! אני רוצה להודות לפרופ' ירום ורדימון, חתן פרס ישראל לעיצוב, על השתתפותו כשופט כבוד בתחרות".