GO UNDER: ללכת עם, להרגיש סלב

מותג הלבוש התחתון ובגדי ים הוכיח כי באופנה - הכוח נמצא בידי אלה שמזהים את המגמה רגע לפני
שרות Bizportal |

GO UNDER היא עוד סיפור של רוח התקופה בשוק האופנה - עניין של כניסה שקטה על רקע זיהוי שוק שעומד לפרוץ ובום גדול שבא בעקבות השינוי שאכן קרה. ושוב הוכחה שבעסקים - ובמיוחד בשוק האופנה, טיימינג איז אווריטינג.

GO UNDER פועלת כעשר שנים (החל משנת 1996) ומוצריה נמכרים ברשתות ההלבשה התחתונה המובילות בישראל. בין רשתות ההלבשה התחתונה בהן נמכר המותג ניתן למנות את רשת אפרודיטה, רשת לבנבנים, המשביר החדש לצרכן. תחילת פעילותה בשוק בוצעה ממש ערב פריחה בענף האופנה הישראלי בכלל וממש על סף כניסת השחקניות הבולטות בו להשקעות במיתוג מחדש והפרחת שממה ארוכת שנים. כך קמו שחקנים כמו FIX של גיבור סברינה ומתיחת פנים למותג דלתא שליוו את השנים הראשונות של החברה.

אם בטיימינג עסקינן, הרי שלא פעם מותג GO UNDER הפתיע את המבקרים גם בבחירת הפרזנטוריות שלו. החברה החלה את דרכה עם ליהי אלון, אחת הדוגמניות המצליחות בישראל בשנת 1995. בעונת קיץ 2006 הובילה את הקמפיין מאיה בוסקילה והחל מחורף 2006/7 ובקיץ הקרוב מובילה את המותג רותם סלע, דוגמנית ומגישה בתוכניתו של גיא פינס, ומי שמסומנת ככוכבת הבאה של עולם האופנה הישראלי. אם תבדקו את ההיסטוריה הקצרה הזו מול עולם הסלבס המקומי, תגלו שבכל פעם מחדש זיהו אנשי GO UNDER בדיוק נמרץ את רגע השיא בקריירה של אותו סלב.

כיום, GO UNDER הנה בעלת זיכיונות למותגים בינלאומיים, ביניהם: קדס, פוקה, לוני טונס, הפנתר הוורוד, דובוני איכפת לי, פופאי, הלו קיטי, ובראץ. קפיצת דרך חשובה שביצעה החברה היתה בשנת 1996, בה היא הרחיבה את פעילותה לתחום בגדי הים, עם הזמרת המצליחה מאיה בוסקילה כפרזנטורית. בעונת חורף 2007 חידש המותג עם קולקציית Simless - קולקציית אל תפר: הלבשה תחתונה נוחה וסקסית, ללא תפרי צד.

מעצבי החברה מאמינים, כי פרטי הלבוש התחתונים ובגדי ים הנם אופנה לכל דבר וברוח זו מציגים מדי עונה קולקציה מגוונת הכוללת פרטי חובה במלתחה של כל אישה. השנים האחרונות מצביעות על כך שהם צודקים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה