פרזנטורית חדשה לניין ווסט העולמית - נטשה פולי

הסופר מודל הבינלאומית תככב בקמפיין אביב/קיץ 2007 של ניין ווסט בישראל
אפרת אדיר |

חברת ההנעלה האמריקאית "ניין ווסט" בחרה כפרזנטורית חדשה את הסופר מודל הבינלאומית נטשה פולי.

במסגרת הקמפיין הבינלאומי של ניין ווסט, שיעלה במרץ 2007 ברחבי העולם, השקיעה חברת סופר ברנדס מקבוצת סקאל, המייבאת ומשווקת את המותג בישראל, במסע פרסום רחב עם הדוגמנית החדשה. הקמפיין ייערך על-ידי משרד הפרסום אדלר חומסקי בתקציב של חצי מיליון דולר. בימים אלה מתנוססת פולי במימדי ענק על קיר פרסום בצומת הראשית של חיפה, כמהלך ראשון לפתיחת קמפיין הקיץ.

לדברי גל פרלמן, מנהל מותג ניין ווסט בישראל, "השנה החליטו בחברת ניין ווסט לשנות את תדמית המותג לקו נקי יותר, חדשני וקלאסי ובחרו בסופר מודל נטשה פולי, מאחר והיא משדרת קלאסיות, רעננות ואופנה".

פולי, בת ה-21, החלה את דרכה בגיל 17 בדוגמנות מסלול במילאנו ובפריס. מאז הספיקה לככב בקמפיינים של דולצ'ה וגבאנה, גוצ'י, רוברטו קוואלי ולואי ויטון. בנוסף, הופיעה בשער של מגזין "ווג" הנחשב 6 פעמים והווג הצרפתי הכתיר אותה שלוש פעמים כמכתיבת הדרך בכל הנוגע לסגנון וסטייל.

חברת ניין ווסט האמריקאית מתמחה בייצור ושיווק נעלים ואביזרי אופנה לנשים. החברה מחזיקה 10% משוק נעלי הנשים בארה"ב ונחשבת לאחת החברות המובילות בתחום אביזרי האופנה. בישראל, מונה הרשת כיום 16 חנויות דגל בפריסה ארצית.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה