עבודי קריאטיב משווק את בוגריו באמצעות מגזין פרינט

שולח למשרדי הפרסום מגזין דו-שנתי המכיל עבודות נבחרות של בוגרי בית הספר להתרשמות העוסקים בתחום
אפרת אדיר |

בית הספר לפרסום עבודי קריאטיב משיק מגזין חדש המורכב כולו מעבודות סטודנטים נבחרות בתחום הפרינט, וכך מוצא דרך שיווקית מעניינת להגביר את החשיפה של בוגרי בית הספר לענף הפרסום.

המגזים שיופק פעמיים בשנה יישלח בלעדית למנהלי הקריאטיב המובילים במשרדי הפרסום. המגזין מעוצב כאסופות של גלויות, כאשר כל גלויה היא, למעשה, מודעת פרינט של סטודנט. בצידה השני של הגלויה מופיע שם הסטודנט ומספר הטלפון ליצירת קשר.

אידה ד.מרקוביץ', מנהלת מגמת הקופירייטינג בעבודי קריאיטיב מסרה: "יכולנו פשוט להפיק חוברת חביבה ולשלוח אל המנהלים אבל הרגשנו שכבית ספר שמעריץ ומחפש קריאטיב אנחנו חייבים להיות קריאטיביים אפילו בפורמט של המגזין. אני בטוחה שאלו שיקבלו עותק לידיהם יבינו על מה אני מדברת".

"אנחנו בעצם מביאים את תערוכת הסיום אל מנהלי הקריאטיב" אומר נאור הרמן, מנהל עבודי קריאטיב ומוסיף: "מנהל קריאטיב שמקבל את המגזין יכול להתרשם מן העבודות בזמן שנוח לו והעבודות נשמרות אצלו עם הפרטים של הסטודנט שיצר אותם".

עותק ראשון של המגזין הופץ היום (ה') אל מספר מנהלי קריאטיב ומשרדי פרסום נבחרים.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה