לאחר הצטרפות 70 אלף לקוחות, עולה You עם קמפיין חדש
לאור הצלחתו של קמפיין הפרסום לכרטיס האשראי You במאצעות משרד הפרסום SMG - שטרית מדיה גרופ, שהביא להצטרפותם של 70 אלף לקוחות ב-5 חודשים, החליטה קבוצת אלון לעלות עם קמפיין המשך בתקציב כולל של כ-5 מיליון שקל.
הקמפיין, שיעלה בערוץ 2, בנוי מסדרת סרטונים בכיכובה של יונה אליאן המציגים את עולמות התוכן של You - דלק, מזון ואשראי, תחת הסלוגן המוכר: "תעשה לו מקום בארנק - שווה לך!". בכל סרטון מבקרת יונה, בעולם תוכן אחר: היא קונה בסופר, מתדלקת דלק ומושכת כסף מכספומט, כאשר המטרה היא להדגיש את יתרונותיו של כרטיס האשראי המשולב.
כאמור, לדברי הקבוצה, קמפיין ההחדרה של You שעלה לפני כ-5 חודשים, הוביל להצלחה מסחררת של 70 אלף מצטרפים ובעקבותיו לשינוי אסטרטגי כולל ברשתות השיווק.
אביטל גינסברג, מנכ"ל פרסום שטרית גרופ, מוסרת כי מטרת הקמפיין החדש להכפיל את כמות הלקוחות שיצטרפו ל-You ולהוביל את You להיות כרטיס האשראי היחיד בארנק. גינסברג מוסיפה: "הצלחת הקמפיין הראשון היא הוכחה לכך שהלקוח משתוקק לכרטיס אשראי המתייחס לצרכיו הספציפיים ומאפשר הטבות אמיתיות דווקא בהוצאות החודשיות העיקריות כמו מזון, דלק ואשראי".
You הוא כרטיס אשראי חוץ-בנקאי המשלב חברות בקשת רחבה של רשתות שיווק בתחום המזון והדלק וכן הנחות קבועות והטבות במגוון הרשתות החברות בקבוצת אלון: מגה, סופר סנטר, בלו סנטר, תחנות התדלוק דור אלון, חנויות הנוחות אלונית, פיצה האט, KFC, סגפרדו, כפר השעשועים, ששת ורב-קט פיפו.