כנס השיווק והמדיה ישודר בשידור חי ב-Flix

יפתח ערוץ מיוחד בו ישמרו הפאנלים לצופים שלא יכלו לצפות בהתרחשות בשידור חי
אפרת אדיר |

אתר הווידאו של תפוז, Flix, ישדר בלעדית בשידור חי את כנס השיווק והמדיה 2007 שיערך ביום ראשון הקרוב, 21 לינואר, בתל אביב.

הפאנלים המצולמים יקובצו לכדי ערוץ שייפתח במיוחד על מנת לאפשר לצופים שלא יכלו להגיע לכנס או ללכוד את ההתרחשות בשידור חי, לצפות בהם לאחר מכן. זאת הפעם השניה ש-Flix מכוון את מצלמת הרשת שלו אל עבר מוקדי השיווק, המדיה והפרסום בישראל ומספק תוכן לקהילה המקצועית ולציבור הרחב. בפעם הראשונה שודרו פאנלים דומים מפסטיבל הטלוויזיה בראש פינה.

היתרון המשמעותי בשידור באמצעות רשת האינטרנט מאפשר לגולשים לא רק לצפות בפאנלים בשידור חי, אלא גם להגיב למתרחש הן בזמן אמת והן לאחר מכן. יתרון תקשורתי נוסף הוא בכך ש-Flix מנצל את יכולות הקיבולת שלו ומאפשר לצופים לקבל מידע אמיתי ללא כל עריכה עיתונאית, כך שצריכת המידע, הן המקצועי והן הנילווה לו, משאירה את הכח בידיו. בין הפאנלים שיכוסו על ידי צוות Flix ניתן למצוא את הרצאתו של ראש הממשלה לשעבר ויו"ר האופוזיציה, ח"כ בנימין נתניהו, על אסטרטגיות מנצחות של ניהול כלכלי, מחווה למנכ"ל היוצא של חברת פרטנר עמיקם כהן ואת הרצאתו של נשיא ומנכ"ל Metro international - רשת החינמונים הגדולה בעולם, על עתידה של העיתונות בכלל וזו ללא עלות בפרט.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה