תנובה נכנסת עם "אדום אדום" לרשתות המזון הפרטיות

תערוך פעילות שיווקית בהשקעה כספית של כמיליון שקל; זאת, למרות ההערכות
אפרת אדיר |

"בקר תנובה", משווקת מותג בשר הבקר הטרי "אדום אדום", מרחיבה את פעילותה ברחבי הארץ ונכנסת לרשתות השיווק הפרטיות.

הבשר הטחון הטרי של "אדום אדום" נמכר עד כה ברשתות השיווק הריבוע הכחול והשופרסל, ומעתה ימכר, כאמור, גם ברשתות הפרטיות בישובים שונים בארץ, לרבות שדרות, קריית גת, קריית מלאכי, גדרה, יבנה, קיסריה, חדרה, כפר ויתקין, ירושלים, אשקלון, מעוז ציון, להבים, רחובות ועוד.

בין הרשתות הפרטיות בהן ימכרו מוצרי "אדום אדום" נמצאים הרשת הפרטית "ויקטורי", מעדניית "שיווק בן", "פוליצר" ועוד. המוצרים ייפרסו בקצביות ובמקררי השירות ויכללו היצע נתחי בשר לרבות נתחי פרימיום מובחרים, אנטריקוט, פילה מדומה, צלי כתף ועוד.

כניסת "אדום אדום" לרשתות הפרטיות תלווה בפעילות שיווקית בהיקף כמיליון שקל, הכוללת מיתוג נקודת המכירה תוך יצירת חווית קנייה. כמו כן, יחולקו חוברות מתכוני בשר, יוצבו גלויות הסברה בנושא הנתחים השונים, עמדות טעימה, הכשרת קצבים במעדנייה לשירות הלקוחות והתמקצעות בנתחי הבקר המוצעים.

"הביקוש הגבוה למוצרי "אדום אדום" ברחבי הארץ, יחד עם הנאמנות של הצרכנים בישראל לרשתות הפרטיות הקבועות בהם הצרכנים נוהגים לבצע קניותיהם, הוליד את ההחלטה לשווק את מוצרי בשר הבקר הטרי "אדום אדום" גם ברשתות הפרטיות", מסר רועי הראל, מנהל שיווק בקר תנובה. "שיווק המוצרים יבטיח מעתה גם לצרכני הרשתות הפרטיות מוצרי בשר טרי ואיכותי המוצעים ברמת הסניטציה וההיגיינה מהגבוהות ביותר, תוך יכולת לדעת את מקורו של הבשר ולהיות בטוחים באיכותו, באחידותו ובטריותו".

הראל מוסיף, כי בקר תנובה מפקחת ואחראית באופן הדוק על כל התהליך, החל משלב גידול העגלים ועד למכירה לרשת השיווק, לרבות הקפדה על שרשרת הקירור וההובלה עד להגעת המוצרים למעדניית החנות.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה