פנינה רוזנבלום נכנסת לתחום הטיפוח לנערות

בחרה ברוני סופרסטאר כפרזנטורית מותג הטיפוח החדש U-girl; מעלה מסע פרסום בהיקף של 250 אלף דולר; פיתוח המותג ארך כשנתיים
אפרת אדיר |

אשת העסקים פנינה רוזנבלום משתפת פעולה עם חברת "פופ ארט", המתמחה בבנייה ובניהול מותגי תוכן לקהלים צעירים, ונכנסת לתחום הטיפוח לנערות ומשיקה לראשונה בישראל את U-girl - מותג חדש בתחום האיפור והטיפוח הפונה לנערות.

השקת U-girl תלווה בקמפיין פרסום ובפעילות קד"מ נרחבת בהשקעה של כ-250 אלף דולר. הזמרת רוני סופרסטאר (דואני) נבחרה לפנים של המותג ותשמש כפרזנטורית של U-girl.

לדברי פנינה רוזנבלום: "בחנו מספר פרזנטוריות ומבין כולן עלתה דמותה של רוני באופן דומיננטי כדמות שהיא אייקון, המחוברת לעולם האיפור והלייף סטייל, הנתפסת כמישהי שתמיד נראית מצויין ומאופרת מדהים, בהופעותיה הציבוריות וגם בקליפים שלה, שם היא מקפידה על טרנדים ואופנות מגוונות באיפור, לפי צו השעה. בשל כך הנערות תופסות אותה כאוטוריטה בתחום, ומכאן נולד הרעיון לרתום אותה להשקה של U-girl ולהוביל עימה את קמפיין הפרסום בו היא תחשוף את סודות האיפור לנערות. רוני הייתה שותפה פעילה בכל תהליך בחירת המוצרים, הצבעים ועיצוב האריזות של הליין החדש".

סדרת האיפור והטיפוח תחת המותג U-girl מציעה 17 מוצרים. בסדרת האיפור 9 פריטים והיא תשווק כערכה הכוללת את כל פריטי המותג או כמוצרים בודדים בטווח מחירים של 46-14 שקל לפריט ו-249 שקל לערכה. בין המוצרים: ליפגלוסים, צלליות, מסקרה, סומק ועיפרון. המוצרים יימכרו ברשתות הפארם וברשת המשביר החדש לצרכן.

במקביל יציע המותג U-girl ליין של 8 מוצרי טואלטיקה, ביניהם קרם לחות לשיער, קרם גוף, שמפו, קונדישנר וסבון נוזלי, שיימכרו כמוצרים בודדים בטווח מחירים של: 30-14.99 שקל לפריט.

לדברי רוזנבלום: "עד היום נאלצו הנערות בישראל להתאפר באיפור שאינו תואם לגילן או לאופיין ולהשתמש במוצרים שפנו לכלל הנשים. כעת, עם השקת מותג U-girl יעמדו לרשותן מוצרים ייחודיים המיועדים רק להן ומותאמים לצורכיהן.

רוזנבלום מוסיפה כי פלח השוק הפונה לנערות הינו טרנד עולמי. "בעיני חברות רבות בעולם נתפס פלח שוק הנערות, כקהל יעד אסטרטגי, שמתפתח וצובר תאוצה. כיום משווקות בארה"ב מספר סדרות מוצרים ייעודיות לנערות, שזכו להצלחה גדולה. כך לדוגמה, ליין טיפוח לנערות של ג'סיקה סימפסון, בושם של בריטני ספירס וליין איפור לנערות של מרי-קייט ואשלי אולסן, התופסים נתחי שוק מכובדים".

אורלי שפר-אמגור, מבעלי חברת פופ ארט אומרת: "עם זיהוי המגמה העולמית לפני כשנתיים פנינו לפנינה רוזנבלום בהצעה לפתח מותג ייעודי לנערות. רוזנבלום אשר זיהתה את הפוטנציאל הטמון בנתח שוק זה נענתה בשמחה לאתגר ובמשך שנתיים עבדנו על פיתוח המותג".

חברת "פופ ארט" נמצאת בשליטתם של אורי בראון, גיא שפר ונתנאל סמריק. פופ ארט מנהלת גם את הקריירה של רוני דואני, לצד ניהול הקרייות של הזמרות שירי מימון ודניאל זילברשטיין.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה