איגוד המפרסמים בישראל עורך כנס בנושא שיווק ומדיה
איגוד המפרסמים בישראל מקיים גם השנה כנס בנושא שיווק ומדיה. הכנס ייערך בתאריכים 20-21 בינואר, במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב.
הכנס ייפתח במוצ"ש, 20 בינואר, בטקס חגיגי בהשתתפות בכירי המשק, מפרסמים, פרסומאים, אנשי תקשורת ומדיה, במסגרתו יוכרז "איש השיווק של השנה" לשנת 2006.
בפתיחת הכנס יתקיים מושב שיעסוק בחדשנות אסטרטגית של מובילות שוק ויארח מנכ"לים בכירים מענפים שונים, ביניהם: מנכ"ל אסם-נסטלה גזי קפלן; מנכ"ל בזק, יעקב גלברד; מנכ"ל מיקרוסופט, דני ימין; מנכ"ל פריזמה, דב קוטלר; מנכ"ל שופרסל, אפי רוזנהויז; מנכ"לית קבוצת גולף, אילנה קאופמן ומנכ"ל דפי זהב, ניר למפרט, אשר ירחיבו ויפרסו את החדשנות האסטרטגית, כל אחד בתחום התמחותו.
כמו כן, איל העיתונות פלה טורנברג, מייסד, נשיא ומנכ"ל רשת העיתונות הבינלאומית "מטרו אינטרנשיונל", יגיע במיוחד מלונדון לדבר על עתידה של העיתונות, כאשר במרכז הדיון תעמוד תופעת העיתונות החינמית. חברתו של טורנברג, "מטרו אינטרנשיונל" היא אימפריה הכוללת כ-70 עיתונים יומיים המחולקים חינם ומופצים ב-21 מדינות ברחבי העולם, ב-19 שפות שונות. במסגרת הכנס תציג עו"ד תלמה בירו, מנכ"ל איגוד המפרסמים, את עוגת הפרסום לשנת 2006 כפי שעולה מתוך הנתונים הרשמיים של איגוד המפרסמים ושל "יפעת בקרת פרסום". כמו כן, ייחשף דירוג המפרסמים והפרסומאים המובילים במדיה בשנה החולפת על-ידי נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת בקרת פרסום.
עוד בכנס: מושב שיעסוק בעוגת הפרסום 2006 ויעמת את נציגי כל אחת מהמדיות המסורתיות עם הוצאות המפרסמים לפרסום בשנה החולפת.
בנוסף, יתקיים פאנל אשר יתמקד באפיקי השיווק הנוספים של המפרסם: תוכן שיווקי, יחסי ציבור, שיווק גרילה, אירועי חסויות וקידום מכירות.
מחוות הוקרה מיוחדת תיערך לעמיקם כהן, המנכ"ל הפורש של פרטנר. ח"כ בנימין נתניהו, ראש הממשלה ושר האוצר לשעבר, יתרום מניסיונו הרב וישרטט קווים לדמותן של האסטרטגיות המנצחות והמובילות בתחום הניהול הכלכלי. מושבים נוספים בכנס ידונו באסטרטגיות הבידול של חברות הסלולר המובילות בישראל ביניהן: אורנג', סלקום, פלאפון ומירס. נציגים ממשרד הפרסום ילוו את בכירי החברות ויעבירו הרצאה משותפת אודות אסטרטגיות הבידול הייחודיות להם.
הכנס ייחתם בהרצאתו של ערן רולס, יו"ר מרכז הבנייה הישראלי אשר ירצה על נטוורקינג כפלטפורמת השיווק המובילה בעסקים.