כך תדעו שהגעתם לשכונה חרדית

רוצים למכור לציבור החרדי? שימו לב! אחד מערוצי הפרסום הטובים ביותר ולמעשה, המדיה החזקה ביותר בקרב החרדים נמצאת על לוח המודעות. מודעות הרחוב הן ערוץ הפרסום הטוב ביותר עבור מפרסמים שרוצים להגיע לציבור החרדי, וזה קשור לאגדה ירושלמית על רעידת אדמה במאה שערים
אגדה אורבנית השייכת לקטגוריית "אגדות ירושלמיות" מציבה הנחת יסוד לפיה גם בעת רעידת אדמה בעוצמה של 7.5 בסולם ריכטר, לא יארע דבר לבתים במאה שערים... זאת למה? בשל הדבק הרב שהודבק עליהם במשך שנים רבות על ידי מדביקי המודעות.
בעידן כה דיגיטלי ווירטואלי קשה למפרסמים רבים לדמיין את הכוח הבלתי נתפס שיש ל"פשקווילים" בציבור החרדי. פשקוויל הוא כינוי נפוץ למודעות הרחוב שממלאות כל לוח מודעות אפשרי בריכוזים החרדיים ברחבי הארץ. נניח שהוויז לקח אתכם לשכונה כלשהי בראשון לציון, בתל אביב, בלוד או בנתיבות ואתם רוצים לדעת האם הגעתם לשכונה חרדית או לא. כל מה שעליכם לעשות הוא להעיף מבט סביבכם ולהתבונן בלוחות המודעות העירוניים. ככל שישנן מודעות רבות יותר, כך גדול הסיכוי שאתם בשכונה חרדית.
- רשות המיסים: ״נסיים את 2025 עם יותר מ-40 מיליארד שקל מעל היעד״
- “הריבית חונקת את הענף. תן תקווה”
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
אולי זה נשמע לכם מיושן, אבל תחום מודעות הפרסום הוא משמעותי ותופס נתח נרחב בפרסום לציבור החרדי. מי שחתומה על רוב מודעות הרחוב שתראו היא 'גיל סטריט'- חטיבת ההפצה של ענקית הפרסום הגדולה קבוצת 'גיל גרופ' שמתמחה שנים רבות במודעות רחוב בציבור החרדי, מחזיקה בזיכיון להדבקת מודעות רחוב ברוב הערים החרדיות ומצודתה פרוסה על כל נקודה חרדית מדן ועד אילת.
אם אתם מחפשים פרסום יעיל ותדמיתי למגזר החרדי, גיל סטריט היא הכתובת הטובה ביותר עבורכם.
כולם יודעים שהפרסום לציבור החרדי מחייב מומחיות ומיומנות. כולם יודעים גם שלציבור החרדי מאפיינים ייחודיים בתחומים שונים ואין מפרסם שניסה אי־פעם לפרסם לחרדים שאינו יודע זאת. רבים יודעים שגם ערוצי הפרסום בציבור החרדי מתנהגים אחרת מאלה שבציבור הכללי. כך למשל ניתן לקבוע בוודאות מוחלטת כי מודעות הרחוב, כן. אלו שמודבקות בלוחות המודעות ברחוב הן ערוץ התקשורת החזק ביותר בקרב הציבור החרדי ובפער גדול על־פני כל הערוצים האחרים.
את הסיבה לכך יש לתלות בכמה וכמה מאפיינים ייחודיים למגזר הזה: הרבה מבני הציבור החרדי פחות ניידים. הם הולכים הרבה ברגל וממילא הם חשופים זמן ממושך יותר למודעות רחוב.
אה, הם גם נוסעים יותר באוטובוסים כך שיש להם עוד הזדמנויות רבות למפגש מעמיק במודעות הרחוב. בנוסף צריך לציין שהגברים הולכים שלוש פעמים ביום לבית הכנסת ונשים רבות נוהגות "לצאת לגינה" עם הילדים. כל ההרגלים הללו יחד, הופכים את מודעות הרחוב (וגם את המודעות שבכניסות הבניינים) לאפקטיביות במיוחד ולערוץ התקשורת החזק והיעיל ביותר בציבור החרדי, נכון להיום.
בגיל סטריט מתמחים בהפקה והדבקה של מודעות רחוב בפריסה ארצית בריכוזים חרדיים עבור כל לקוח בכל גודל. גיל סטריט מעניקה שירות לחברות גדולות, משרדי פרסום, רשתות שיווק, עמותות ומוסדות לימוד שעושים שימוש במודעות רחוב הן עבור פרסום תדמיתי והן עבור פרסום מכירתי. המומחיות והניסיון הרב שנצברו בקרב עובדי גיל סטריט במשך יותר מ 20 שנות פעילותה, הפכו אותה לאוטוריטה בתחום מודעות הרחוב והיא אף מספקת שירותי דיוור ישיר, קד"מ ייעודי למגזר החרדי לעסקים וארגונים גדולים מהמגזר הכללי ומהמגזר החרדי שבוחרים פעם אחר פעם לשכור מגיל סטריט שירות של הדבקת מודעות מתוך הבנה שהוא מבטיח ביצוע עבודה יעילה שמניבה תוצאות.
אופיר לוינגר. צילום: יח"צמדוע שכונת נווה עופר עוקפת את אזורי היוקרה של ת"א?
בעוד שאזורי היוקרה בעיר רושמים ירידה חדה בכמות העסקאות, המשקיעים והזוגות הצעירים נמשכים דווקא לשכונת נווה עופר. אופיר לוינגר, מאנשי הנדל"ן הפעילים והמנוסים בשכונה, מסביר מה בדיוק מתרחש באזור שהצליח לעקוף את כל שאר השכונות בעיר
רגע לפני סיום שנת 2026, תמונת הנדל"ן בתל אביב מתבהרת והיא חושפת תפנית לא צפויה.
אם לאורך השנים התרגלנו לראות את מחירי הדירות בעיר הגדולה מטפסים ללא הפסקה, השנה האחרונה טלטלה את השוק והביאה עימה שינוי כיוון שלא ניתן להתעלם ממנו.
לפי נתונים עולה כי במחצית הראשונה של השנה נרשמה ירידה של 36% במספר עסקאות יד 2 בעיר, זאת לעומת התקופה אשתקד.
כשבוחנים לעומק את המספרים מגלים תמונה מפתיעה במיוחד. דווקא האזורים היוקרתיים, שנחשבו עד לא כל כך מזמן למבוקשים ביותר, הם אלה שספגו את הפגיעה הקשה.
- עד 60 מליון שקל: ריט 1 נכנסת לשותפות בבראשית ביזנס בנתניה
- אנבידיה מפתחת את הצפון: קמפוס ענק בקריית טבעון ליותר מ-10,000 עובדים עד 2031
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לדוגמה, בצפון החדש שיעור העסקאות ירד בכ-58%, בנווה אביבים נרשמה ירידה של 53%, ובנחלת יצחק ירידה של 42%.
צילום: Freepikמה אנשים מגלים מאוחר מדי על הליך הגירושין
הבנה מוקדמת של מורכבות ההליך מאפשרת להתמודד איתם בצורה יציבה ובטוחה יותר. כל החלטה שמתקבלת בו מלווה את הצדדים שנים קדימה
רוב האנשים שנכנסים להליך גירושין בטוחים שהם מבינים לקראת מה הם הולכים. הם יודעים שיהיו דיונים, מסמכים, עורכי דין והחלטות לא פשוטות. מה שהם לא יודעים הוא שרק בדיעבד מתברר עד כמה ההליך הזה מורכב הרבה יותר ממה שנדמה בהתחלה.
רק אחרי שהסערה הראשונית נגמרת מתחילות לצוף תובנות שאילו היו ידועות מוקדם יותר היו משנות את אופן קבלת ההחלטות כבר מהשלב הראשון.
ההליך ארוך יותר ממה שנדמה
אחת התגליות הנפוצות ביותר היא שהליך הגירושין כמעט אף פעם לא מסתיים מהר כפי שמקווים. גם כאשר יש רצון טוב משני הצדדים נדרשים זמן סבלנות והתנהלות נכונה כדי להגיע להסכמות יציבות.
אנשים רבים מגלים מאוחר מדי שמה שנראה כפתרון זמני הופך למציאות קבועה. הסדרים זמניים לגבי ילדים רכוש או מגורים עלולים להתקבע ולהשפיע על המשך ההליך הרבה מעבר למה שתוכנן.
- חלוקת מוניטין בגירושין: מה קורה לנכסים שצברת?
- "הרגע שבו אתם מבינים: זה לא רק להיפרד, זה לקבוע איך ייראו החיים שלכם מכאן והלאה"
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לא כל ויתור חוסך מאבק
בשלבים הראשונים של הגירושין יש נטייה לוותר מתוך רצון להרגיע את המצב. בדיעבד מתברר שלא כל ויתור אכן חוסך עימותים. לעיתים דווקא ויתור מוקדם יוצר חוסר איזון שמוביל למחלוקות קשות יותר בהמשך.
