בית
צילום: depositphotos.

טרנד קבוצות הרכישה

רכישת נכס נדל"ן עשויה להיות קרש הקפיצה שלכם למים העמוקים של עולם העסקים, או לבית החדש שתמיד חלמתם עליו. כך או כך, החלום שלכם יכול להפוך למציאות!

תוכן בחסות |

קבוצת רכישה זאת אחת מהדרכים שהפכו לטרנד פופולרי להגשמת החזון של רכישת נכסי נדל"ן, הגשמת יזמות ועוד… קבוצות רכישה והלוואות גישור יכולים לעזור לכם לגשר על פערים בתזרים המזומנים ולקרב אתכם צעד נוסף לעבר פסגת ההצלחה.

 בעזרת התארגנות נכונה, הגודל בהחלט יכול לקבוע אם תרוויחו את המטרה במחיר הטוב ביותר. מה זה קבוצת רכישה, ולמה זה הדבר הבא בעולם העסקים? ריכזנו לכם את כל התשובות

מהי קבוצת רכישה?

קורב לוואי ששמעתם בעבר את המונח קבוצת רכישה, אך לא התעמקתם ביתרונותיה הרבות. קבוצת רכישה הינה התארגנות של מספר אנשים אשר בוחרים להתאסף בכדי לרכוש נכס נדל"ן קיים או לבנות בניין חדש. נשאלת השאלה, למה לעשות את זה? כך תוכלו לבחור את השכנים או אפילו את הקהילה המצומצמת באזור מגוריכם. מלבד זאת, זאת דרך מצוינת לחסוך הרבה מאד כסף.

זאת דרך כלכלית מאד לרכוש מבנה למגורים או להשקעה. ניתן לארגן קבוצת רכישה באופן עצמאי לגמרי, בין אם אתם מספר חברים, קרובי משפחה או שותפים לעסקים. אם אתם מתעניינים בקבוצת רכישה, כדאי שתכירו גם את המקבילה שלה, קבוצת קנייה.

מה ההבדל בין קבוצת קנייה לקבוצת רכישה?

קבוצת קנייה הינה התאגדות של אנשים מסוימים אשר פונים ישירות לחברת בנייה מתוך מודעות לכוחם הגדול כקבוצה. כך הם זוכים לרכוש נכסים במחיר מוזל יותר מה שמיטיב עם שני הצדדים.

זאת לעומת קבוצת רכישה, אשר מתהווה לאחר שהקבלן והיזם השלימו את רכישת הקרקע ותכנון המבנה. אז התוכנית נמכרת קבוצת הרכישה שלבסוף תגור במבנה העתידי.

מדוע קבוצות הרכישה הפכו לטרנד מבוקש?

- יזמות חסכונית – ליזום קבוצת רכישה הינה פעולה העשויה לחסוך לכל אדם מאות אלפי שקלים ביחס לרכישה עצמאית ללא קבוצה.

- חסכון במיסים – כך תוכלו לחסוך תשלום מס רכישה כפול, דבר שיחסוך לקבוצת הרכישה מאות אלפי שקלים.

- קנייה בטוחה – באמצעות קבוצת רכישה כל אדם יכול לרכוש ולהירשם כבעלים חוקיים טרם תחילת הבנייה.

קבוצות רכישה והלוואות גישור – שתי ציפורים בקבוצה אחת

לעיתים קיים פער בין הרצוי למצוי מה שעשוי להיות גורם מעכב, בייחוד במידה וקיים מחסור בתזרים המזומנים. למעשה יש לזה פתרון והוא, הלוואות גישור. בעזרתה ניתן להתגבר על מחסור במזומנים בכדי לצלוח את העסקה הרצויה באופן מידי. הלוואה זו ניתנת על בסיס כספים העתידים להיכנס אך כרגע הם אינם זמינים. כמו, חסכונות או קופות גמל העתידות להיפתח בעתיד. ניתן אף לשעבד את הנכס על מנת לקבל את אישור ההלוואה.

כמה מילים לסיכום

אם ברצונכם לרכוש נכס נדלן כדאי שתדעו, באמצעות קבוצת רכישה או קבוצת קנייה ניתן להוזיל עלויות באופן משמעותי, ליצור קהילה קטנה ומגובשת ולהשלים עסקאות בצורה אידיאלית.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.