איזה שיקולים כדאי לקחת בחשבון לפני רכישת ביטוח משרד?
האם אתם מנהלים עסק מתוך משרד? אם כן, האם העסק שלכם זקוק לריהוט וציוד? אם פריטים אלו הושמדו בשריפה, כמה יעלה להחליפם? אם לקוח, עובד או שותף עסקי נפגעו במהלך שהותם במשרד שלכם והגישו נגדכם תביעה, האם יש לכם פוליסת ביטוח משרד שתכסה את התביעה?
אנשים רבים שמנהלים משרדים אינם שואלים את עצמם שאלו אלו, ולכן המשרד שלהם אינו מבוטח. מאמר זה מסביר למה פוליסת ביטוח משרד חשובה כדי לספק את הכיסוי ההולם למשרד שלכם.
כיסוי ביטוח לתכולת המשרד
חברות ביטוח רבות מציעות היקף של כיסוי ביטוח משרד שמתאים לרכוש עסקי. לדוגמא, חלק מהחברות מציעות תמיכה בבית העסק, שמרחיבה את הפוליסה גם לכדי עסק שבבעלות המבוטח, אם העסק עומד בדרישות מסוימות.
ביטוח משרד לעסקים קטנים וגדולים
בעלי עסקים יכולים לרכוש פוליסות שמתאימות לעסקים קטנים או גדולים. פוליסת ביטוח משרד לעסקים קטנים כוללת גם ביטוח רכוש מסחרי וגם כיסוי אחריות, בפוליסה אחת. חלק מחברות הביטוח מציעות גם פוליסה שמתוכננת במיוחד לעסקים ביתיים.
לעסקים גדולים, יש פוליסת ביטוח משרד מתאימה שכוללת כיסוי לתרחישים בהם מבקרים עסקיים רבים מגיעים לעתים תכופות למשרד, כמו אנשי משלוחים, לקוחות, מבקרים ועובדים, ואתם מודאגים מפני האחריות שלכם כלפיהם.
- מנכל"ית בססח: "כמעט כל חברה במשק מתפקדת כבנק קטן בעל כורחה"
- נפגעה מאוטובוס, קיבלה הצעה מעליבה - וזכתה לבסוף לפיצוי של כמעט 200 אלף שקלים
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
פוליסות ביטוח מבנה ותכולה
אפשרות נוספת היא לרכוש פוליסה עסקית שמכסה את המבנה ואת תכולת המשרד, כדי להגן על העסק שלכם מפני אובדן או נזק למבנה או לריהוט ולציוד המשרד שלכם.
אם אינכם זקוקים לכיסוי ביטוח מבנה, תוכלו לרכוש פוליסת אחריות כללית על מנת להגן על העסק שלכם מפני תביעות צד שלישי.
הערכת הסיכונים
לפני רכישת ביטוח משרד, יש להעריך את הסיכונים. ראשית, יש לערוך מלאי של כל הריהוט והציוד בעסק, כולל מחשבים ותוכנות. לאחר מכן יש לקבוע את עלות ההחלפה של הציוד והריהוט. עלות ההחלפה הכוללת היא המגבלה המינימלית של ביטוח תכולה שתצטרכו.
בשלב הבא, יש לקחת בחשבון את הסיכונים למסמכים היקרים ולנתונים האלקטרוניים. האם אתם מאחסנים במשרדכם חוזים או ניירות חשובים אחרים? האם אתם שומרים רשימות לקוחות או נתוני חברות במחשבים במשרד שלכם? האם הנתונים שלכם מאובטחים?
אם לא, אתם חשופים לסכנות פריצה וחדירה למחשבים, וגניבת הנתונים, וכדאי שיהיה לכם ביטוח ניירות ערך וכיסוי לעיבוד נתונים אלקטרוניים.
ביטוח משרד לקבלנים ועובדים
האם אתם מעסיקים קבלנים או עובדים? אם נגרם להם נזק, כמה יעלה הטיפול בהם? אם העלויות משמעותיות, אתם זקקים לפוליסת ביטוח משרד.
האם אתה מעסיק קבלנים או עזרה ביתית שעשויים לגשת למסמכי הנייר שלך ולנתונים ולתיקים האלקטרוניים? אם פריטים אלה אבדו או ניזוקו, מה יעלה להחליפם? אם העלויות יהיו משמעותיות, ייתכן שתזדקק לביטוח ניירות ערך ובכיסוי עיבוד נתונים אלקטרוני.
כדאי לקחת בחשבון גם את ההשפעה של אובדן פיזי על ההכנסות
אם נגרם הפסד פיזי לרכוש העסקי, תיאלצו להשבית את הפעילות. כשאתם לוקחים בחשבון את עלויות הסיכונים, קחו בחשבון את השיקול של הסכום שתאבדו במקרה של השבתת העסק, כדי לקנות כיסוי ביטוח משרד שמכסה את אובדן ההכנסות.
בשורה התחתונה, אל תשכחו לקחת בחשבון גם את סיכוני האחריות שלכם
האם לקוחות, שותפים עסקיים, אנשי משלוחים או אנשים אחרים מבקרים במשרדכם? אם כן, כדאי שיהיה לכם ביטוח משרד שכולל סעיף של ביטוח אחריות כללית.
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
