נתונים מדהימים הנוגעים לקורס מנהלי פרויקטים של חברת P.M. Team
חברת P.M. Team מתמחה בניהול פרוייקטים והכשרת מנהלי פרויקטים. החברה מעבירה קורס הכנה למבחן הסמכת ה- PMP מאז שנת 2009, ושיעור ההצלחה בקרב בוגרי החברה, בצד אחוז השתלבות בשוק העבודה בתחום הנם יוצאי דופן!
מסקר שערכה לאחרונה החברה בקרב למעלה מ- 300 בוגרי הקורסים לדורותיהם, עולה כי למעלה מ- 95% מבוגרי החברה עברו את מבחן הסמכת ה- PMP ומתוכם למעלה מ- 90% השתלבו בשוק העבודה כמנהלי פרויקטים כבר בשנה הראשונה שלאחר מעבר המבחן.
בתשובה לשאלה מה סוד ההצלחה של בוגרי החברה, עונה בהרחבה מנכ"ל החברה, דן ברזילי:
הסיבות לאחוזי ההצלחה הגבוהים של בוגרי קורס ניהול הפרויקטים של חברת P.M. Team נובעות ישירות ממידת ההשקעה שלנו בסטודנטים, השקעה שבאה לידי ביטוי במספר נקודות:
- צוות מרצים מיומן- אנו מחזיקים בצוות מרצים מיומן ובעל ניסיון רב בתחום ניהול הפרויקטים בתעשיות שונות. ולא פחות חשוב מכך- בעלי ותק רב שנים כמרצים.
- עזרה בהשתלבות בשוק העבודה- העובדה ש- P.M. Team הינה חברה לניהול פרויקטים מאפשרת לנו לפתוח בפני הסטודנטים דלת לשוק העבודה הפרטי, מה שנוסך המון מוטיבציה בקרב הסטודנטים. נתוני ההשתלבות בשוק העבודה בקרב בוגרי הקורס הנם מושא לגאווה שלי באופן אישי, כך אומר דן ברזילי, מנכ"ל החברה, ושל צוות המרצים ככלל. זהו למעשה המשוב החשוב ביותר המעיד על הצלחת החברה.
- חומר עזר, סימולציות, סרטונים ועוד- חברת P.M. Team מעמידה לרשות הסטודנטים הלומדים את הקורסים השונים חומר עזר בהיקפים ונוחות גישה שאינם מוצעים באף מקום אחר. באתר האינטרנט של כל קורס ישנם סיכומים, תרשימים, סרטונים, ובמידה והקורס מכין למבחן הסמכת ה-PMP אזי גם מבחנים ממוחשבים עם הדמיית סטופר רץ ממש כמו זה של מבחן הסמכת ה- PMP. למעשה אנו מספקים בצורה מסודרת ומאורגנת לכל סטודנט את כל הנדרש על מנת שזה יצליח במבחן ההסמכה, כל מה שהסטודנט נדרש הוא לבוא עם מוטיבציה ללמוד ולהצליח.
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
