רוי שוקולד – מפעל הבוטיק שנולד מהאהבה לשוקולד

תוכן בחסות |

מצד אחד, מארזי השוקולד של Roy Chocolate כבשו את העולם כבר לפני כמה שנים טובות. מצד שני, ההצלחה הגדולה בוודאי לא פסחה על ישראל, המקום שבו הכול התחיל. כך הפך איש הייטק עם תשוקה אדירה לשוקולד – לאחד המותגים האיכותיים והמבוקשים בארץ.

 

במקום הייטק – ייצור שוקולד

כדי להבין את האופי של Roy Chocolate באמת, צריך לחזור 15 שנים אחורה, ליום שבו החליט רואי גרשון להיפרד מעולם ההייטק כדי ללמוד את עולם השוקולד ולהתאהב בו. הוא חקר, ניסה, טעם ושיפר, והתוצאה הייתה שילוב בין כמה טעמים ומרקמים, חלקם לא בדיוק שגרתיים. השילוב הזה הוא גם סוד ההצלחה, זו שהגיעה עם חומרי גלם איכותיים, תהליך ייצור מדויק, מארזים בעיטוף מרהיב ושילוב בין טעמים קלאסיים ומפתיעים.

 

כשהזמני הופך לקבוע

ההחלטה לנטוש את עולם ההייטק נשמעה תמוהה לרוב האנשים, וגם היום היא תגרום לרובנו להרים גבה. מבחינת רואי לא הייתה אופציה אחרת, ובזמן שכולם חשבו שמדובר באפיזודה חולפת הוא עלה על טיסה לבלגיה – בירת השוקולד. שם הוא למד ליצור את הפרלינים המתוקים בשתי ידיו, ובארץ, בתהליך הדרגתי שהחל בירידי אוכל, החל למכור מארזים. במהלך השבוע עמל על הטעמים הנכונים ועל התהליך המדויק – ובסוף השבוע הגיע לכל פינה אפשרית כדי לחלוק את התשוקה לשוקולד. עם המחמאות והמבקרים שביקשו עוד הגיע גם הסניף הראשון בתל אביב, וזמן לא רב לאחר מכן הוקם מפעל הייצור בפתח תקווה. רק ארבע שנים נוספות חלפו עד שבשנת 2012 החל גם הייצוא לחו"ל.

 

כך יוצרים בידול בעולם השוקולד

אין ספק שבעולם השוקולד יש לא מעט מתחרים, חלקם טובים יותר ואחרים טובים הרבה יותר. המטרה המרכזית של Roy Chocolate הייתה להמציא מוצר חדש שיבלוט בשטח. כך נוצרו מטבעות השוקולד, אלה שזכו לשם המבטיח "Chocolate Dream" וממולאות בטעמים שונים ומקוריים. חלומות השוקולד המתוקים נולדו בזכות שילוב בין פיתוח טכנולוגי ייחודי לבין טעמים ייחודיים, ונדמה שהיכולת לייצר מוצר חדש ולא שגרתי, היא זו שהפכה את המותג לבולט יותר בשטח. כך, גם אם הוא עדיין קצת יותר יקר ממותגי שוקולד שתמצאו בסופרמרקט הקרוב למקום מגוריכם – אבל את ההבדל מרגישים בעיקר בטעמים ובחומרי הגלם ובאריזות המהממות.

 

המטרה: להמשיך לגדול

רואי ושרון, הצמד שעומד מאחורי המותג, כבר סימן לעצמו כמה מטרות מרכזיות. מה שברור הוא שהמטרה הגדולה ביותר היא להמשיך לגדול, בדיוק כפי שהביקוש גדל. הם מייצרים היום עשרות טונות של שוקולד מדי שנה, מייצאים בכמויות נכבדות מתחרים בארץ, גם בשוק הפרטי עם החנות השוקולדית האינטרנטית ולא פחות בשוק המוסדי. ממארזים לחג ועד מתנות לאירועים מיוחדים ופתרונות ממותגים לכנסים, ההיצע בהחלט מרשים, וכמו שזה נראה המטרות הגדולות הן לא בלתי אפשריות.

היכנסו לחנות האינטרנט של רוי שוקולד לקטלוג המוצרים. בחנות ניתן להזמין משלוחי שוקולד בקליק לכל אירוע

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
חתול רחוב אוכל. צילום: Sevgi LALE באתר PEXELSחתול רחוב אוכל. צילום: Sevgi LALE באתר PEXELS

פתרונות חסכוניים להאכלת חתולי רחוב בזול

עם מעט תכנון וידע, אפשר לבנות מערך האכלה יעיל, חסכוני ויציב לאורך זמן לחתולים בלי לקרוע את הכיס


נושאים בכתבה חיות מחמד

האכלת חתולי רחוב או חתולי חצר נובעת מחמלה, תחושת אחריות ורצון להעניק איכות חיים גם לחתולים שלא זכו לבית חם ואוהב. אך לצד זאת, מגיע גם האתגר הכלכלי. מזון לחתולים יכול להפוך במהירות להוצאה חודשית משמעותית, במיוחד לאור העובדה שרוב המאכילים מגלים שחתולים דוגלים במבצע "חבר מביא חבר" – אם מאכילים אחד, זה עשוי להגיע תוך זמן קצר להאכלה מפוארת של עשרות חתולים.

החדשות הטובות הן שיש דרכים מצוינות להעניק לחתולים תזונה מספקת ובריאה, בלי לקרוע את הכיס. עם מעט תכנון וידע, אפשר לבנות מערך האכלה יעיל, חסכוני ויציב לאורך זמן.

בחרו אוכל לחתולים זול אך איכותי

המפתח הוא לחפש אוכל לחתולים זול שמאזן בין מחיר  לבין ערכים תזונתיים . חתולי רחוב אינם צריכים מזון פרימיום יקר שנועד לחתולי בית מפונקים, עם פרווה מטופחת ותפריט מוקפד. הם זקוקים למזון בסיסי, עשיר בחלבון מן החי, עם רכיבים שקל לעכל ושנותנים להם אנרגיה לשרוד בתנאי חוץ.

התמקדו במותגים כמו ביו פורם, קיקו, סטאר קט ואחרים. אלו דוגמאות למזונות שלא מתיימרים להיות “גורמה”, אלא עושים את העבודה: משביעים, מספקים רכיבי תזונה חשובים, ונמכרים במחיר נוח במיוחד למי שמאכיל עשרות חתולים. 

קנו בגדול כדי לחסוך בענק

במקום לקנות שקי מזון קטנים של קילוגרם או שניים בכל פעם, עדיף להשקיע בשק גדול של 18–20 ק"ג. הסיבה פשוטה: ככל שהשק גדול יותר, העלות לקילוגרם יורדת משמעותית. כשמדובר בהאכלה יום-יומית של עשרות חתולים, ההפרש הזה מצטבר לחיסכון של מאות שקלים בכל חודש.

צילום: מילאנו מעצבים איכותצילום: מילאנו מעצבים איכות

לא רק רהיטים: הלכנו לבדוק את המקום ששינה את כל מה שחשבנו על עיצוב הבית בישראל

המרדף אחרי הסלון המושלם מסתיים בדרך כלל בפשרה כואבת על נוחות או על מחיר. אבל ברשת "מילאנו - מעצבים איכות" החליטו לשבור את הכללים. אז למה כולם מדברים על "התאמה אישית" ומה מגלים כשצוללים ל"מילאנו חוות דעת" ברשת



נושאים בכתבה ריהוט

זה קורה כמעט בכל שיפוץ או מעבר דירה: אתם נכנסים לאולם תצוגה, רואים ספה יפה, וקונים אותה. חודש לאחר מכן, בבית, האכזבה מגיעה. הבד לא נעים, הגב כואב, והצבע שבחנות נראה מושלם - נראה זר בסלון שלכם. הסיבה לכך פשוטה וכואבת: קניתם מוצר מדף גנרי, במקום לעצב מוצר שמותאם לחיים שלכם.

בדיוק בנקודת הכשל הזו נכנסת לתמונה רשת "מילאנו - מעצבים איכות ". בניגוד לרשתות ה"קח וסע", כאן הבינו שעיצוב פנים הוא לא מותרות, אלא הכרח. המותג, שהפך לשם דבר בעולם הריהוט הישראלי, מציע גישה שונה לחלוטין: לא עוד "מה שיש זה מה שתקבל", אלא יצירה משותפת של הרהיט המושלם.

"אנחנו לא מוכרים ספות, אנחנו פותרים בעיות"

ההבדל מורגש כבר בצעד הראשון באולמות התצוגה המרווחים. במקום אנשי מכירות אגרסיביים שמנסים "לדחוף" מלאי קיים, ב"מילאנו" פוגשים מעצבי פנים. השיח הוא מקצועי: מהם הרגלי האירוח שלכם? האם יש בבית ילדים קטנים או בעלי חיים? האם אתם זקוקים לתמיכה אורטופדית מיוחדת?

הגישה הזו הופכת את הקניה מחוויה מלחיצה לתהליך של דיוק. ב"מילאנו" הבינו שהסלון הישראלי הוא הלב הפועם של הבית, וככזה, הוא חייב להיות ורסטילי. הקונספט מבוסס על Custom Made (התאמה אישית) ברמה הגבוהה ביותר: שינוי מידות ברמת הסנטימטר, בחירת דרגות קושי שונות למושבים, והתאמת בדים טכנולוגיים שדוחים כתמים וקלים לניקוי - מבלי להתפשר על המראה היוקרתי.

המבחן האמיתי: מה אומרים הלקוחות?

בעידן של שקיפות דיגיטלית, הבטחות שיווקיות לא מחזיקות מים ללא כיסוי בשטח. בדיקה מעמיקה של "מילאנו ביקורות " ברחבי הרשת חושפת תמונה מעניינת. בפורומים של עיצוב ובקבוצות צרכנות, השיח סביב המותג מתמקד לא רק ביופי של המוצרים, אלא בעיקר באריכות הימים שלהם.