רוי שוקולד – מפעל הבוטיק שנולד מהאהבה לשוקולד

תוכן בחסות |

מצד אחד, מארזי השוקולד של Roy Chocolate כבשו את העולם כבר לפני כמה שנים טובות. מצד שני, ההצלחה הגדולה בוודאי לא פסחה על ישראל, המקום שבו הכול התחיל. כך הפך איש הייטק עם תשוקה אדירה לשוקולד – לאחד המותגים האיכותיים והמבוקשים בארץ.

 

במקום הייטק – ייצור שוקולד

כדי להבין את האופי של Roy Chocolate באמת, צריך לחזור 15 שנים אחורה, ליום שבו החליט רואי גרשון להיפרד מעולם ההייטק כדי ללמוד את עולם השוקולד ולהתאהב בו. הוא חקר, ניסה, טעם ושיפר, והתוצאה הייתה שילוב בין כמה טעמים ומרקמים, חלקם לא בדיוק שגרתיים. השילוב הזה הוא גם סוד ההצלחה, זו שהגיעה עם חומרי גלם איכותיים, תהליך ייצור מדויק, מארזים בעיטוף מרהיב ושילוב בין טעמים קלאסיים ומפתיעים.

 

כשהזמני הופך לקבוע

ההחלטה לנטוש את עולם ההייטק נשמעה תמוהה לרוב האנשים, וגם היום היא תגרום לרובנו להרים גבה. מבחינת רואי לא הייתה אופציה אחרת, ובזמן שכולם חשבו שמדובר באפיזודה חולפת הוא עלה על טיסה לבלגיה – בירת השוקולד. שם הוא למד ליצור את הפרלינים המתוקים בשתי ידיו, ובארץ, בתהליך הדרגתי שהחל בירידי אוכל, החל למכור מארזים. במהלך השבוע עמל על הטעמים הנכונים ועל התהליך המדויק – ובסוף השבוע הגיע לכל פינה אפשרית כדי לחלוק את התשוקה לשוקולד. עם המחמאות והמבקרים שביקשו עוד הגיע גם הסניף הראשון בתל אביב, וזמן לא רב לאחר מכן הוקם מפעל הייצור בפתח תקווה. רק ארבע שנים נוספות חלפו עד שבשנת 2012 החל גם הייצוא לחו"ל.

 

כך יוצרים בידול בעולם השוקולד

אין ספק שבעולם השוקולד יש לא מעט מתחרים, חלקם טובים יותר ואחרים טובים הרבה יותר. המטרה המרכזית של Roy Chocolate הייתה להמציא מוצר חדש שיבלוט בשטח. כך נוצרו מטבעות השוקולד, אלה שזכו לשם המבטיח "Chocolate Dream" וממולאות בטעמים שונים ומקוריים. חלומות השוקולד המתוקים נולדו בזכות שילוב בין פיתוח טכנולוגי ייחודי לבין טעמים ייחודיים, ונדמה שהיכולת לייצר מוצר חדש ולא שגרתי, היא זו שהפכה את המותג לבולט יותר בשטח. כך, גם אם הוא עדיין קצת יותר יקר ממותגי שוקולד שתמצאו בסופרמרקט הקרוב למקום מגוריכם – אבל את ההבדל מרגישים בעיקר בטעמים ובחומרי הגלם ובאריזות המהממות.

 

המטרה: להמשיך לגדול

רואי ושרון, הצמד שעומד מאחורי המותג, כבר סימן לעצמו כמה מטרות מרכזיות. מה שברור הוא שהמטרה הגדולה ביותר היא להמשיך לגדול, בדיוק כפי שהביקוש גדל. הם מייצרים היום עשרות טונות של שוקולד מדי שנה, מייצאים בכמויות נכבדות מתחרים בארץ, גם בשוק הפרטי עם החנות השוקולדית האינטרנטית ולא פחות בשוק המוסדי. ממארזים לחג ועד מתנות לאירועים מיוחדים ופתרונות ממותגים לכנסים, ההיצע בהחלט מרשים, וכמו שזה נראה המטרות הגדולות הן לא בלתי אפשריות.

היכנסו לחנות האינטרנט של רוי שוקולד לקטלוג המוצרים. בחנות ניתן להזמין משלוחי שוקולד בקליק לכל אירוע

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
הורייזן. צילום: עמית צורהורייזן. צילום: עמית צור

השקעות נדל''ן בדובאי: החברה ששכרה אנליסטים כדי למצוא לכם את ההשקעה עם התשואה הטובה ביותר

רבים לוטשים עיניים אל עסקאות נדל"ן בדובאי. אבל מאחורי המידע שנראה לעין, מסתתרים נתונים שמבדילים בין עסקה מוצלחת לנפילה כלכלית. זו בדיוק המומחיות של חברת הורייזן, שמובילה תכנון פיננסי מותאם אישית למטרה


נושאים בכתבה דובאי

עושה רושם שבשנים האחרונות כל שיחה על השקעות נדל״ן איכשהו מובילה לדובאי. פתאום זה הזוג מהמרכז שעשה עסקה יפה, או ההייטקיסט שקנה כמה דירות כי שמע שאין שם מס על שכירות, וכולם מספרים על ההצלחות. 

מאחר וזה נשמע טוב, העניין מעלה לא מעט שאלות. האם זה ריאלי לקנות דירה בדובאי? האם ההזדמנויות שם באמת כל כך משתלמות?

ובכן, לא סתם דובאי הפכה להיות לאחת מזירות הנדל״ן הפעילות ביותר בעולם. בשנת 2024 לבדה נרשם שיא חדש של 18.72 מיליון מבקרים בעיר, ומדובר היה בעלייה של 9% לעומת השנה שקדמה לה. וכבר ברבעון הראשון של 2025 המספרים שוב שברו שיא, עם 5.31 מיליון תיירים תוך שלושה חודשים בלבד.

המגמה ברורה והפעולות שנעשות מאחורי הקלעים מצד איחוד האמירויות בהתאם. מדובר בהשקעות עתק בתשתיות, תחבורה, טכנולוגיה, ופתיחת דלתות לעוד ועוד השקעות בינלאומיות מכל עבר.

כמו בכל שוק דינמי גם כאן המשוואה פשוטה. יותר תיירים פירושו יותר ביקוש להשכרת יחידות דיור ודירות נופש.
אבל לא רק תיירים מגיעים לנפוש בדובאי. מדובר במדינה עם כ-4 מיליון תושבים שאליה מצטרפים מדי שנה יותר מ-170 אלף מהגרים, בין היתר בזכות מדיניות של אפס מס. לכן יש קצב מטורף של ביקוש לדירות להשכרה לטווח ארוך. הנקודה החשובה  היא שכמות הדירות החדשות שנבנות בשנה עומדת על כ-60 אלף בלבד, כמות שלא מתקרבת לעמוד בביקוש הגדול. וככל שהביקוש גדל גם מחירי הנדל"ן מטפסים בהתאם.