klab
צילום: יח"צ

קלאב פור יו - איך לשפר סיכויי זכייה ולצמצם עלויות

תוכן בחסות | (7)
נושאים בכתבה זכייה לוטו

מדי שבוע המוני ישראלים משתתפים בהגרלת הלוטו וכולם חולמים שהמזל הפעם ייפול לצידם. המשתתפים בהגרלת הלוטו נוטים להתייחס רק לאלמנט הרגשי המלווה את הציפייה לזכייה, אבל שוכחים שבסופו של דבר מדובר במספרים וסטטיסטיקה.

חברת "קלאב פור יו", המפעילה מועדון לקוחות של משתתפי הגרלת הלוטו, גאה בשיטה מנצחת, אשר הוכיחה את עצמה פעמים רבות. חברי המועדון משתתפים בהגרלות הלוטו במסגרת משלוח קבוצתי, המאפשר כמות גבוהה של טפסים.

במידה וחברי המועדון היו שולחים אותה כמות טורים לבדם בדוכנים, הם היו נאלצים לשלם אלפי שקלים. השיטה הייחודית הזו הביאה לשינוי בתפיסה האסטרטגית בעולם הלוטו. דיברנו עם גיל מחברת קלאב פור יו, בניסיון להבין מה מייחד את השיטה שלהם, ביחס לשיטות אחרות.

על מה מבוססת השיטה שלכם?

"השיטה שלנו בקלאב פור יו מבוססת על לוטו קבוצתי, כלומר השתתפות בהגרלות באמצעות שליחה של טפסים מרובים ומגוונים לכיסוי מרבי של צירופים. המשמעות הכפולה של שימוש בשיטה זו, היא הגדלת סיכויי הזכייה בעזרת שליחה של צירופים רבים, עם עלויות השתתפות מינימליות."

גיל מספר לנו כי לקוחות מועדון הלוטו קלאב פור יו נעזרים בצוות מומחים מטעם החברה, המורכב מסטטיסטיקאים, בעלי ניסיון בעולם הלוטו ואנשי מחשוב ובקרה בעלי וותק בתחום. "בנוסף להעלאת סיכויי הזכייה של חברי מועדון קלאב 4 יו, יכולים המנויים לשנות צירופי מספרים אונליין ואף לבחור צירוף חזק, מתוך מאגר שנוצר על ידי מומחי החברה", גיל מוסיף.

אתם מאמינים במזל?

"אל תסמכו על המזל. כמות הטורים, השיטה וההתמדה - הם אלה שיקרבו אתכם לזכייה המיוחלת", אומר גיל. "כך אנו דואגים להבהיר ללקוחותינו את התפיסה החדשנית שלנו".

האם זה באמת עובד?

"לקוחות רבים הטילו ספק בשיטה המהפכנית שפיתחנו, אך המספרים מדברים בעד עצמם. עשרות זוכים גרפו את הפרסים הגדולים במסגרת השתתפות בהגרלות הלוטו מטעם קלאב פור יו."

נציגי החברה מדגישים בכל הזדמנות כי סבלנות היא שם המשחק. "עם השיטה המנצחת של קלאב פור יו, הזכייה המיוחלת הפכה לשאלה של זמן בלבד. העלויות הנמוכות מאפשרות למנויים להמשיך ולהשתתף זמן רב מבלי להיכנס לחובות."

חלק נוסף של פעילות החברה הוא תרומה לקהילה שהיא מבצעת על בסיס קבוע. "קלאב פור יו" נמצאת בקשר מתמיד עם ארגונים ועמותות הזקוקות לתרומות על בסיס שוטף.

מהו הקו המנחה אתכם בתרומה לקהילה?

"חברת קלאב פור יו גאה להוביל את העשייה למען הקהילה. החברה חרטה על דגלה את התרומה לחברה הישראלית כערך עליון, ולוקחת ברצינות רבה את שיתוף הפעולה עם גופי הסיוע לקהילה", אומר גיל.

"אנו מאמינים כי פעילות העמותות השונות מסייעת לשכבות החלשות להשתלב היטב בחברה, שתהפוך לטובה ולנעימה יותר. התרומה הקבועה נמסרת לארגונים מתוך נכונות אמיתית להוביל לשינוי בחברה הישראלית"

תגובות לכתבה(7):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 7.
    רן 16/02/2021 10:42
    הגב לתגובה זו
    בשביל איזו זכיה נורמלית. קשקוש.
  • 6.
    אמיר 21/01/2021 13:01
    הגב לתגובה זו
    עוקץ
  • 5.
    רולי 14/07/2019 15:36
    הגב לתגובה זו
    האם זו זכייה מובטחת ? או שיהיה שנים ובסוף אתה מגרד כמה שקלים...
  • 4.
    הי 24/05/2019 05:51
    הגב לתגובה זו
    מי שרוצה לשים את כספו על קרן הצבי מוזמן להשקיע עם החברה המידי אמינה הזאת הם לא עובדים על אנשים כי יש להם שורה של עורכי דינים שבהם הם טובעים את כל האתרים לא לפרסם לשון הרע עלייהם
  • 3.
    רועי 02/05/2018 21:07
    הגב לתגובה זו
    פרס שלישי במדינה ושמעתי על עוד הרבה שזכו כל הכבוד קלאב 4 י ו
  • 2.
    מאמין או לא??? יפה מאוד על התרומה לקהילה לא מובן מאליו (ל"ת)
    אבי לוי 03/01/2018 14:59
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בני 02/02/2017 17:48
    הגב לתגובה זו
    כולם נהיו נדבנים הרוצים לשנות .........תפסיק לבלבל את השכל ............לא מעניין שאתה תורם - אלה מעניין כמה ....הרי ברור שהכל זה יחסי ציבור......... מי שתורם באמת - לא מפרסם ורוצה על זה קרדיט !!!!!!!
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.