maxsi
צילום: יח"צ

איך כבשנו את שוק סגירות החורף החדשות

תוכן בחסות |

תשאלו כל בעל בית קפה שהתקין סגירת חורף – ומי יוותר על שולחנות במדרכה – ומובטח לכם סיפור קורע לב על הכרוך בסגירה זו. התקנה, פירוק ואחסון בכל שנה, והמונה דופק בכל רגע כי מעטים המסעדות ובתי הקפה שיכולים לאחסן אצלם את הקונסטרוקציות ושמשות הזכוכית של סגירת החורף. אז פותחים את הארנק ומשלמים. על התקנה, על פירוק וגם על אחסון, שנה אחרי שנה, כל השנה.

 

פרגולות האלומיניום של "צללית" שמו קץ להשתעבדות ולהוצאה השוטפת הזו! הסוככים של "צללית" נותנים פתרון קבוע – קירוי עילי (סנטק)  וסוככי מסך (מקסי זיפ) אותם ניתן לפתוח ולסגור בלחיצת כפתור, ללא צורך בפירוק, הרכבה ואחסון חוזרים ונשנים. פתרון אידאלי לכל עונות השנה. בלי כאבי ראש ובלי הוצאות מיותרות.

 

סנטק - הלהיט של פרגולות האלומיניום

ה"סנטק" (Suntech) נותן פתרון קבע לכל השנה. בקיץ הסנטק החדשני מבית "צללית" מעניק הצללה מצוינת הניתנת לשינוי בכל רגע נתון ובלחיצת כפתור בשלט-רחוק. ובחורף, הסוכך מגן מפני מי גשם ופגעי מזג האוויר. האחסון הופך ללא רלוונטי.

 

פרגולת סנטק אידיאלית למסעדות, בתי קפה ובתי עסק. לשלד האלומיניום שלה ניתן להתאים סוככי צד מסוגים שונים, כולל שמשות זכוכית, ובכך לשבת בסביבה סגורה ונעימה ולצפות ברחוב ובנעשה בחוץ ללא הפרעה.

 

גם לבית פרטי או לדירה אין מתאים מפרגולת סנטק חדשנית זו. קירוי החצר או הגג, סגירת מרפסת, הצללת אזור ישיבה – סנטק הוא מערכת הצללה איכותית מליגה אחרת מאשר אלו שהכרנו פה בארץ.

 

הסנטק מעוצב להפליא ומגיע במגוון רחב של צבעים ודוגמאות. כולל תאורת לד מובנית, כמו גם מרזבים לניקוז המים.

 

https://www.youtube.com/watch?v=r6J8A4LIHvg

 

סוכך מקסי-זיפ

אחיו הצעיר של סנטק. סוכך "מקסי-זיפ" הוא סוכך אנכי איכותי המשלים את זה העילי מסוג סנטק. מדובר בסוכך ורטיקלי הנפתח מלמעלה למטה, נוח וקל לתפעול. אפשר להתקין את סוכך מקסי-זיפ על שלד האלומיניום של הסנטק ויחד הם מספקים סגירה איכותית נוחה וטובה.

 

מבין סוככי המסך/מסילה, מקסי-זיפ מספק את ההגנה הטובה ביותר ממזג האוויר לאורך כל השנה, קיץ וחורף. הוא מספק הצללה ומסתור מצוינים וגם פרטיות משכנים. הפתיחה והסגירה, כמו בסנטק, נעשית בלחיצת כפתור ובעזרת שלט. במהלך הפתיחה והסגירה, נפתח ונרכס רוכסן המצוי במסילות הצד של הסוכך, ומכאן שמו (Zipper – רוכסן). כמו סנטק, ניתן לפתוח אותו באופן חלקי, בהתאם למזג האוויר ולמזג האנושי.

 

הסוכך עשוי אלומיניום בשילוב בד דראלון / רשת או שמשונית לפי בחירה מתוך מבחר ענק של צבעים ודוגמאות. השילוב בין סנטק ומקסי-זיפ מעניק את סגירת החורף הטובה ביותר. כאמור, לא עוד התקנה ופירוק חוזרים ונשנים ותשלום דמי אחסון מיותרים. מעתה, בלחיצת כפתור, הופכים את ה"בחוץ" ל"בפנים".

 

פרגולות סנטק ומקסי-זיפ כבר הותירו את רישומם העז, ומסעדות ובתי קפה רבים זנחו את הסגירות הישנות והתקינו, פעם אחת ולתמיד, מערכת הצללה מבית "צללית". השילוב המנצח של פרוגולות סנטק ומקסי-זיפ כבר הוכיח את עצמו גם באינספור בתים פרטיים.

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

מה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה

נושאים בכתבה שיווק דיגיטלי

בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.

שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה

הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד  ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.

לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.

גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.

המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון

במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.