איך קורס NLP יכול לשפר את יכולות המכירה שלכם?

תוכן בחסות |
נושאים בכתבה מכירות

 "תן לי לחשוב על זה ואחזור אליך מאוחר יותר", "זה יקר לי", "אני כבר עובד עם ספק אחר", "אני צריך להתייעץ עם הסמנכ"ל", "אין לי כסף, קיצצו לי את התקציב" – יש איש מכירות שלא נענה בתשובות הללו? שלא נתקל ב"קיר", בלקוח חמקמק, בקרירות וחוסר עניין מהצד שמנגד?

 

אז מה עושים עם זה? איך מתעלים את התשובות הללו לשיחה אפקטיבית ויעילה, שאולי עוד תסתיים בצלצול גונג מנצח של מכירה? קורס ההכשרה של בית הספר הישראלי ל-NLP מעניק לאנשי מכירות את הכלים המדויקים לפיצוח אגוזים קשים אלה, באמצעות לימוד עקרונות שיטת ה-NLP.

 

מכירה היא אמנות השטח: צריך להגיב נכון לדברי הלקוח בלי לפגוע במומנטום, אם נוצר, ובלי להעכיר את האווירה. צריך לדעת לא לטרוק דלתות גם כשמאוד מתחשק לעשות את זה ולהשאיר פתח לתקווה, שאולי פעם, מי יודע, תתממש.

 

מכירה היא אמנות. כל מקרה הוא יחיד מסוגו, כל לקוח אינו דומה לזה שלפניו או אחריו. לכן, לא מדובר במדע מדויק הנותן כלים ספציפיים לפתרון כל X ולמציאת הערך של כל Y. דווקא מסיבה זו חשוב לשמוע ממקצוענים על הטקטיקות ולקבל מהם את הכלים הנכונים, לפני שיוצאים לשטח ויוצרים מגע עם הלקוחות. בית הספר הישראלי ל-NLP הוא בדיוק המקום שבו תפגשו מקצוענים שכאלה.

 

מה באמת אומרות המלים

אחד הכלים המשמעותיים הניתן בקורס NLP הוא היכולת להבין לעומק את המשמעות של המילים שהלקוח אמר.

 

למשל, תשובה כמו "יקר לי" אין פירושה בהכרח דלת נסגרת, אלא אולי דווקא דלת שנפתחת למשא ומתן. כל עוד אדם יושב מולנו לאחר הבעת "התנגדות" שכזו, הוא מצפה לתגובה. כלומר, זה אינו סימן שהתקשורת בינינו הסתיימה אלא להפך – סימן חד משמעי שהוא מנסה להבין אם יש ערך נסתר שאינו מכיר והופך את המחיר הגבוה לכדאי עבורו ועבור הארגון שלו. אז, נדע למקד את ההסבר שלנו סביב תועלות המוצר, השירות או העבודה עמנו.

 

זו רק דוגמה יעילה אחת לאופן הפעולה והחשיבה של איש מכירות מיומן שעבר קורסNLP  אשר דן בהרחבה בדפוסי פעולה אלו.

 

מה באמת אומר הגוף

כאמור, מכירות מתנהלות בזמן אמת, בלייב, בשידור חי, ושפת הגוף שלנו ושל הצד שמנגד אומרת הרבה. בקורס של בית הספר הישראלי ל-NLP לא תלמדו לעמוד כמו גנרלים ולזייף בטחון עצמי אגב טכניקות ישנות ל"שליטה בשיחה" וכו'.

 

במקום זה, אתם מוזמנים להכיר את הרובד העמוק יותר של המלים שאינן נאמרות, כלומר של שפת הגוף. מה מבטא הגוף שאינו נאמר במילים? מה מרמזת אינטונציית הדיבור – עניין קריטי גם לשיחות פנים אל פנים, ועל אחת כמה וכמה בשיחת טלפון; וכיצד להבין, מבלי שהמלים המפורשות נאמרו, שהדרך בה אנו מתקשרים משפיעה בצורה שלילית על האדם שמולנו וכיצד להתאים אותה בזמן אמת כדי להציל את המצב.

 

כימיה

האם אתם יודעים כיצד להתחבר עם כל אדם ולהניע אותו לשתף אתכם פעולה? זה הרי עניין קריטי במכירות. במקרה זה, אין הכוונה להתחבב על לקוחות ולהחניף להם, אלא ליצור שיחה זורמת בה שני הצדדים מרגישים נוחות ופתיחות בשיחה, בדומה לשיחה חברית. בשיחה שכזו, הנטייה לחשדנות ולהתנגדות הולכת ופוחתת ונוצר בסיס להתקשרות ואף לבניית מערכת יחסים חברית-עסקית. אין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני, וכימיה בין אנשים מתרחשת אף לפני המילים הראשונות, עוד ברגעי הפגישה הראשונים.

 

אז איך אתם מגיבים? יודעים מה לומר, ובעיקר מה לא לומר, כדי ליצור תשתית ראויה להמשך התקשורת? האם אתם יודעים כיצד לעורר אמון באנשים? בקורס של בית הספר הישראלי ל-NLP תכירו לא רק את החשיבות של תקשורת טובה אלא גם את הדרכים ליצירתה.

 

כלים נוספים הניתנים בקורס:

  • איך לשלוט ולכוון את תת המודע של האדם שמולנו לשתף עמנו פעולה תוך שהוא מרגיש כי הוא פועל מרצונו החופשי?
 
  • איך לשכנע בצורה טבעית וקלה תוך שילוב מדויק בין השפה המילולית והבלתי מילולית שלנו?
 
  • להבין, דרך המילים ושפת הגוף, את הכוונה האמתית שמאחורי הדברים שנאמרים
 
  • לדעת להעביר מסרים סמויים לתת המודע של השומע באמצעות  שימוש נכון בשפה שלנו
 
  • איך לשאול שאלות מדויקות שמובילות את האדם שמולנו להסיק מסקנות רצויות ולחשוף מידע חבוי
 

קחו את היכולות שלכם קדימה! ההצלחה כבר נמצאת אצלכם – בואו ללמוד איך לשחרר אותה.

 

הכותב: ליאור ברקן, מרצה בין-לאומי ומנהל בית הספר הישראלי ל-NLP. למידע נוסף ולהרשמה למחזור הקורס הקרוב, בקרו באתר.

 

 

 

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
צילום: יח"צצילום: יח"צ

עיצוב הבית עם מדפים מעוצבים מברזל – שילוב של פונקציונליות ואסתטיקה

פרופילי ברזל דקים בשילוב קווים נקיים מעניקים תחושת יוקרה, וניתן לשלבם עם עץ, זכוכית או בטון כדי ליצור מראה מותאם אישית. מסגריית אגן ברזל תעשה בדיוק את זה עבורכם

נושאים בכתבה ברזל עיצוב הבית

הברזל חוזר לעיצוב הבית

בשנים האחרונות, הברזל הפך לחומר מועדף בקרב אדריכלים ומעצבי פנים בזכות החוזק, הגמישות העיצובית והמראה האלגנטי שהוא מעניק. כשזה מגיע למדפים מעוצבים מברזל, מדובר בשדרוג שמשלב בין עמידות יוצאת דופן לבין יכולת להתאים את העיצוב לסגנון האישי של הבית – מודרני, תעשייתי או אפילו כפרי.

מדפים כאלמנט עיצובי מרכזי

בבתים רבים, המדפים הפכו ממקום אחסון פונקציונלי לאלמנט עיצובי בפני עצמו. פרופילי ברזל דקים בשילוב קווים נקיים מעניקים תחושת יוקרה, וניתן לשלבם עם עץ, זכוכית או בטון כדי ליצור מראה מותאם אישית. המיקום המדויק, הגובה והעומק נבחרים לפי הצרכים – בין אם להצגת ספרים, חפצי נוי או כלי מטבח.

מדפים למטבח – סדר ונגישות

מדפים למטבח מברזל אינם רק פרקטיים – הם גם מאפשרים לנצל כל פינה בצורה חכמה, להציג כלי בישול ותבלינים, ולשמור על משטחי עבודה נקיים. ברזל צבוע בתנור או בגימור טבעי יכול להתאים לכל סגנון מטבח, ולהישאר עמיד בפני לחות ושימוש יומיומי אינטנסיבי.

שילוב מותאם אישית – כי כל בית שונה

היתרון הגדול במדפים מברזל הוא האפשרות לעצב אותם בהתאמה אישית מלאה – ממידות, דרך סוג הגימור, ועד לפרטים הקטנים של החיבורים והקונסטרוקציה. התאמה מדויקת מבטיחה לא רק מראה מושלם, אלא גם שימושיות מקסימלית לאורך זמן.

כאן נכנסת לתמונה מסגריית אגן ברזל

כדי להגיע לתוצאה כזו, חשוב לעבוד עם מסגרייה מקצועית שמבינה גם בעיצוב וגם בטכנולוגיה. מסגריית אגן ברזל בפתח תקווה מציעה ייצור מדפים מעוצבים מברזל בהתאמה אישית, עם הקפדה על איכות, שימוש ברובוט ריתוך לדיוק מרבי, ועמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר. באתר האונליין שלהם תמצאו מחירים שקופים ומחשבון חכם שמחשב את העלות לפי מידה וצבע – כך שתדעו בדיוק כמה תשלמו מראש. עם משלוחים לכל הארץ ואחריות מלאה על כל מוצר, אתם יכולים להיות בטוחים שההשקעה שלכם בטוחה ומשתלמת.

מיכאל מאיורוב. צילום: Mayors Luxury Estate - השקעות נדלן בדובאימיכאל מאיורוב. צילום: Mayors Luxury Estate - השקעות נדלן בדובאי

שיא ישראלי בדובאי: Mayors חצתה רף 50 שיתופי פעולה

זו קפיצת המדרגה המשמעותית ביותר של גוף עסקי ישראלי בזירת הנדל"ן המקומית מאז כינון הסכמי אברהם 

בשנתיים האחרונות מתרחשת מהפכה במערכת היחסים העסקית בין ישראל לאיחוד האמירויות. כאשר בתקופה זו נרשמה אבן דרך חסרת תקדים: חברת הנדל"ן הישראלית Mayors, בראשות מיכאל מאיורוב, הפכה לחברה הישראלית הראשונה שחוצה את רף 50 הסכמי שיתוף הפעולה עם חברות בנייה ויזמות מקומיות בדובאי.


50+ שיתופי פעולה בדובאי: המשמעות האסטרטגית של ההישג התקדימי

במציאות של שוק הנדל"ן התחרותי והמורכב של דובאי, מדובר בהישג בעל משמעות אסטרטגית עמוקה. הוא מסמל את קפיצת המדרגה המשמעותית ביותר של גוף עסקי ישראלי בזירת הנדל"ן המקומית מאז כינון הסכמי אברהם. 

ההישג מעיד על רמת אמון גבוהה מצד השוק המקומי כלפי חברה ישראלית, ומאותת על אינטגרציה עסקית מלאה, לא רק ברמת העסקה הבודדת, אלא ברמה המערכתית.

"כשהקמנו את הפעילות שלנו בדובאי, הבנו שהצלחה ארוכת טווח היא לא תלוית מכירות מהירות של כאן ועכשיו, אלא בבניית רשת אמון", מסביר מיכאל מאיורוב, כשמאחוריו ניסיון של למעלה מ-8 שנים בתחום הנדל"ן בדובאי. "המטרה לא הייתה לחתום על כמה שיותר הסכמים, אלא לבנות מערכות יחסים אסטרטגיות עם היזמים האמינים והאיכותיים ביותר. 

כל אחד מ-50 ההסכמים הללו הוא תוצר של תהליך בדיקה קפדני ושל הוכחת יכולת הדדית. הם יודעים שאנחנו מביאים משקיעים רציניים, ואנחנו יודעים שהם מספקים מוצר שעומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר. זה הבסיס לכל הפעילות שלנו".