למבורגיני בתפקיד סנטה: המהלך השיווקי המפתיע שהמיס לבבות
היציאה השיווקית של למבורגיני: סטרלינג בקוס ובנו בן ה-12, זאנדר, מקולרדו, הכינו דגם של מכונית למבורגיני אוונטדור S במסגרת זמן איכות של אב ובנו. לתגובה שהגיעה מחברת למבורגיני הם לא ציפו. לכבוד חג המולד, החברה האיטלקית השאילה להם רכב אמיתי במודל האהוב עליהם לשבועיים, לצורך צילום פרסומת.
הכל החל כשהאב ובנו נהגו לשחק במשחק הסימולציה "פורזה הורייזון 3", וזאנדר ביקש מהאב לבנות דגם של המכונית האהובה עליהם מהמשחק - למבורגיני אוונטדור S. למזלו של הבן, האב הוא פיזיקאי במקצועו, ונענה לאתגר.
לצורך בניית הדגם, בקוס השתמש במודל צעצוע אותו הגדיל באמצעות מדפסת תלת מימד על מנת לייצר את החלקים באופן נאמן למציאות, כמידת האפשר.
השניים החלו את העבודה על המודל בפברואר 2018, ולפני כחודשיים זכו לשיחת טלפון מפתיעה ממנהלת השיווק של למבורגיני, קטיה באסי. באסי אמרה לבקוס כי החברה שמעה על הפרויקט השאפתני וכי היא מעוניינת לצלם פרסומת עם משפחתו. "רעדתי כאילו האפיפיור התקשר והודיע שהוא מגיע לארוחת ערב", שיחזר האב. כאות הוקרה החברה העניקה למשפחה למבורגיני אוונטדור S למשך שבועיים, ששוויה נאמד ב-460,247 דולר.
- 1.סיפור טוב, לא אמין בשיט (ל"ת)לואיג'י 29/12/2019 18:38הגב לתגובה זו
האולפן הפתוח עם בועז גולן. קרדיט: ערוץ 14האולפן הפתוח של בועז גולן עקף את ערד ניר
לראשונה, תכנית חדשות של ערוץ 14 הצליחה להדיח את חדשות 12 מראש הטבלה; בנוסף, גם מול תוכן "איכותי", תכניות הריאליטי מספקות לצופים את צרכי הבידור באופן הטוב ביותר, ואמש ריאליטי אוכל היה בראש
סך הצופים במהדורות החדשות עולה מעט, לאחר שהציבור היה כנראה ברוויה לאחר תקופה אינטנסיבית שהצמידה את כולם למהדורות. ברמת התוצאות, דירוג המהדורות וכמות הצופים נשארה כמעט זהה, למעט ערוץ 14 שהתחזק. ועדיין, חדשות 12 עדיין מעל כולם. המהדורה המרכזית של חדשות
12 היתה במקום הראשון ועמדה על 15% רייטינג ו-356 אלף צופים, , חדשות 14 היתה עם רייטינג של 7.9% ו-194 אלף צופים. חדשות 13 נאבקת עם חדשות כאן11 על המקום השלישי, ואמש הצליחה, ועמדה על 5% רייטינג ו-119 אלף צופים. חדשות כאן 11 היו עם 4% רייטניג ו-105 אלף צופים,
מספר מכובד ותחרותי.
הריאליטי אוכל את כולם
בערב שבו משודרות שתי תכניות ריאליטי בנושא אוכל, הפריים טיים מיישר קו עם הדעה הרווחת שהריאליטי הוא פורמט מנצח. מאסטר שף הותיקה של קשת עמדה מעל כולם עם 16.2% רייטינג ו-391 אלף צופים והייתה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים אתמול. אחריה, הפטריוטים עם המיתוג החדש שמרה על כוחה עם 8.5% רייטינג ו-229 אלף צופים ואפשר לומר שהתכנית מצליחה מאד, היות ובסך כל שידורי כל הרצועות בכל הערוצים, היתה אמש התכנית השנייה הנצפית בישראל. אחריה, היה הלהיט החדש-ישן של התאגיד, הריאליטי הוותיק "בואו לאכול איתי" עם 7.2% ו-183 אלף צופים. ואילו את הרשימה סגר "חרדים, העולם האמיתי" של קשת, עם 4.9% רייטינג ו-112 אלף צופים בלבד.
ערוץ 14 עם מהפך ברצועת הצהריים
מבחינת שאר הרצועות, ניכר שגם בשאר מהדורות החדשות ישנה ירידה כוללת בכמות הצופים. בבוקר, "חדשות הבוקר" של קשת מובילה את הרצועה, עם 2.9% ו-67 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, שממשיכה לצמצם פערים עם 2.3% רייטינג ו-51 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר ו-1.7% רייטינג ו-39 אלף צופים בלבד.
ברצועה שלאחריה, משדר הבוקר של קשת, עם יואב לימור ונסלי ברדה, הוביל את הרשימה, עם רייטינג של 2.3% ו-46 אלף צופים, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 2% רייטינג ו-42 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.4% רייטינג ו-28 אלף צופים בלבד.
- התאגיד תחרותי מתמיד עם "בואו לאכול איתי"
- המהדורה המרכזית של 13 בתחתית טבלת הרייטינג
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בצהריים, האולפן הפתוח של ערוץ 14 עם בועז גולן הצליח להדיח לראשונה את חדשות 12, ועמד על 2.5% רייטינג ו-52 אלף צופים, בעוד 14 בצהריים של חדשות 12 עם ערד ניר היתה עם 2.4% ו-54 אלף צופים. את הרשימה סגר "הדוח היומי" של ערוץ 13 היה עם 1.8% רייטינג ו-34 אלף צופים.
