בצל המיזוג: סמנכ"ל הכספים ברשת 13 ביקש לסיים את תפקידו
עופר אלשיך, סמנכ"ל כספים של רשת 13 יסיים את תפקידו בערוץ – כך נודע לאייס. החלטתו נובעת מהמיזוג של רשת עם ערוץ עשר, וההחלטה כי סמנכ"ל הכספים של הערוץ הממוזג יהיה יואב הלדמן, שהיה סמנכ"ל הכספים של ערוץ עשר, מנכ"ל אתר ערוץ עשר והמשנה למנכ"ל ערוץ עשר.
אלשיך שימש כסמנכ"ל הכספים של רשת וחבר הנהלתה ב-8 השנים הארחונות. הוא היה אחראי על כל הניהול הפיננסי של החברה, גיוס הכספים לצורך המעבר ל-7 ימי שידור (הפיצול בנובמבר 2017, א"כ), אחראי על ההסכמים השנתיים עם חברות המדיה, הובלת הסכמי השקעה כגון אתר טרמינל איקס שהקימה רשת האופנה FOX והיה מעורב בהשלמת המיזוג עם עשר. במסגרת תפקידו ברשת 13, שימש אלשיך גם כדירקטור בחדשות 2.
לפני תפקידו ברשת 13, היה אלשיך סמנכ"ל כספים בקבוצת סלע – חברה הנותנת שירותי IT, במסגרת תפקידו בין היתר היה אחראי על הנפקת החברה בבורסה בתל אביב.
"אני רוצה להודות לאבי צבי על האמון, העבודה המשותפת רבת השנים ועל הזכות לעבוד עם אבי ולהוביל יחד איתו ועם יתר חברי ההנהלה את החברה להצלחות", מסר אלשיך. "אני נרגש לצאת לדרך חדשה ומאתגרת ומאחל הצלחה רבה הן לאנשי רשת 13 והן לאנשי עשר בערוץ הממוזג".
פרישתו של אלשיך היא חלק מגל עזיבות בכירים מרשת, בעקבות המיזוג עם ערוץ עשר לאחר החלטת מנכ"ל הערוץ הממוזג יוסי ורשבסקי לבסס את שדרת הניהול על אנשי ערוץ עשר. בין הפורשים – מנכ"ל רשת אבי צבי, המשנה למנכ"ל רונית גנון-עמית, סמנכ"ל התוכן עמי גלאם, היועצת המשפטית אילאיל לבנת ומנהל הפרוגרמינג רון קוצר.
- 1.עובד עשר 22/01/2019 15:35הגב לתגובה זואך הגעת למצב שיש לך בור כזה בתור סמנכל כספים !
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
אלי אדדי מנכ"ל סלקום; קרדיט: ענבל מרמריהאם סלקום תפצה את הלקוחות על נפילת השרתים?
הנהלת סלקום לא הסבירה לציבור למה השרתים נפלו, למה הגולשים לא יכלו לגלוש, למה עסקים לא יכלו לפעול. היא כן אמרה שיש תקלה, ועכשיו, אחרי שהיא נפתרה, חוקרים את העניין.
יש כאן נזק גדול - תדמיתי וכספי. סלקום צריכה לפצות את הלקוחות. בעולם, חברות שעוברות תקלה, מדווחות מיד בשקיפות מה קרה ומדווחות מיד על פיצוי ללקוחות הצרכניים ולעסקים. בסלקום ובארץ בכלל - זה לא ממש מקובל. תלוי במהות התקלה ומי אחראי עליה. הצרכן הישראלי מסתבר...פראייר, לעומת עמיתו בחו"ל. אבל נראה שלסלקום לא יהיה מנוס אלא לפצות את הציבור.
התקלה נפתרה: שירותי האינטרנט והסלולר של סלקום חזרו לפעילות
לאחר שעות של שיבושים נרחבים, סלקום הודיעה כי התקלה הארצית שפגעה בשירותי האינטרנט הביתי והסלולרי נפתרה, והשירות חזר לפעילות מלאה. מחברת סלקום נמסר כי היא עדיין חוקרת את האירוע: “השירות חזר לפעילות. אנו מתנצלים על אי הנוחות שנגרמה ללקוחותינו”. מוקדם יותר היום דיווחו המוני לקוחות על חוסר יכולת לגלוש באינטרנט, הן ברשת הסלולרית והן בחיבורי האינטרנט הביתי.
ברשתות החברתיות ובכלל הצטברו תלונות רבות מצד לקוחות שניסו להבין אם מדובר בתקלה נקודתית או ארצית. התקלה התאפיינה בכך שהאתרים נפלו, האפליקציות לא עבדו, אבל הודעות הווטסאפ עברו. מעבר לכך, שירות הלקוחות של סלקום לא היה זמין, לא בטלפון ולא בווטסאפ, וזה גרם לביקורת רבה של הציבור.
- הסכם עבודה חדש בסלקום: פיילוט עבודה מהבית ותוכנית פרישה מרצון בתנאים משופרים
- סלקום מציעה חצי מיליארד שקל על הפעילות הקווית של הוט
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
בשלב מוקדם יותר הודיעה סלקום כי מדובר ב“תקלה המשפיעה על חלק מהלקוחות”, והדגישה כי צוותים טכניים פועלים לפתרון הבעיה. כעת, עם חזרת השירות, החברה לא פירטה מה היה מקור התקלה, אך ציינה כי מתקיים תחקור פנימי.
