בצל המיזוג: סמנכ"ל הכספים ברשת 13 ביקש לסיים את תפקידו
עופר אלשיך, סמנכ"ל כספים של רשת 13 יסיים את תפקידו בערוץ – כך נודע לאייס. החלטתו נובעת מהמיזוג של רשת עם ערוץ עשר, וההחלטה כי סמנכ"ל הכספים של הערוץ הממוזג יהיה יואב הלדמן, שהיה סמנכ"ל הכספים של ערוץ עשר, מנכ"ל אתר ערוץ עשר והמשנה למנכ"ל ערוץ עשר.
אלשיך שימש כסמנכ"ל הכספים של רשת וחבר הנהלתה ב-8 השנים הארחונות. הוא היה אחראי על כל הניהול הפיננסי של החברה, גיוס הכספים לצורך המעבר ל-7 ימי שידור (הפיצול בנובמבר 2017, א"כ), אחראי על ההסכמים השנתיים עם חברות המדיה, הובלת הסכמי השקעה כגון אתר טרמינל איקס שהקימה רשת האופנה FOX והיה מעורב בהשלמת המיזוג עם עשר. במסגרת תפקידו ברשת 13, שימש אלשיך גם כדירקטור בחדשות 2.
לפני תפקידו ברשת 13, היה אלשיך סמנכ"ל כספים בקבוצת סלע – חברה הנותנת שירותי IT, במסגרת תפקידו בין היתר היה אחראי על הנפקת החברה בבורסה בתל אביב.
"אני רוצה להודות לאבי צבי על האמון, העבודה המשותפת רבת השנים ועל הזכות לעבוד עם אבי ולהוביל יחד איתו ועם יתר חברי ההנהלה את החברה להצלחות", מסר אלשיך. "אני נרגש לצאת לדרך חדשה ומאתגרת ומאחל הצלחה רבה הן לאנשי רשת 13 והן לאנשי עשר בערוץ הממוזג".
פרישתו של אלשיך היא חלק מגל עזיבות בכירים מרשת, בעקבות המיזוג עם ערוץ עשר לאחר החלטת מנכ"ל הערוץ הממוזג יוסי ורשבסקי לבסס את שדרת הניהול על אנשי ערוץ עשר. בין הפורשים – מנכ"ל רשת אבי צבי, המשנה למנכ"ל רונית גנון-עמית, סמנכ"ל התוכן עמי גלאם, היועצת המשפטית אילאיל לבנת ומנהל הפרוגרמינג רון קוצר.
- 1.עובד עשר 22/01/2019 15:35הגב לתגובה זואך הגעת למצב שיש לך בור כזה בתור סמנכל כספים !

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם
עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים
שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה
לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה
בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?
אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים
אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.
כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל.
השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.
ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף
ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים.
"I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.
- ביורק תחלק מטבע חדש לרוכשים של אלבומה החדש
- אמנים במוזיקה כבולים לחוזים דרקוניים, חד צדדים וארוכים בצורה בלתי סבירה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי
העולם.