ערוצי טלוויזיה רשת 13 וערוץ עשר
צילום: אייס

המיזוג: יעל גאוני תדברר את רשת 13, אדוה גלנטי את החדשות

מחלקות הדוברות של הערוצים נשארות - כשסמנכ"לית התקשורת והדוברות יחד ועובדיה ימשיכו לדברר את תכניות הערוץ הממוזג, ודוברת ערוץ עשר תנהל את מערך הדוברות והאסטרטגיה של 'חדשות 13'
אלכסנדר כץ | (3)

מיזוג רשת וערוץ עשר הלילה בחצות ישפיע גם על מערך הדוברות של 2 הערוצים. לאייס נודע כי יעל גאוני תהיה סמנכ"לית התקשורת והדוברת הערוץ הממוזג, ואדוה גרינברג גלנטי תנהל את מערך יחסי הציבור, הדוברות והאסטרטגיה של חברת החדשות.

 

גאוני הצטרפה לרשת לפני כמעט עשור, לאחר ששימשה ככתבת המדיה של גלובס במשך 5 שנים. במחלקה שלה 4 עובדות, שימשיכו לדברר את תכניות הערוץ, שאינן בהפקת חברת 'החדשות 13'. גאוני תהיה חברה בהנהלת הערוץ הממוזג ותעבוד בכפיפות למנכ"ל הערוץ הממוזג יוסי ורשבסקי.

 

גלנטי, שמעורבת בתהליכי קבלת ההחלטות בחברת החדשות, הצטרפה לערוץ עשר לפני עשור, ובמשך שנים הייתה דוברת חברת החדשות וחלק מהנהלת החברה. לפני כ-3 שנים הוחלט למזג את תקן דובר הערוץ ודובר חברת החדשות, וגלנטי הפכה לדוברת הכללית. כעת תהיה אחראית על מערך יחסי הציבור, הדוברות והאסטרטגיה של חברת החדשות, תמשיך להיות חברת הנהלת 'החדשות 13' ותעבוד בכפיפות לגולן יוכפז, מנכ"ל החדשות. 

 

המיזוג בין 2 הדוברויות לא אמור לצמצם את מספר העובדים בהן, אבל לא כך הדבר יהיה בתקופה הקרובה ב-2 הגופים הממוזגים – רשת ועשר, כשחלק מהעובדים צפוי לסיים את עבודתו. הן ברשת והן בעשר היו בשנה האחרונה תהליך טבעי של עזיבות עובדים בשל מצבן של 2 הגופים. על פי הערכות, את ערוץ עשר עזבו כ-50 עובדים, ואילו מרשת פרשו כ-20 עובדים. הערכות גורסות כי המיזוג יוביל לגל פיטורים של עשרות עובדים, בעיקר בתפקידים כפולים של 2 הערוצים הממוזגים. 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    צריך לפטר את האיש שהרס את מהדורת החדשות (ל"ת)
    לנדברג הביתה 15/01/2019 18:43
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יופי 15/01/2019 12:26
    הגב לתגובה זו
    שביום המיזוג עדיין לא יודעים כלום לגבי עתידם! בושה וביזיון!
  • 1.
    רשת 15/01/2019 12:23
    הגב לתגובה זו
    כשיהיה מכתב פיטורין לאחת מאיתנו, נעדכן."
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.

תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.