ערוצי טלוויזיה רשת 13 וערוץ עשר
צילום: אייס

המיזוג: יעל גאוני תדברר את רשת 13, אדוה גלנטי את החדשות

מחלקות הדוברות של הערוצים נשארות - כשסמנכ"לית התקשורת והדוברות יחד ועובדיה ימשיכו לדברר את תכניות הערוץ הממוזג, ודוברת ערוץ עשר תנהל את מערך הדוברות והאסטרטגיה של 'חדשות 13'
אלכסנדר כץ | (3)

מיזוג רשת וערוץ עשר הלילה בחצות ישפיע גם על מערך הדוברות של 2 הערוצים. לאייס נודע כי יעל גאוני תהיה סמנכ"לית התקשורת והדוברת הערוץ הממוזג, ואדוה גרינברג גלנטי תנהל את מערך יחסי הציבור, הדוברות והאסטרטגיה של חברת החדשות.

 

גאוני הצטרפה לרשת לפני כמעט עשור, לאחר ששימשה ככתבת המדיה של גלובס במשך 5 שנים. במחלקה שלה 4 עובדות, שימשיכו לדברר את תכניות הערוץ, שאינן בהפקת חברת 'החדשות 13'. גאוני תהיה חברה בהנהלת הערוץ הממוזג ותעבוד בכפיפות למנכ"ל הערוץ הממוזג יוסי ורשבסקי.

 

גלנטי, שמעורבת בתהליכי קבלת ההחלטות בחברת החדשות, הצטרפה לערוץ עשר לפני עשור, ובמשך שנים הייתה דוברת חברת החדשות וחלק מהנהלת החברה. לפני כ-3 שנים הוחלט למזג את תקן דובר הערוץ ודובר חברת החדשות, וגלנטי הפכה לדוברת הכללית. כעת תהיה אחראית על מערך יחסי הציבור, הדוברות והאסטרטגיה של חברת החדשות, תמשיך להיות חברת הנהלת 'החדשות 13' ותעבוד בכפיפות לגולן יוכפז, מנכ"ל החדשות. 

 

המיזוג בין 2 הדוברויות לא אמור לצמצם את מספר העובדים בהן, אבל לא כך הדבר יהיה בתקופה הקרובה ב-2 הגופים הממוזגים – רשת ועשר, כשחלק מהעובדים צפוי לסיים את עבודתו. הן ברשת והן בעשר היו בשנה האחרונה תהליך טבעי של עזיבות עובדים בשל מצבן של 2 הגופים. על פי הערכות, את ערוץ עשר עזבו כ-50 עובדים, ואילו מרשת פרשו כ-20 עובדים. הערכות גורסות כי המיזוג יוביל לגל פיטורים של עשרות עובדים, בעיקר בתפקידים כפולים של 2 הערוצים הממוזגים. 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    צריך לפטר את האיש שהרס את מהדורת החדשות (ל"ת)
    לנדברג הביתה 15/01/2019 18:43
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    יופי 15/01/2019 12:26
    הגב לתגובה זו
    שביום המיזוג עדיין לא יודעים כלום לגבי עתידם! בושה וביזיון!
  • 1.
    רשת 15/01/2019 12:23
    הגב לתגובה זו
    כשיהיה מכתב פיטורין לאחת מאיתנו, נעדכן."
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola -0.49%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״