MyHeritage הישראלית מפרסמת ברחבי העולם - אבל בארץ לא כולם שמעו עליה
עשור לאחר שחברת MyHeritage הוקמה, יש לה ברחבי העולם כבר יותר מ-80 מיליון לקוחות רשומים. מדובר בחברת היי-טק ישראלית שהוקמה על ידי גלעד יפת, והיא פלטפורמה שמאפשרת למשתמשים לגלות ולשמר את ההיסטוריה המשפחתית שלהם,. מאז השקתה היא הפכה לבינ"ל ולאחת הגדולות ביותר בעולם בתחום מחקר השורשים.
לחברה מאגרי מידע עצומים הכוללים יותר מ-6 מיליארד רשומות ומסמכים היסטוריים, למשל מרשמי אוכלוסין, תעודות לידה, פטירה ונישואין ועוד. כיום רשומים כ-27 מיליון עצי משפחה והאתר תומך ופעיל בלא פחות מ-42 שפות. העבודה עם הלקוחות הם לא "זבנג וגמרנו", כך אומרים בחברה. לקוח מקבל את המידע שביקש, ובהמשך עשוי להתעדכן בגילויים חדשים של החברה, בזכות הגידול במאגרי המידע והתפתחות הטכנולוגית.
במטרה להגדיל באופן עקבי את כמות המשתמשים ולהגיע לקהל הרחב, יצאה MyHeritage בסוף 2014 למסע פרסום טלוויזיוני נרחב ברחבי העולם. תוצאות הקמפיינים בהולנד ובנורווגיה הוכיחו את עצמם כמוצלחים מאד וכתוצאה מכך הרחיבה החברה את היקפי הקמפיין הטלוויזיוני למדינות נוספות ברחבי העולם, בהן בריטניה, גרמניה, פינלנד, שבדיה ודנמרק. החודש יעלה לאוויר הקמפיין הטלוויזיוני באוסטרליה והמטרה היא להמשיך ולהרחיב את מסע הפרסום הטלוויזיוני לשווקים נוספים שנבחנים בימים אלה. בסך הכל לחברה 8 קמפיינים פרסומיים ברחבי העולם בשנת 2015.
הצוות הישראלי של MyHeritage יושב במשרדים באור יהודה ותל אביב, ויש לה עוד 2 סניפים בארה"ב, ומשרדים שפזורים ברחבי העולם. הצוות הישראלי עובד מול חברות פרסום ומדיה ברחבי העולם לטובת הקמפיינים הטלוויזיוניים הללו, במטרה להפיק את הקריאייטיב המתאים לכל שוק. בחברה אומרים כי בשל הגידול בהיקפי הפעילות שלה, היא מגייסת עובדים לצוות הפרסום בטלוויזיה, בעלי ניסיון ברכש מדיה טלוויזיונית וניתוח תוצאות קמפיינים.
בחברה מסרבים להתייחס לתקציבי הפרסום שלה ברחבי העולם, אולם אפשר להניח שמדובר במיליוני דולרים בקמפיינים הטלוויזיוניים השונים ברחבי העולם. לדברי אנשיה, היא אחץ החברות הישראליות בעלות היקף הפעילות הגדול ביותר בשוק הפרסום הטלוויזיוני ברחבי העולם. ואולם, עד כה לא יצאה החברה בקמפיין מקומי בישראל. "יש לנו מערך שיווק ו-PR שוטף בישראל", מסביר רוס בלום, אנליסט פיתוח עסקי של MyHeritage, שלא שולל כי החברה תצא בקמפיין מעין זה בעתיד.
- 3.טל 19/08/2015 13:05הגב לתגובה זוהמחירים יקרים בטירוף !!!
- 2.למי ניתן להעביר קורות חיים ? אשמח למייל. תודה (ל"ת)משהי 18/08/2015 11:30הגב לתגובה זו
- 1.נו, אז מה? (ל"ת)אלי 18/08/2015 01:39הגב לתגובה זו
פטריק דרהי (יוטיוב)פטריק דרהי יפטר מעל 100 עובדים ב-i24NEWS
פטריק דרהי מציע עד 20 אלף שקל לפורשים מ-i24NEWS, בשלב הבא יגיעו הפיטורים
ערוץ i24NEWS, עבר מקבוצת אטליס שהיתה בשליטתו של פטריק דרהי, לבעלות ישירה של פטריק דרהי, וזה ממש לא רק שינוי קוסמטי. דרהי כבר לא משתמש בכסף של בעלי האג"ח של אטליס כדי להשקיע בערוץ תקשורת ולהפוך לטייקון תקשורת מקומי, הדירקטוריון אמר לו לעצור.
גם העסקה לרכישת ידיעות אחרונות בהולד הוקפאה, ולמעשה בוטלה. דרהי שנים מדבר עם ידיעות ולא היתה עסקה, ועכשיו נראה שגם לא תהיה. בכל מקרה, ההחלטה של אטליס, שנמצאת במצב מאוד מורכב פיננסית, להפסיק את המימון לערוץ החדשות, הובילה לכך שדרהי קיבל את הבעלות והוא גם אחראי על המימון.
דרהי כנראה אדם עשיר שהשאיר את בעלי המניות בקבוצה שלו ואת מחזיקי החוב עניים, אבל לא בטוח שהוא רוצה להפסיד את הכסף שלו על ערוץ חדשות. אז המהלך הראשון שדרהי מבצע ב-i24NEWS הוא, ניחשתם נכון, פיטורים.
קריאה חשובה: התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- התרגיל של פטריק דרהי - טייקון בישראל, פושט רגל בצרפת
- פטריק דרהי פושט רגל בצרפת – וטייקון בישראל; איך זה מסתדר?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
קיצוץ בכוח אדם וניסיון לצמצם הפסדים
הערוץ מציע תוכנית פרישה מרצון לעובדים כחלק מצעדי התייעלות. הערוץ, שהוקם ב-2013 ומשדר חדשות בינלאומיות מאולפנים בנמל יפו בשפות אנגלית, צרפתית, עברית וערבית, מציע לפורשים מרצון, מענקים של 10 אלף שקל לעובדים בעלי ותק של ארבעה חודשים עד שנה, 15 אלף שקל לשנה עד שנתיים, ו-20 אלף שקל לעובדים שנמצאים בחברה למעלה משנתיים.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקואיפה התוכן המקורי בפריים טיים וכמה אנשים ראו את אלי פלדשטיין ב"יהיה טוב"?
ערב ללא הפקת תוכן מקורית שודר אתמול בערוצי הטלוויזיה; מבחינת המהדורות המרכזיות, אמנם הרייטינג של חדשות 12 בראש הטבלה, אבל ניכרת מגמת ירידה; המרוויחים הגדולים הם ערוץ 13, שחוזרים למספרים גבוהים - לטבלת הרייטינג המלאה
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר אמנם בסטטוס קוו, אך לאחרונה ניכרת דעיכה אצל המובילה הנצחית, חדשות 12, שעמדה אמש על 12.5% רייטינג ו-313 אלף צופים, חדשות 13 ניצלו את ההזדמנות והיו במקום השני עם 7.2% ו-176 אלף צופים. חדשות 14 היו במקום השלישי מבחינת רייטינג אבל במקום השני מבחינת כמות צופים, עם 198 אלף צופים ו-6.6% רייטינג. מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 4.4% רייטינג בלבד ו-112 אלף צופים בסך הכל. וכך, אמש היה אחד הערבים המאוזנים ביותר מבחינת פיזור הרייטינג במהדורות החדשות המרכזיות.
איפה התוכן המקורי בפריים טיים?
אמש לא הועלה שום תוכן מקורי בפריים טיים במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 14.1% רייטינג ו-345 אלף צופים. במקום השני היה "יהיה טוב" של כאן11, תכנית הראיונות של עמרי אסנהיים, שהפעם היתה עם אלי פלדשטיין, שעמדה על 10.2% ו-233 אלף צופים. לאחר מכן מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8.6%, אך יחסית מעט צופים (200 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 249 אלף צופים, כלומר במקום השני מבחינת צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 8.4%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם רייטינג של 3.5% ו-75 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השני, עם 2.5% רייטינג ו-54 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השלישי עם 1.8% רייטינג ו-44 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם אדווה דדון היה במקום הראשון עם 2.8% ו-63 אלף צופים, על הבוקר" של 14, עם נוי בר, היה במקום השני , עם 2% ו-50 אלף צופים, ואילו "פותחים יום" של רשת היה במקום האחרון , עם 1.4% ו-31 אלף צופים בסך הכל.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם אלמוג בוקר בקשת 12 הוביל עם 7% רייטינג ו-175 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-113 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 5.5% רייטינג ו-97 אלף צופים בלבד.
- בראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 7.9% ברייטינג ו-206 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 7.2% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5.5% ו-141 אלף צופים.
.jpg)