MyHeritage
צילום: צילום מסך

MyHeritage הישראלית מפרסמת ברחבי העולם - אבל בארץ לא כולם שמעו עליה

מה עם הדודה מחדרה ואיך קראו לחברה של סבא מוורשה? ל-MyHeritage יותר מ-80 מיליון לקוחות שרוצים להתחקות אחר עברם. השנה האתר עלה בקמפיינים ב-8 מדינות
אלכסנדר כץ | (3)
נושאים בכתבה MyHeritage גלעד יפת

עשור לאחר שחברת MyHeritage הוקמה, יש לה ברחבי העולם כבר יותר מ-80 מיליון לקוחות רשומים. מדובר בחברת היי-טק ישראלית שהוקמה על ידי גלעד יפת, והיא פלטפורמה שמאפשרת למשתמשים לגלות ולשמר את ההיסטוריה המשפחתית שלהם,. מאז השקתה  היא הפכה לבינ"ל ולאחת הגדולות ביותר בעולם בתחום מחקר השורשים. 

לחברה מאגרי מידע עצומים הכוללים יותר מ-6 מיליארד רשומות ומסמכים היסטוריים, למשל מרשמי אוכלוסין, תעודות לידה, פטירה ונישואין ועוד. כיום רשומים כ-27 מיליון עצי משפחה והאתר תומך ופעיל בלא פחות מ-42 שפות. העבודה עם הלקוחות הם לא "זבנג וגמרנו", כך אומרים בחברה.  לקוח מקבל את המידע שביקש, ובהמשך עשוי להתעדכן בגילויים חדשים של החברה, בזכות הגידול במאגרי המידע והתפתחות הטכנולוגית.

 

במטרה להגדיל באופן עקבי את כמות המשתמשים ולהגיע לקהל הרחב, יצאה MyHeritage בסוף 2014 למסע פרסום טלוויזיוני נרחב ברחבי העולם. תוצאות הקמפיינים בהולנד ובנורווגיה הוכיחו את עצמם כמוצלחים מאד וכתוצאה מכך הרחיבה החברה את היקפי הקמפיין הטלוויזיוני למדינות נוספות ברחבי העולם, בהן בריטניה, גרמניה, פינלנד, שבדיה ודנמרק. החודש יעלה לאוויר הקמפיין הטלוויזיוני באוסטרליה והמטרה היא להמשיך ולהרחיב את מסע הפרסום הטלוויזיוני לשווקים נוספים שנבחנים בימים אלה. בסך הכל לחברה 8 קמפיינים פרסומיים ברחבי העולם בשנת 2015.

 

הצוות הישראלי של MyHeritage יושב במשרדים באור יהודה ותל אביב, ויש לה עוד 2 סניפים בארה"ב, ומשרדים שפזורים ברחבי העולם. הצוות הישראלי עובד מול חברות פרסום ומדיה ברחבי העולם לטובת הקמפיינים הטלוויזיוניים הללו, במטרה להפיק את הקריאייטיב המתאים לכל שוק. בחברה אומרים כי בשל הגידול בהיקפי הפעילות שלה, היא מגייסת עובדים לצוות הפרסום בטלוויזיה, בעלי ניסיון ברכש מדיה טלוויזיונית וניתוח תוצאות קמפיינים. 

 

בחברה מסרבים להתייחס לתקציבי הפרסום שלה ברחבי העולם, אולם אפשר להניח שמדובר במיליוני דולרים בקמפיינים הטלוויזיוניים השונים ברחבי העולם. לדברי אנשיה, היא אחץ החברות הישראליות בעלות היקף הפעילות הגדול ביותר בשוק הפרסום הטלוויזיוני ברחבי העולם. ואולם, עד כה לא יצאה החברה בקמפיין מקומי בישראל. "יש לנו מערך שיווק ו-PR שוטף בישראל", מסביר רוס בלום, אנליסט פיתוח עסקי של MyHeritage, שלא שולל כי החברה תצא בקמפיין מעין זה בעתיד.

 

תגובות לכתבה(3):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 3.
    טל 19/08/2015 13:05
    הגב לתגובה זו
    המחירים יקרים בטירוף !!!
  • 2.
    למי ניתן להעביר קורות חיים ? אשמח למייל. תודה (ל"ת)
    משהי 18/08/2015 11:30
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    נו, אז מה? (ל"ת)
    אלי 18/08/2015 01:39
    הגב לתגובה זו
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.