אלעד סאסי אורן אהרוני
צילום: צילום: ליאת סטאר

מחזיק בשאלטר: סאסי-אהרוני זכו בתיק היח"צ של ועד עובדי חברת החשמל

משרדם של אלעד סאסי ואורן אהרוני זכה במרכז לאחר שרונן צור פרש מהתיק לאחר שזכה במרכז הנהלת החברה. הריטיינר עומד על כ-10,000 ש' בחודש

לאחר שרונן צור - משרד היח"צ האחרון שטיפל בוועד עובדי חברת החשמל עבר לטפל בלא אחרת מאשר ההנהלה, כפי שפורסם לראשונה באייס, בחר ועד העובדים בסאסי-אהרוני לניהול תקציב הייעוץ התקשורתי שלו, בתום מכרז שהתנהל בחודשים האחרונים.

לאייס נודע כי על התקציב התמודדו בנוסף לסאסי-אהרוני עוד כ-3 משרדים. על פי הערכות בשוק, הריטיינר החודשי צפוי לעמוד על כ-10,000 שקלים בחודש.

העבודה של סאסי-אהרוני בבעלותם של אלעד סאסי ואורן אהרוני מול הוועד תתמקד בטיפול השוטף וניהול משברים עתידיים. "ועד עובדי חברת חשמל נמצא בעיצומו של תהליך אישור הרפורמה במשק החשמל. מדובר בלקוח אסטרטגי ואתגר מקצועי", כך לדברי המנכ"ל המשותף אורן אהרוני.

לסאסי-אהרוני הועילה במכרז העובדה שטיפלו בעבר בין השאר בוועד עובדי אל-על וכן בוועד עובדי תרכובות ברום. בנוסף, על לקוחות המשרד בעבר ובהווה נמנים: עיריית בת ים, ארגון נפגעי פעולות האיבה, לשכת המסחר של סיסנטי בישראל, חברת mysupermarket, ארגון שורת הדין, חברת התעופה רויאל ג'ורדניאן בישראל, רשת הדיור המוגן עד 120, גורדון טורס ועוד.

אהרוני (38) שימש בעבר ככתב הכלכלי בחדשות 2 ככתב כלכלי. הוא גם שימש כעורך בתוכנית פגוש את העיתונות עם שלי יחימוביץ' וכעורך בערוץ הכנסת. סאסי (39) שימש בעבר כדובר משרד התשתיות הלאומיות, וכן כיועץ תקשורת בכיר במחלקת ניהול המשברים במקאן אריקסון ודובר עמותת אור ירוק.

כפי שפורסם לפני כ-3 חודשים באייס, צור זכה במכרז על תקציב חברת החשמל, בריטיינר המוערך ב-200 אלף שקלים בשנה, כ-16 אלף בחודש. לשלב הסופי של המכרז הגיעו עוד 3 משרדים. צור, הזוכה, נאלץ לוותר על תיק ועד העובדים משום בשל ניגוד עניינים.

תגובות לכתבה(13):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 9.
    אורן סאסי חברה בעתיד 01/01/2018 16:13
    הגב לתגובה זו
    אורן סאסי חברה בעתיד
  • 8.
    ענת 26/10/2014 09:54
    הגב לתגובה זו
    שני ליצנים שזכורים לי עוד מהצעת המחיר המוזרה שנתנו עבורנו. מייד בתום הפגישה היה ברור לנו כי הם לא ידרכו עוד בחברתנו
  • איציק 26/10/2014 14:54
    הגב לתגובה זו
    מה הכוונה הצעה מוזרה? המוזר הוא כאן את שכותבת דבר כזה. זכותו של איש יח"צ לבקש הצעת מחיר וזכותו של הלקוח לסרב
  • מחזקת - מדובר בשני ליצנים חסרי מוח (ל"ת)
    איילה 03/11/2014 17:06
  • 7.
    המחירים בענף ירדו לזנות (ל"ת)
    יוסי 23/10/2014 18:42
    הגב לתגובה זו
  • ענף 24/10/2014 20:23
    הגב לתגובה זו
    אחלה רטיינר על איזה זנות אתה מדבר
  • 6.
    דנדי 23/10/2014 12:46
    הגב לתגובה זו
    גאה בכם!!!!
  • 5.
    בהצלחה חברים! (ל"ת)
    יעל 22/10/2014 19:43
    הגב לתגובה זו
  • 4.
    טלי 22/10/2014 19:29
    הגב לתגובה זו
    עם הוכחות ולקוחות מרוצים
  • 3.
    קולגה 22/10/2014 19:24
    הגב לתגובה זו
    שתי נינג'ות .משוגעים .יצירתיים .אלופים אמיתיים, והעיקר שני אנשים עם לב גדול. עלו והצליחו.
  • 2.
    טלי 22/10/2014 18:46
    הגב לתגובה זו
    עם הצלחות מוכחות.
  • 1.
    קולגה 22/10/2014 16:50
    הגב לתגובה זו
    קשה למצוא היום אנשי יח"צ מקצוענים באמת שידעו להרגיע ולהוביל אותך בתוך הבוץ התקשורתי הישראלי, זהו משרד צעיר ורענן שמדבר בגובה העיניים ורעב להוכיח עצמו ללקוחותיו, ממליץ בחום!
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 1.65%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״