המהלך המפתיע של היום: מנכ"ל HOT הרצל עוזר פורש, אילן צחי מונה למחליף
לאחר 5 שנות כהונה כמנכ"ל HOT, פורש הרצל עוזר מתפקידו - כך הודיעה היום (יום ג') חברת הכבלים. את כסא המנכ"ל יירש אילן צחי, מי שכיהן עד לאחרונה כמנכ"ל HOT mobile.
עוזר השלים 5 שנים בתפקיד, מהן שנה בתפקיד כפול כמנכ"ל ויו"ר הדירקטוריון. נכון לעכשיו, עוזר יתמקד בתפקידו כיו"ר הקבוצה וכיו"ר החברות הבנות, ובנוסף, יעסוק בפיתוח העסקי של Altice.
בין 1997 ל-2003 שימש עוזר כסמנכ"ל השיווק של בזק. המעבר שלו ל-HOT לא היה מקרי, שכן עוזר היה מעורב בהקמת חברת הלוויין yes, רכישת וואלה!, הקמת בזק-און ליין, כניסה לאינטרנט המהיר (ADSL), והקמת חברת האינטרנט הסלולרית GoNext.
בנוסף לתפקידיו בתחום התקשורת, שימש כמנכ"ל חברת נשר מפעלי מלט ישראליים, מנכ"ל קרליין, מנכ"ל שקם-מזון, ומנכ"ל חטיבה בקבוצת אסם. כמו כן, הקים עם שותפים (רויטל הנדלר, גדי שבדרון, וניב אריאל) את חברת האינטרנט AllJobs, הנחשבת כיום לחברה מובילה בחיפוש עבודה באינטרנט.
- כך תבחרו את ספקית הטלוויזיה הכי מתאימה לכם
- קנס קטן של 2 מיליון שקל לחברת הוט - לא ניתקה לקוחות למרות שביקשו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
החברה אותה ניהל עוזר, ספגה בשנים האחרונות ביקורת ציבורית קשה בהתנהלותה מול לקוחותיה, בשירות הלקוחות הבעייתי שלה, ובמחירי החבילות. החברה גם איבדה אלפי מנויים לטובת שירות ה-DTT. גם בהתנהלות מול עובדיה בניסיונה להעבירם למיקור חוץ, ספגה החברה ביקורת קשה במיוחד.
אילן צחי. מנכ"ל HOT הנכנס
הבעלים של HOT, פטריק דרהי, מסר: "הרצל עוזר הוא מהמנכ"לים המוכשרים והמנוסים במשק הישראלי. הוא לקח משימה מורכבת של ניהול החברה בשוק מאתגר, והוביל אותה בהצלחה רבה להישגים חסרי תקדים. לאחר 5 שנות כהונה אינטנסיביות בתפקיד המנכ"ל, ביקש עוזר להתמקד בתפקידו כיו"ר הקבוצה. בנוסף לזאת, ביקשתי מהרצל לעסוק גם בפיתוח העסקי של Altice, ואני מאמין שגם בפעילות חשובה זו, הוא יתרום מניסיונו ומכישוריו".
לדברי עוזר: "זו הייתה זכות גדולה לנהל את HOT בשנים המעצבות של החברה, אשר בהן נהפכה לקבוצה, המאתגרת את השווקים בהן היא פועלת, ואשר הרחיבה את פעילותה לכלל תחומי התקשורת. HOT עברה בחמש השנים האחרונות שינוי מקצה לקצה, והפכה מחברת התקשורת הרביעית בגודלה, לקבוצת התקשורת השנייה בגודלה בישראל, ולחלק מתאגיד תקשורת בינלאומי. מעט מנכ"לים זכו לחרוש ולנטוע, וגם לקצור את הפירות, כפי שנפל בחלקי. אני מפנה היום את תפקיד המנכ"ל, כשהחברה בפריחה ובמומנטום עסקי ושיווקי חזקים, וכשהיא ערוכה לכל תחרות עתידית".
- 1.cold 18/02/2014 12:35הגב לתגובה זושנותן ללקוחות את השירות הכי גרוע ביקום. מפחיד לחשוב על המשק שלנו אם הוא מהמוכשרים
מתוך הכוכב הבא לאירוויזיון של קשת 12, מתוך אתר מאקורייטינג: כוכב הבא ומהדורת 12 בטופ, ערוץ 14 רושם עלייה בשעות הערב
במהדורות 12 נשארת בטופ אבל למהדורת החדשות של ערוץ 14 נרשמת עלייה קלה ברייטינג
מהדורת החדשות של 12 עדיין מונופול. ובכלל, קשת, למרות ניסיונה להתחמק מכך - היא מונופול. ערוץ 13 בגסיסה, 14 די נעצר, אך פחות מביא מפרסמים. קשת מקבלת את כל הקופה וכל הקצפת. סוד ידוע בשוק הפרסום והתקשורת הוא שקשת "שולחת" לקוחות לרשת רק כדי שתהיה לה תחרות ושהרגולטור לא יטיל עלייה סנקציות.
המהדורה המובילה היא כאמור של קשת 12 עם 17.6% ברייטינג ו-443 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעה המדורה של ערוץ 14 עם רייטינג של 9.3% ו-257 אלף צופים. אחרונות הן רשת 13 עם 6.7% ו-153 אלף צופים וכאן 1 עם 3.2% ו-38 אלף צופים.
פריים טיים
הכוכב הבא לאירווזיון ממשיך להוביל את טבלת הרייטינג עם 16.2% רייטינג ו-429 אלף צופים. הרבה אחריה מגיעים הפטריוטים, תכנית הדגל של ערוץ 14 שרושמים 9.2% ו-262 אלף צופים. מעט אחריה מגיעה ווראט של רשת 13 עם 8.9% רייטינג ו-229 אלף צופים ותכנית הדרמה המקורית מקום שמח בכיכובה של נועה קולר של כאן 11 עם 6% ו-127 אלף צופים.

- האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון
- בידור או חדשות? התשובה של הציבור מפתיעה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 4.1% ו-101 אלף צופים. אחריה חדשות היום עם אלי ראכלין בערוץ 13 ו-75 אלף צופים. הרבה מאחור היא תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-26 אלף צופים. התכנית על הבוקר עם עודד מנשה בערץ 14 בשעה תשע עם רייטינג של 1.2% ו-28 אלף צופים בלבד. באותה השעה ב-13 משודרת פותחים יום עם רייטינג של 1.3% ו-29 אלף צופים והמובילה היא נסלי ברדה במשדר הבוקר של 12 ורייטינג של 2.6% ו-56 אלף צופים.

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים
ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה
טאבולה Taboola -0.25% מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker
הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.
גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."
״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת
הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן
העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״
- פרסום מודעת אבל בעיתון הארץ
- עדות לפיד הוכיחה: ערוצי החדשות לא מספרים לכם את האמת
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
