המהלך המפתיע של היום: מנכ"ל HOT הרצל עוזר פורש, אילן צחי מונה למחליף
לאחר 5 שנות כהונה כמנכ"ל HOT, פורש הרצל עוזר מתפקידו - כך הודיעה היום (יום ג') חברת הכבלים. את כסא המנכ"ל יירש אילן צחי, מי שכיהן עד לאחרונה כמנכ"ל HOT mobile.
עוזר השלים 5 שנים בתפקיד, מהן שנה בתפקיד כפול כמנכ"ל ויו"ר הדירקטוריון. נכון לעכשיו, עוזר יתמקד בתפקידו כיו"ר הקבוצה וכיו"ר החברות הבנות, ובנוסף, יעסוק בפיתוח העסקי של Altice.
בין 1997 ל-2003 שימש עוזר כסמנכ"ל השיווק של בזק. המעבר שלו ל-HOT לא היה מקרי, שכן עוזר היה מעורב בהקמת חברת הלוויין yes, רכישת וואלה!, הקמת בזק-און ליין, כניסה לאינטרנט המהיר (ADSL), והקמת חברת האינטרנט הסלולרית GoNext.
בנוסף לתפקידיו בתחום התקשורת, שימש כמנכ"ל חברת נשר מפעלי מלט ישראליים, מנכ"ל קרליין, מנכ"ל שקם-מזון, ומנכ"ל חטיבה בקבוצת אסם. כמו כן, הקים עם שותפים (רויטל הנדלר, גדי שבדרון, וניב אריאל) את חברת האינטרנט AllJobs, הנחשבת כיום לחברה מובילה בחיפוש עבודה באינטרנט.
- כך תבחרו את ספקית הטלוויזיה הכי מתאימה לכם
- קנס קטן של 2 מיליון שקל לחברת הוט - לא ניתקה לקוחות למרות שביקשו
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
החברה אותה ניהל עוזר, ספגה בשנים האחרונות ביקורת ציבורית קשה בהתנהלותה מול לקוחותיה, בשירות הלקוחות הבעייתי שלה, ובמחירי החבילות. החברה גם איבדה אלפי מנויים לטובת שירות ה-DTT. גם בהתנהלות מול עובדיה בניסיונה להעבירם למיקור חוץ, ספגה החברה ביקורת קשה במיוחד.
אילן צחי. מנכ"ל HOT הנכנס
הבעלים של HOT, פטריק דרהי, מסר: "הרצל עוזר הוא מהמנכ"לים המוכשרים והמנוסים במשק הישראלי. הוא לקח משימה מורכבת של ניהול החברה בשוק מאתגר, והוביל אותה בהצלחה רבה להישגים חסרי תקדים. לאחר 5 שנות כהונה אינטנסיביות בתפקיד המנכ"ל, ביקש עוזר להתמקד בתפקידו כיו"ר הקבוצה. בנוסף לזאת, ביקשתי מהרצל לעסוק גם בפיתוח העסקי של Altice, ואני מאמין שגם בפעילות חשובה זו, הוא יתרום מניסיונו ומכישוריו".
לדברי עוזר: "זו הייתה זכות גדולה לנהל את HOT בשנים המעצבות של החברה, אשר בהן נהפכה לקבוצה, המאתגרת את השווקים בהן היא פועלת, ואשר הרחיבה את פעילותה לכלל תחומי התקשורת. HOT עברה בחמש השנים האחרונות שינוי מקצה לקצה, והפכה מחברת התקשורת הרביעית בגודלה, לקבוצת התקשורת השנייה בגודלה בישראל, ולחלק מתאגיד תקשורת בינלאומי. מעט מנכ"לים זכו לחרוש ולנטוע, וגם לקצור את הפירות, כפי שנפל בחלקי. אני מפנה היום את תפקיד המנכ"ל, כשהחברה בפריחה ובמומנטום עסקי ושיווקי חזקים, וכשהיא ערוכה לכל תחרות עתידית".
- 1.cold 18/02/2014 12:35הגב לתגובה זושנותן ללקוחות את השירות הכי גרוע ביקום. מפחיד לחשוב על המשק שלנו אם הוא מהמוכשרים
שירות דיגיטלי (X)הראל ומור - מי מנצחת בדיגיטל?
חיסכון בקופת גמל להשקעה בדיגיטל - בהראל הגדולה התהליך לא ידידותי ומתיש, במור הוא מזמין
סוף שנה, סוף תהליך: מי באמת מציע חוויית הצטרפות נוחה לקופת גמל להשקעה?
סוף השנה כבר כאן, ויחד איתו גל הקמפיינים שמזכיר לנו "להצטרף אונליין לקופת גמל להשקעה" ו"לנצל את הטבת המס" השנה עד 81,711 ₪. ההבטחה ברורה: חיסכון פשוט, מהיר, דיגיטלי. אבל כמה פשוט זה באמת?
בדקתי מהסלולרי את שני האתרים הראשונים שעולים בגוגל בחיפוש "קופת גמל להשקעה" - הראל ומור בית השקעות, ובחנתי אותם לפי 5 פרמטרים מרכזיים. התוצאות מגלות פער משמעותי בין הבטחה שיווקית לבין המציאות הדיגיטלית.
הציונים בכתבה: 1=חוויה גרועה, 3=בינונית, 5=מצוינת
הרושם הראשוני: האם הממשק מזמין להישאר?
מור
- הראל תשקיע 50 מיליון ד' בקרן תשתיות תקשורת גלובלית
- חברות הביטוח עוקפות את הבנקים בדירוג האשראי - האם זה שינוי תפיסתי?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
מתחילה חזק. העיצוב מאופק, פלטת הצבעים נעימה לעין, והשפה אישית ומרגיעה. אבל בדיוק כשמתחילים להרגיש בנוח, צץ פופאפ שמבקש להשאיר פרטים. מהלך ששובר את הזרימה בשלב מוקדם מדי.
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקובראש הפריים טיים: ריאליטי ואירוויזיון זה שילוב מנצח
מבחינת מהדורות החדשות המרכזיות, חדשות כאן11 ורשת ממשיכות להיחלש, קשת וערוץ 14 מובילות; בפריים טיים המתכון המנצח אכן ניצח והריאליטי-מוזיקה-אירוויזיון היה בראש
הרייטינג של מהדורות החדשות המרכזיות נשאר בסטטוס קוו, למרות שחדשות 13 נחלשו שוב, אחרי תקופה שבה הראו התאוששות מסוימת. גם אמש, נתוני המהדורה המרכזית של ערוץ 12 היו במקום הראשון מבין המהדורות המרכזיות, ועמדו על 13.5% רייטינג ו-353 אלף צופים, חדשות 14 היו במקום השני עם 6.6% ו-197 אלף צופים. חדשות 13 היתה עם 4.3% רייטינג ו-106 אלף צופים ואילו מהדורת החדשות של כאן11 הפגינה יציבות מבחינת המיקום, אבל המשך היחלשות מבחינת הרייטינג וכמות הצופים, עם 2.7% רייטינג בלבד ו-69 אלף צופים בסך הכל.
פריים טיים
התוכן המקורי היחידי שעלה בפריים טיים היה "זהו זה" של כאן11, אבל מבלי להיכנס להשוואות לגבי הגירסה העדכנית של התכנית המיתולוגית, היא היתה במקום האחרון, בפער רב, עם 3.6% רייטינג ו-79 אלף צופים בלבד. במקום הראשון, איך לא, היה ריאליטי מוזיקה ואירווזיון, "הכוכב הבא" של קשת, שהיה התכנית הנצפית ביותר בלוח השידורים, עם 15.6% רייטינג ו-406 אלף צופים. אחרי מבחינת רייטינג היה "ווארט" של רשת עם 8%, אך יחסית מעט צופים (181 אלף) לעומת הפטריוטים של ערוץ 14, שהיתה עם 224 אלף צופים, אבל איכשהו, בשיטת הרייטינג הנוכחי, עמדה על פחות רייטינג, 7.9%, ליתר דיוק.
תכניות הבוקר והמהדורות המוקדמות
בקרב תכניות הבוקר מגיעה ראשונה חדשות הבוקר של 12 עם ניב רסקין ורייטינג של 3.3% ו-80 אלף צופים. אחריה המשיכה המטוטלת של חילופי המקום, כשהפעם תכנית הבוקר של ערוץ 14, ישראל הבוקר, היתה במקום השלישי, עם 1.7% רייטינג ו-31 אלף צופים, ואילו העולם הבוקר של 13, היתה במקום השני עם 2.3% רייטינג ו-67 אלף צופים בלבד. לאחר מכן המשיכה אותה המגמה, כשמשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור היה במקום הראשון עם 3.5% ו-73 אלף צופים, "פותחים יום" של רשת היה במקום השני, עם 2% ו-44 אלף צופים בסך הכל ואילו "על הבוקר" של 14 היה אחרון, עם 1.4% ו-25 אלף צופים.
במהדורות המוקדמות לאורך אחר הצהריים ושעות הערב המוקדמות שש עם עודד בן עמי בקשת 12 הוביל עם 7.9% רייטינג ו-209 אלף צופים, כאשר אחריהם היו ריקלין ושות', של ערוץ 14, עם 4.6% רייטינג ו-127 אלף צופים ואת הרשימה סגרה רשת, עם מוריה וברקו שהיו עקביים הן מבחינת המקום האחרון והן מבחינת הנתונים, עם 3.5% רייטינג ו-93 אלף צופים בלבד.
- משחקי השף גברו על פרק הסיום של נוטוק
- מדוע מוריה וברקו עדיין מדשדשים בטבלת הרייטינג?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
לאחר מכן, המהדורה המוקדמת בהנחיית קרן מרציאנו הובילה עם 8.7% ברייטינג ו-251 אלף צופים, כשאחריה אזור בחירה של 13, עם 5.3% רייטינג ו-121 אלף צופים. שלזינגר וברדוגו בערוץ 14 היו במקום האחרון, עם 5% ו-145 אלף צופים.
