Fashion TV ערוץ האופנה
צילום: צילום מסך

'סאטלניק' תפיץ את Fashion TV; צפויה לשדר את הערוץ באיכות HD משופרת

'סאטלינק תקשורת' תחליף חברה ישראלית אחרת - RRSAT שעבדה עם FTV של איש העסקים מישל אדם. השידורים יופצו לאסיה, אמריקה ואירופה
אלכסנדר כץ |

'סאטלינק תקשורת' תפיץ את שידורי ערוץ האופנה הבינ"ל Fashion TV על גבי לוויינים של ערוצי ה-HD וה-SD של הערוץ לכל העולם. כחלק מההסכם, סאטלינק תפיץ את ערוצי FTV על גבי 3 פלטפורמות לווייניות שונות לאסיה, אמריקה, ולאירופה. בכך תחליף החברה את RRSAT שעד כה הייתה מפיצת השידורים של ערוץ האופנה הבינ"ל.

הרחבת ההתקשרות בין סאטלינק ל-FTV באה בהמשך להשקת ערוץ FTV HD לאסיה ביולי 2013 שכללו שירותי שידור ממרכז השידור של סאטלינק ברחוב הברזל ברמת החייל, והעלאת הערוץ ללוויין AsiaSat 5, מה שמעניק לערוץ חדירה לכל פלטפורמות הטלוויזיה הרב ערוצית ברחבי אסיה-פסיפיק, בין היתר בהודו, סין ואינדונזיה. כמו כן, פיד אסייתי נוסף ישודר ליבשת אסיה-פסיפיק באיכות SD ויועלה ללוויין מחוות הצלחות של סאטלינק בנווה אילן, ללוויין AsiaSat 3S.

סאטלינק תשדר מתל אביב את הערוץ FTV HD המותאם ליבשת אמריקה, ותספק לערוץ שירותי העלאה ללוויין וספייס לווייני על הלוויין Intelsat 805, בעל חדירה נרחבת לשוק הטלוויזיה בתשלום בצפון אמריקה, במרכזה ובדרום אמריקה.

ברחבי אירופה, תשדר FTV את הפידים האירופאים ב-HD ו-SD על גבי הפלטפורמה החדשה של סאטלינק על הלוויין Hotbird - שמשדר ליותר מ-120 מיליון בתי אב ביבשת ובמזרח התיכון, ומעניק לערוץ חדירה גדולה לפלטפורמות הכבלים, הלוויין וה-IPTV ביבשת.

בנוסף, סאטלינק תספק ל-FTV שירותי העברת תוכן לשוק הטלוויזיה המקומי בישראל, באמצעות סיבים אופטיים ל-HOT ול-yes. כל השירותים ל-FTV ליבשות השונות יוצפנו באמצעות מערכת Viaccess, וסאטלינק תספק תמיכה טכנית מלאה ללקוחות FTV כדי להבטיח אספקת שירותים חלקה.

מהחברה נמסר עוד כי סאטלינק ו-FTV עובדים על פתרון לשידור 4K (Ultra HD) - שידור HD משופר, על גבי האינטרנט למובייל, טאבלטים ומסכים השונים, ולגבי פתרונות VOD.

מישל אדם, נשיא ומייסד FTV, מסר היום כי "אני מחפש כל הזמן דרכים חדשות להרחיב את היקף הקהל שלנו בעזרת פתרונות חדשניים ומהימנים. אנו עדים לכך שהקהל שלנו גדל ודורש תכנים באיכות גבוהה יותר בפלטפורמות השונות, וחיפשנו שותף טכני שמעבר לכך שיספק את כלל דרישותינו, יוכל לשתף עמנו פעולה ולפתח פתרונות יצירתיים חדשים שיסייעו לנו למשוך את הצופים שלנו. בחרנו את סאטלינק כשותפה העולמית שלנו בעקבות שיתוף הפעולה המוצלח שלנו עם החברה בשידור תכני ה-HD והעלתו ללווין 5 AsiaSat בשנה שעברה. החל מינואר 2014, Fashiontv העבירה את כל ההפקות שלה ל-k4, ותשיק את ערוצי ה-VOD וה-4k עד מאי 2014, להשקה בפסטיבל הקולנוע בקאן".

מנכ"ל 'סאטלינק תקשורת' דוד הוכנר הוסיף: "אנו שמחים מאוד על שיתוף פעולה זה ולכבוד הוא לנו שערוץ Fashion TV בחר בנו כשותפת ההפצה העולמית שלה. תודות לעבודתנו המשותפת בשנה שעברה, אנו יודעים כי באפשרותנו להשיג שיתוף פעולה מוצלח שיאפשר לנו לספק שירות יציב ואמין, העולה בקנה אחד עם דרישותיה של FTV. ככל שהקהל של FTV ממשיך לגדול והחברה מפתחת שירותים חדשניים נוספים עבור הצופים שלה, סאטלינק תלווה אותה לאורך הדרך כדי לתמוך בצמיחה זו ולהבטיח אספקה של הפתרונות הטכניים המתקדמים ביותר הדרושים כדי להפוך את החזון למציאות".

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.

מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.מגי טביבי, מגישת חדשות 14. קרדיט: רשתות חברתיות.
רייטינג

המהדורה המרכזית של חדשות 14 מזנקת ל-300 אלף צופים

בערב רווי חדשות, עם כמעט מיליון צופים בכל המהדורות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 הצליחה לשבור שיא והיא בדרך להדביק את הפער מהמובילה הנצחית, חדשות 12

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג
בערב דרמטי עם חדשות מרעישות, שהשתנו והתפתחו במהלך הערב, כמות הצופים התקרבה למיליון צופים, עם 922 אלף צופים שצפו בכל מהדורות החדשות המרכזיות, המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שברה שיא של כל הזמנים, עם כמות צופים שהתקרבה למדורת השבט המסורתית, חדשות 12. 

אולי זו העובדה שערוץ 14 מזוהה עם פרשת "שדה תימן", ואולי זהו המשך של מגמת ההתחזקות של מהדורות החדשות של הערוץ, אבל כך או כך הנתונים הם נתוני שיא. 

מבחינת הדירוג עצמו, המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 15% רייטינג ו-381 אלף צופים, ואילו חדשות 14 היו אחריה עם 10.3% רייטינג ו-300 אלף צופים. אחריה היתה חדשות 13, שבערב כזה הצליחה לחצות את רף מאה אלף הצופים, עם 4.7% רייטינג ו-130 אלף צופים, ואילו גם חדשות 11, היו עם 111 אלף צופים ו-4.2% רייטינג. 


פריים טיים

גם בפריים טיים הנתונים היו מעט חריגים, היות וכמות הצופים התחלקה באופן שווה יותר מאשר בדרך כלל. אמנם בראש היתה "במשמרתי שלי" עם כרמי גילון, ששודרה בקשת עם רייטינג של 10.6% ו-259 אלף צופים, אבל מבחינת רייטינג "הפטריוטים" היתה קצת מאחוריה, עם 10.5% רייטינג אבל מבחינת כמות הצופים הפטריוטים עלתה על קשת, והיתה על 311 אלף צופים. בכך, ערוץ 14 משלים מהלך מרשים ברצועות החדשות המרכזיות והפריים טיים. במקום השלישי הייתה "ווארט" של ערוץ 13, עם נתון מכובד של 7.9% רייטינג ו-213 אלף צופים וגם ריאליטי האוכל של כאן11, "בואו לאכול איתי", עמד על נתונים יפים של 7.5% רייטינג ו-178 אלף צופים. 

רצועות נוספות

מבחינת שאר הרצועות, בבוקר גם נרשמה עלייה בכמות הצופים, כש-"חדשות הבוקר" של קשת הובילה בפער את הרצועה, עם 4.1% ו-106 אלף צופים, במקום השני היתה מהדורת הבוקר של ערוץ 14 "ישראל הבוקר", עם עודד מנשה, עם 2.1% רייטינג ו-44 אלף צופים ואילו את הרשימה סגרה רשת עם העולם הבוקר עם 1.4% רייטינג ו-29 אלף צופים בלבד.

ברצועה שלאחריה, המגמה המשיכה ומשדר הבוקר של קשת, עם נסלי ברדה ויואב לימור, שהוביל את הרשימה, היה עם רייטינג של 3.5% ו-80 אלף צופים בלבד, אחריו במקום השני ערוץ 14 המשיך לצמצם פערים, עם "על הבוקר" עם נוי בר, עם 1.6% רייטינג ו-54 אלף צופים בלבד ואילו במקום האחרון היה "פותחים יום" של רשת, עם 1.1% רייטינג ו-24 אלף צופים בלבד.