טבע נאות
צילום: יח"צ

סוכנות הסושיאל MODERN TALKING של מניר וכהן תטפל בחברת 'טבע נאות'

תקציב הניו מדיה של יצרנית הנעליים הישראלית יטופל בשיתוף פעולה עם משרד הפרסום ראובני פרידן IPG. מתחילת השנה צירפה הסוכנות מס' לקוחות
משה בנימין | (16)

משרד הניו-מדיה MODERN TALKING, בבעלותם וניהולם של אבירן מניר ואמיר כהן ממשיך בגיוס תקציבים בשנת 2013, ולאחרונה צירף לשורותיו את תקציב 'טבע נאות' בשיתוף משרד הפרסום ראובני פרידן IPG.

התקציב יצטרף לרשימת הלקוחות שגייסה הסוכנות מתחילת השנה: "משקפת - פרויקט היכרות לאומי", MSN ייזום ושיווק נדל"ן, מול כנרת - מתחם הבילוי החדש בצומת צמח, סטאר אשדוד, עמותת שלומית, וכן הלקוחות הוותיקים: נמל תל אביב, המכללה האקדמית כנרת וקניון סינמול.

MODERN TALKING הוקמה ומנוהלת על ידי אבירן מניר, שעמד מאחורי השקת מחלקת הניו-מדיה של משרד הפרסום 'זרמון TRIBAL DDB', ואמיר כהן שניהל את תחום התוכן במובייל במשרד האינטראקטיב Iqtech.

אבירן מניר מסר כי "אחרי שעמלנו קשה על הקמת החברה, שנת 2013 מאירה לנו פנים. אנו גאים לצרף את הלקוחות החדשים למשפחה המתרחבת שלנו ונמשיך לעבוד קשה כדי לתת ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר". לדברי אמיר כהן, "שנת 2013 מלאה באתגרים חדשים ובהתמודדות עם זירות דיגיטל חדשות ומשתנות. הלקוחות החדשים שלנו, בדיוק כמו הוותיקים, ימשיכו להנות משירות מצויין".

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    חברים תודה על התגובות החמות! (ל"ת)
    אבירן 08/05/2013 20:25
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    אני 08/05/2013 16:20
    הגב לתגובה זו
    אבל הטיקבוק העצמי הזה לא מוסיף לכם כלום (אני עמוק בתעשייה ולא שמעתי עליכם כלום)
  • אבירן מניר 08/05/2013 20:29
    הגב לתגובה זו
    ספר לי עוד על כמה עמוק אתה בתעשייה :) [email protected]
  • מוטי 08/05/2013 20:25
    הגב לתגובה זו
    צא החוצה, תשנום אוויר, תחזור
  • 11.
    רונה 08/05/2013 00:40
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד! עושים שירות מעולה ללקוחות מגיע לכם לגדול
  • 10.
    07/05/2013 18:19
    הגב לתגובה זו
    בריטיינרים של 4000 ש״ח...
  • בלינקי 07/05/2013 18:47
    הגב לתגובה זו
    צריך לדעת לתפוס אותם
  • 9.
    משרד מעולה שקם מיוזמ והפך לשם דבר בארץ כל הכב (ל"ת)
    גאווה 07/05/2013 16:25
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    ליאון 07/05/2013 13:16
    הגב לתגובה זו
    חבר'ה רציניים- מקצוענים אמיתיים
  • 7.
    קניון סינמול 07/05/2013 12:54
    הגב לתגובה זו
    חבר'ה רצינים ואיכותיים שתמיד מחדשים.
  • 6.
    איה 07/05/2013 11:24
    הגב לתגובה זו
    צוות מדהים! טבע נאות עשו בשכל שלקחו את הצוות הזה הם תותחים!
  • 5.
    התימני 07/05/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    סחתיין על הצוות הזה
  • 4.
    מחיאות כפיים (ל"ת)
    עידן 07/05/2013 11:11
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אבירן מלך של העולם! כל הכבוד! (ל"ת)
    ענבל 07/05/2013 10:59
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    קרן 07/05/2013 10:42
    הגב לתגובה זו
    גאה בכם !
  • 1.
    כל הכבוד תותחים!!! (ל"ת)
    גיל 07/05/2013 09:45
    הגב לתגובה זו
הכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקוהכוכב הבא לאירוויזיון. קרדיט: מאקו
רייטינג

האירוויזיון בראש וחדשות ערוץ 13 במקום האחרון

בראש הרייטינג עמדה קשת, עם המהדורה המרכזית והכוכב הבא לאירוויזיון, ואילו המהדורה המרכזית של חדשות 13 היתה במקום האחרון בהשוואה למתחרות

רן קידר |
נושאים בכתבה רייטינג

המהדורה המרכזית של ערוץ 12, היתה אתמול על 14.3% רייטינג ו-399 אלף צופים, במקום הראשון, וכמעט כמו מדי מוצ"ש, בפער עצום מהמתחרים, ובעיקר ערוץ 14, שמתחיל את לוח השידורים מאוחר לאור זמני יציאת השבת. ועדיין, חדשות 14 היו במקום השני עם 5.3% ו-162 אלף צופים. המהדורה של כאן11, עמדה על 112 אלף צופים ו-4.9% רייטינג ואילו גם במוצאי שבת, כש-14 נמצא בירידה, חדשות 13 לא רק שלא הרוויחה צופים נוספים, אלא אף עמדה במקום האחרון עם 4.1% רייטינג ו-106 אלף צופים.

פריים טיים

השילוב של ריאליטי ואירוויזיון הוא שילוב מנצח, וכך היה אמש, כש-"הכוכב הבא לאירוויזיון" עמדה בראש לוח השידורים, עם רייטינג של 17.1% רייטינג ו-477 אלף צופים. אחריה היתה "משחקי השף" של ערוץ 13, עם 9.8% רייטינג ו-247 אלף צופים, ואילו במקום השלישי היתה "הפטריוטים", שעמדה על 7.6%, עם 222 אלף צופים. במקום האחרון היה כאן11 והפרק הראשון של פגישה עם רוני קובן שאירח את ערן זהבי עם רייטינג מכובד של 5.7% ו-148 אלף צופים ואחריו הסרט התיעודי "מלאכי" שהיה עם 3.8% רייטינג ו-108 אלף צופים. 

תוכניות אחה"צ וערב מוקדם

בשעות הצהריים המאוחרות, חדשות 12 עמדו בראש, עם מהדורה של ערד ניר שהחלה ב15:00 עם 2.4% רייטינג ו-55 אלף צופים ועלתה ב-16:00 ל-3.1% רייטינג ו-81 אלף צופים. היא שודרה מול שידורים חוזרים של רשת, עם "כלוב הזהב", שעמד על 1.3% רייטינג ו-36 אלף צופים בשעתיים הללו. לאחר מכן, ב-17:00, המספרים עלו דרמטית והמהדורה עם גדעון אוקו, ששודרה ב-17:00 עלתה ל-5.3% רייטינג ו-141 אלף צופים. השידור החוזר של רשת, עם משחקי השף, עמד על 3.1% ו-81 אלף צופים. 

בהמשך הערב, ולקראת צאת שבת, המספרים המשיכו לעלות, כש-"פגוש את העיתונות" עמד על 8.8% רייטינג ו-225 במהדורה המוקדמת וברצועה שלאחר מכן עם 10% ו-262 אלף צופים. מולו, המהדורה המוקדמת של "מוריה וברקו" היתה על 3.8% רייטיג ו-109 אלף צופים ועלתה לאחר מכן ל4.5% ו-125 אלף צופים. ברצועה של 19:00 הצטרף ערוץ 14, עם המהדורה המוקדמת עם עידו טאובר, שעמד על 3.8% ו-100 אלף צופים.

לייט נייט

ברצועת הלייט נייט, שיחה עם עודד הרוש, שעמד על 3.9% רייטינג ו-106 אלף צופים ולאחריו היה שידור חוזר של רשת, עם "שנות ה-90" של עם 2.8% ו-61 אלף צופים.

הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 0.74%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״