טבע נאות
צילום: יח"צ

סוכנות הסושיאל MODERN TALKING של מניר וכהן תטפל בחברת 'טבע נאות'

תקציב הניו מדיה של יצרנית הנעליים הישראלית יטופל בשיתוף פעולה עם משרד הפרסום ראובני פרידן IPG. מתחילת השנה צירפה הסוכנות מס' לקוחות
משה בנימין | (16)

משרד הניו-מדיה MODERN TALKING, בבעלותם וניהולם של אבירן מניר ואמיר כהן ממשיך בגיוס תקציבים בשנת 2013, ולאחרונה צירף לשורותיו את תקציב 'טבע נאות' בשיתוף משרד הפרסום ראובני פרידן IPG.

התקציב יצטרף לרשימת הלקוחות שגייסה הסוכנות מתחילת השנה: "משקפת - פרויקט היכרות לאומי", MSN ייזום ושיווק נדל"ן, מול כנרת - מתחם הבילוי החדש בצומת צמח, סטאר אשדוד, עמותת שלומית, וכן הלקוחות הוותיקים: נמל תל אביב, המכללה האקדמית כנרת וקניון סינמול.

MODERN TALKING הוקמה ומנוהלת על ידי אבירן מניר, שעמד מאחורי השקת מחלקת הניו-מדיה של משרד הפרסום 'זרמון TRIBAL DDB', ואמיר כהן שניהל את תחום התוכן במובייל במשרד האינטראקטיב Iqtech.

אבירן מניר מסר כי "אחרי שעמלנו קשה על הקמת החברה, שנת 2013 מאירה לנו פנים. אנו גאים לצרף את הלקוחות החדשים למשפחה המתרחבת שלנו ונמשיך לעבוד קשה כדי לתת ללקוחותינו את השירות הטוב ביותר". לדברי אמיר כהן, "שנת 2013 מלאה באתגרים חדשים ובהתמודדות עם זירות דיגיטל חדשות ומשתנות. הלקוחות החדשים שלנו, בדיוק כמו הוותיקים, ימשיכו להנות משירות מצויין".

תגובות לכתבה(16):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 13.
    חברים תודה על התגובות החמות! (ל"ת)
    אבירן 08/05/2013 20:25
    הגב לתגובה זו
  • 12.
    אני 08/05/2013 16:20
    הגב לתגובה זו
    אבל הטיקבוק העצמי הזה לא מוסיף לכם כלום (אני עמוק בתעשייה ולא שמעתי עליכם כלום)
  • אבירן מניר 08/05/2013 20:29
    הגב לתגובה זו
    ספר לי עוד על כמה עמוק אתה בתעשייה :) [email protected]
  • מוטי 08/05/2013 20:25
    הגב לתגובה זו
    צא החוצה, תשנום אוויר, תחזור
  • 11.
    רונה 08/05/2013 00:40
    הגב לתגובה זו
    כל הכבוד! עושים שירות מעולה ללקוחות מגיע לכם לגדול
  • 10.
    07/05/2013 18:19
    הגב לתגובה זו
    בריטיינרים של 4000 ש״ח...
  • בלינקי 07/05/2013 18:47
    הגב לתגובה זו
    צריך לדעת לתפוס אותם
  • 9.
    משרד מעולה שקם מיוזמ והפך לשם דבר בארץ כל הכב (ל"ת)
    גאווה 07/05/2013 16:25
    הגב לתגובה זו
  • 8.
    ליאון 07/05/2013 13:16
    הגב לתגובה זו
    חבר'ה רציניים- מקצוענים אמיתיים
  • 7.
    קניון סינמול 07/05/2013 12:54
    הגב לתגובה זו
    חבר'ה רצינים ואיכותיים שתמיד מחדשים.
  • 6.
    איה 07/05/2013 11:24
    הגב לתגובה זו
    צוות מדהים! טבע נאות עשו בשכל שלקחו את הצוות הזה הם תותחים!
  • 5.
    התימני 07/05/2013 11:18
    הגב לתגובה זו
    סחתיין על הצוות הזה
  • 4.
    מחיאות כפיים (ל"ת)
    עידן 07/05/2013 11:11
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    אבירן מלך של העולם! כל הכבוד! (ל"ת)
    ענבל 07/05/2013 10:59
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    קרן 07/05/2013 10:42
    הגב לתגובה זו
    גאה בכם !
  • 1.
    כל הכבוד תותחים!!! (ל"ת)
    גיל 07/05/2013 09:45
    הגב לתגובה זו
תקליטים ודיסקים מפוזרים AIתקליטים ודיסקים מפוזרים AI

הזמרים שהפכו למכונות כסף אחרי מותם

עבור אמנים מסוימים, הפטירה מעוררת עניין מחודש ביצירותיהם, אז הם מתחילים להכניס הכי הרבה כסף, זה מעלה את ערכם המסחרי ומניבה הכנסות שמגיעות לסכומים אסטרונומיים. האלבומים נמכרים שוב, השירים מושמעים יותר, וחברות קונות את הזכויות בסכומים גדולים. יש אמנים שהעיזבונות שלהם מרוויחים מיליונים כל שנה

בן פלמון |
נושאים בכתבה אמנים במוזיקה

לפעמים המוות זה לא סוף הקריירה אלא ההתחלה של העסק הכי גדול. כשזמר מת, השירים שלו חוזרים לכל מקום - סטרימינג, פרסומות, סרטים. המשפחה או החברות שמנהלות את הזכויות מגלות שיש להם נכס זהב שממשיך להכניס כסף בלי שהאמן צריך לעשות כלום. השירים עושים את העבודה בשבילם, ולפעמים הם מרוויחים יותר כמתים מאשר כשהיו חיים. אז מי הם האמנים שהפכו את מותם לעסק הכי משתלם?


אריתה פרנקלין - השירים שלה עדיין עובדים

אריתה פרנקלין מתה ב-2018 בגיל 76 אחרי שהייתה הזמרת הכי חשובה בסול במשך חמישים שנה. אבל המוות שלה לא הפסיק את השירים. דווקא אז הם התחילו לעבוד עוד יותר קשה בשבילה.

כשמתה, העיזבון שלה נאמד על 80 מיליון דולר. זה הרבה כסף, אבל הכסף האמיתי הוא בזה שקורה אחר כך. כל פעם שמישהו רוצה להשתמש באחד מהשירים שלה - בסרט, בפרסומת, במחזה זמר - המשפחה מקבלת כסף. וזה קורה הרבה. השירים שלה הפכו להיות סמלים. "Respect" זה לא רק על יחסים בין גבר לאישה, זה על זכויות אזרח, על כוח נשי, על כבוד בכלל. 

השירים שלה הם חלק מהתרבות האמריקנית.המורשת שלה היא לא רק מוזיקלית - היא כלכלית, וזה עובד לטווח ארוך.

ויטני יוסטון - הקול שהפך למכונת כסף

ויטני יוסטון מתה ב-2012 ומיד אחר כך התחיל התקופה הכי רווחית בקריירה שלה. תוך תשעה חודשים העיזבון כבר הכניס 40 מיליון דולר, וב-2024 הוא עדיין מכניס 13 מיליון דולר בשנה. זה יותר ממה שרוב הזמרים החיים מרוויחים. "I Will Always Love You" הוא המנוע הגדול של הכסף הזה. השיר מושמע בכל חתונה, בכל סרט רומנטי.

כל השמעה בספוטיפיי, כל שימוש בסרט - הכסף זורם ישר לעיזבון. אבל גם השירים האחרים כמו "I Wanna Dance with Somebody" ממשיכים לעבוד במיוחד בפרסומות ברחבי העולם.