2013 BEES AWARDS: שנה רביעית לתחרות הסושיאל הבינ"ל מסן פרנסיסקו

התחרות שמתמקדת במהלכי פרסום מבוססי מדיה חברתית, יצאה לדרכה ותכלול 23 קטגוריות ומסלול ייעודי לסטודנטים. הדדליין להגשות - 12 באפריל
משה בנימין |

תחרות ה-BEES AWARDS - התחרות הבינלאומית הראשונה המתמקדת במדיה חברתית יוצאת לדרכה זו השנה הרביעית. התחרות ב-2013 תכלול 23 קטגוריות שיפוט בנוסף להכרזה על סוכנות השנה במדיה החברתית. בנוסף למסלול התחרות למשרדי פרסום, מוזמנים סטודנטים לפרסום מרחבי העולם להגיש עבודות שנעשו במסגרת לימודיהם.

התחרות נוסדה בסן פרנסיסקו והחלה לפעול בשנת 2009. בשנה הראשונה הוגשו לתחרות עבודות מ-23 מדינות מסביב לעולם, בשנייה מ-33 מדינות ובשלישית מ-40 מדינות. במהלך השנים האלו התמודדו בה משרדי פרסום מישראל ואף הוכתרו כזוכים (מקאן דיגיטל ואידיאולוג'יק). ב-2011 גם הוזמן יוגב ריינהולד, דאז אחראי על תחום החדשנות והפעילות הבינ"ל של אידיאולוג'יק, לשפוט בתחרות.

לאתר התחרות - לחצו כאן

בתחרות יופיעו בין השאר קטגוריות כגון: השימוש המוצלח ביותר במיקרו-בלוגים כגון: טוויטר, אינסגרם, פינטרסט וכו'; השימוש המוצלח ביותר בפלפורמת סושיאל כגון: פייסבוק, לינקדאין, יוטיוב וכו'; השימוש המוצלח בסלולר; בכלים אלטרנטיביים; בבאנרים במסגרת רשתות חברתיות; האיינגייג'מנט המוצלח עם צרכנים; ניהול המשבר המוצלח ביותר ועוד; המצטיין בתחום החדשנות; הקופי; הארט ועוד.

פאנל השופטים כולל 20 נציגים ממשרדים שונים ברחבי העולם. ביניהם מנהלי קריאייטיב, מנהלי PR, דיגיטל, מדיה חברתית ועוד, ואליהם יתווספו 10 טאלנטים צעירים שישפטו את עבודות הסטודנטים. שלב ההגשות נפתח לקהל הרחב, הדדליין להגשות הוא ה-12 באפריל, כשהזוכים יוכרזו ב-31 במאי.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה