פרסום ראשון

שטח "משוחרר" לא יוחזר: אנשיו של שלמה בן-צבי החלו לאייש תקנים ב-NRG

אחרי גל הפיטורים ביום ה', כיסאות חלק מהמפוטרים לא נותרו מיותמים. 4 עורכים מ'מקור ראשון' הגיעו הבוקר לדסק NRG. עובדים: "אין פה באמת קיצוץ"
אלכסנדר כץ | (12)

אנשיו של שלמה בן-צבי החלו לאייש את התקנים שהתפנו בימים האחרונים עקבות גל הפיטורים הגדול ב'מעריב'. לאייס נודע כי 4 עורכים מאתר 'מקור ראשון' הגיעו הבוקר (יום א') למערכת NRG, לאחר שזה נותר כמעט נטול עובדים.

גורמים במעריב לא שוללים את האפשרות לאיחוד בין אתר האינטרנט של מעריב לבין אתר מקור ראשון, אולם על פי הערכות האיחוד יתבצע בשלב הראשון בכל אופן, על בסיס שיתוף תוכן, טיפול מסחרי ושירותים נוספים, ולא ברמת נראות.

* לדף הפייסבוק של אייס - לחצו כאן

כזכור, ביום חמישי האחרון פוטרו רוב עובדי NRG, ונשארו העורך אודי הירש, 2 עורכי דף-בית, ועוד מספר עובדים. על פי גורמים באתר, העובדים שהגיעו למערכתNRG בתל אביב, צפויים בעתיד הקרוב לחזור למערכת 'מקור ראשון' בגן הטכנולוגי בירושלים, ומשם לשמש בצוות העריכה והתפעול של NRG.

המהלך הזה כבר מעורר זעם בקרב לא מעט עובדים בקבוצת 'מעריב'. "פיטרו עשרות ומאות מאיתנו, ומביאים עובדים אחרים", אמר גורם בתוך העיתון. עובד שפוטר, הוסיף: "אם המחשבה הייתה לצמצם עלויות, ומביאים עובדים נוספים ממקור ראשון, אז אין פה באמת קיצוץ, כי צריכים למלא את הפונקציות האלה".

גורם במעריב אישר כי הגיעו בשלב זה עובדים מ'מקור ראשון' לאתר.

תגובות לכתבה(12):

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
  • 8.
    העיקר השמאלנים נזרקו לרחוב! לשם הם שייכים (ל"ת)
    פרסומאי 13/11/2012 19:05
    הגב לתגובה זו
  • 7.
    ותיק 12/11/2012 09:48
    הגב לתגובה זו
    למה פיטרו את כולם? בשביל כמה עמודים עם תוכן דל שלא מכבדים את העיתון? בושה
  • 6.
    מר עוז 12/11/2012 09:08
    הגב לתגובה זו
    קונים ומוכרים בחסות בית משפט מושחת
  • יצחק 13/11/2012 11:11
    הגב לתגובה זו
    ישראל. אחרת אי אפשר להסביר מדוע איפשר לשופטת אלשייך לכהן שנים ארוכות כ"מפרקת של המדינה", כשחלק עצום מהחלטותיה גרם נזקים לציבור. היא התרגלה לעבוד מול עורכי דין עשירים וכלל לא דאגה לאזרחים שנפגעו מהחלטותיה.
  • 5.
    איש זוועה 12/11/2012 00:26
    הגב לתגובה זו
    מעריב נראה הבוקר כמו מקומון של יהודה ושומרון. מקור ראשון בתחפושת מעריב. הציבור לא מפגר, הוא יבטל את המנויים. בושה וחרפה לבן צבי. בושה וחרפה לשלמה נס ועוד יותר לאלשייך שאושרה ההצעה של בן צבי!
  • 4.
    דורי 11/11/2012 23:07
    הגב לתגובה זו
    כבעליו של משרד פרסום ויחסי ציבור, ביטלתי היום בבוקר את מנוי מעריב לעובדים ובימים הקרובים אני מושך משם את תקציבי הפרסום שלי וכמה קולגות ינהגו כמוני. מה שנעשה שם הוא אחד הדברים המכוערים בתקשורת הישראלית. איני צופה, לצערי, ליותר מחודש קיום לעיתון במתכונתו החדשה. עוד תתגלנה עובדות מצמררות על מה שנעשה שם.
  • כל הכבוד!! (ל"ת)
    תתי 12/11/2012 17:11
    הגב לתגובה זו
  • הגזמת (ל"ת)
    שרון 12/11/2012 10:25
    הגב לתגובה זו
  • 3.
    פיטורים על רקע פוליטי (ל"ת)
    עידן 11/11/2012 22:46
    הגב לתגובה זו
  • 2.
    ביבי 11/11/2012 21:33
    הגב לתגובה זו
    אפס מעופש
  • לא רק האתר יתרסק, בן צבי מומחה בהתרסקות (ל"ת)
    יצחק 13/11/2012 11:00
    הגב לתגובה זו
  • 1.
    בגלל הכיבוש 11/11/2012 19:27
    הגב לתגובה זו
    נכבשנו סופית, זהו
הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 1.27%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״





הארץ מערכת
צילום: אלכסנדר כץ

טאבולה חותמת על הסכם שותפות עם קבוצת הארץ TheMarker ל-5 שנים

ההסכם החדש מיועד לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל באופן משמעותי את הכנסות הקבוצה

הדס ברטל |

טאבולה Taboola 1.27%  מרחיבה את חדירתה לשוק הישראלי וחותמת עם קבוצת הארץ על הסכם שותפות ארוך טווח ל-5 שנים, הכולל את אתר הארץ בעברית, אתר הארץ באנגלית, אתר TheMarker והאפליקציות שלהם. ההסכם יאפשר לקבוצת הארץ לשפר את חוויית התוכן למאות אלפי גולשים בישראל ולהגדיל את הכנסותיהם באופן משמעותי מתוכן ממומן ומודעות וידאו. 

הטכנולוגיה מבוססת ה-AI של טאבולה תפעל להגדלת הטראפיק והסירקולציה האורגנית, תעלה את רמת המעורבות של הגולשים, ותספק המלצות וחוויית תוכן איכותית לקוראים באתרים ובאפליקציות של הקבוצה. טאבולה עובדת עם אלפי חברות המפרסמות ישירות ב-Realize, פלטפורמת הפרסום העוצמתית של החברה, על מנת להגיע ל-600 מיליון משתמשים יומיים אצל רבים מהפאבלישרים המובילים בעולם. טאבולה עובדת עם אתרי תוכן מובילים בארץ ובעולם כדוגמת גלובס, ynet, כלכליסט, NBC News, Yahoo. כמו כן יצרניות מכשירים כמו סמסונג, שיומי ואחרים, משתמשות בטכנולוגיה של טאבולה ליצירת הכנסות ו-engagement. שותפויות אלו מאפשרות ל-Realize להציע דאטה ייחודי, אלגוריתמים מומחים וסקייל רחב.

גלי ארנון, מנכ"לית קבוצת הארץ: "להארץ ו-TheMarker קהילה גדולה של מנויים נאמנים בארץ ובעולם. אנו פועלים לספק להם תוכן איכותי, אמין וייחודי, לשפר את חוויית הקריאה ואת החוויה הדיגיטלית שלהם. הקבוצה עובדת עם מפרסמים ושותפים עסקיים רבים, ומציעה פתרונות חדשניים של פרסום ותוכן השיווקי. שיתוף הפעולה עם טאבולה יאפשר לנו להציע המלצות תוכן מדויקות ורלוונטיות יותר, ולחזק את יכולות ההפצה של התכנים שלנו, תוך שמירה על חווית המשתמש."


״אני מאוד מתרגש לצאת לדרך משותפת עם קבוצת הארץ, מגופי התקשורת המובילים בישראל.״ אמר אדם סינגולדה, מייסד ומנכ״ל טאבולה. ״המחויבות של קבוצת הארץ לעיתונות איכותית ואמינה היא עליונה, והתפקיד שלנו בטאבולה הוא להעצים אותם עם הטכנולוגיה המתקדמת ביותר. כולנו בטאבולה מחויבים לעתיד הרשת הפתוחה, מ-Realize, שמספקת צמיחה משמעותית בהכנסות חדשות, ועד למוצרי GenAI חדשניים כמו DeeperDive, המגנים על הערך של התוכן העיתונאי. אני שמח על ההזדמנות להעשיר את חווית הגלישה של קוראי הארץ ו-TheMarker, להנגיש להם תכנים איכותיים ולהעניק להם ערך מוסף.״