נעילה שלילית בבורסה: מדד המעו"ף ירד 0.5%, מניית אופקו צללה 6%

ירידות שערים באירופה על רקע משבר בשיחות בין האיחוד האירופי לבין יוון. מניית לאומי נחלשת 1.25% במחזור הגבוה בבורסה
מגמה מעורבת, צילום: Getty images Israel
המדדים המובילים בבורסה בת"א ננעלו בירידות שערים, זאת במקביל למגמה השלילית בבורסות אירופה. עם זאת, הירידות החדות שנרשמו מוקדם יותר נבלמו מעט, במקביל לבלימה בנפילות בשוקי האג"ח, וסביב השעה 15:30 החריפו הירידות בשנית. מניית בנק {לאומי}ריכזה את מחזור המסחר הגבוה בבורסה וירדה 1.06%.
{מדד ת"א 25}{מדד ת"א 75}
{מדד ת"א בנקים}
מחזור המסחר הסתכם ב-1.6 מיליארד שקל (כולל פקיעת האופציות השבועיות על מדד המעו"ף). האופציות השבועיות על מדד המעו"ף פקעו במחיר של 1,696.22 נק'. בסיכום שבועי עלה מדד המעו"ף ב-1.1%.
שוק האג"ח ריכז עניין רב. אתמול צלל מדד האג"ח הכללי בשיעור של 0.67% אחרי נפילה של 0.62% יום קודם. התל בונד 20 צלל אתמול 0.82% והשלים נפילה דו-יומית של כ-1.3%. היו אלו דבריו של דראגי אתמול על התנודתיות הצפויה בשווקים וכוונת ה-ECB שלא להתערב במידה ותשואות האג"ח ימשיכו להעלות בפראות.
שוקי ההון בעולם
המסחר באירופה מתנהל בירידות שערים, כאשר מדד דאקס +1.59% דאקס 13,312.3 +1.59% דאקס סגירה:13,103.56 פתיחה:13,211.63 גבוה:13,331.95 נמוך:13,206.12 מחזור:-- לעמוד ציטוט חדשות גרפים הרכב מדד ביצועים כתבות נוספות בנושא: וה- {CAC 40} יורדים  בעד 2%. 
המסחר באסיה נסגר במגמה מעורבת, כאשר מדד בנחאי סיים בעלייה של0.76% לאחר שצנח בכ-6%. מדד הניקיי ננעל בעלייה קלה של 0.07%, וה-האנג סאנג נחלש ב-0.38%.
המסחר בוול-סטריט ננעל אמש בעליות שערים קלות: מדד הדאו-ג'וינס הוסיף 0.4%, מדד ה-S&P 500 התחזק ב-0.2% ומדד הנאסד"ק עלה 0.5%.
מניות במרכז
מניות 'לוויתן' רכזו עניין ונסחרות בירידות ברקע לפרסום בתקשורת של דו"ח שהוכן עבור משרד האנרגיה וקובע כי כמות הגז ב'לוויתן' קטנה יותר מההערכות שסופקו ע"י דלק ונובל (שהתבססו על הניתוח של נידרלנד). 
{ישראמקו יהש}{רציו יהש}
{דלק קידוחים יהש}
מניית {פרטנר}ירדה על רקע דברי מנכ"ל אורנג' העולמית אתמול במצרים ומספר חברות ואנשים פרטיים שמאיימים להתנתק. אורי ליכט מ-IBI רואה נקודת אור חיובית - לכתבה המלאה. 
מניית אופקו הלת' +2% אופקו הלת' 1,785 +2% אופקו הלת' בסיס:1,750 פתיחה:1,748 גבוה:1,789 נמוך:1,722 תמורה:4,130,259 לעמוד ציטוט חדשות גרפים פרופיל חברה המלצות כתבות נוספות בנושא:  צנחה 6% לאחר שדיווחה כי תרכוש את BIO-REFERENCE בעסקת החלפת מניות בכ-1.47 מיליארד דולר. עם פתיחת המסחר בניו-יורק מניית אופקו הלת' (סימול OPK) צוללת 7%.
תגובות לכתבה(78):

התחבר לאתר

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 49.
    למראה עיני
    לא מאמינה 04/06/2015 21:06
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי בא לנו היום? פוחי הפוחלץ ה17 מתוך 21 "המופלאים". יש לי הרגשה שהוא השאיל כמה פרוטות מדודה קלרה וטס במטוס מטען שהוביל תרנגולות לברלין לחפש את הדירה האבודה בברלין וחזר עצוב למקינטוש שהוא ישן עימו בלילה והקדיש לו את בתוליו רק לא מזמן בגיל 71.
    סגור
  • 48.
    כל אלה שהיו נגד כיל . כולל רוזנטל, יחימוביץ, לפיד . וכל
    נגד כיל 04/06/2015 18:40
    הגב לתגובה זו
    0 3
    החוכמולוגים הפחדנים עם סיסמאות ריקות של "זה של כולנו" יגנבו את ים המלח, יפטרו עובדים וכו. במיוחד שלי שהיתה גאה במשכורות הנהדרות של עובדי כיל ואמרה שככה זה טוב . אז מה יש לכם להגיד כעת על העיצומים של עובדי כיל שעכשיו דורשים ללכת לבית כנסת באמצע העבודה. לאט לאט מתגלה קן הקוקיה ובעצם מתגלה שכיל היא כמו עובדי הנמל וכמו מיוחסי מקורות ועובדי חב החשמל . הסיסמא של עידן עופר היתה לא לעבוד אלא לפנק לפנק לפנק. והפוליטיקאים נגד עידן עופר במקום להודות לו. צבועים שרק רוצים את השלטון. גם הם היו נגד עובדי כיל אם זה היה קורה במשמרתם. עובדים שדורשים בית כנסת מיטה וטלויזיה בשעות העבודה. עוד יתבעו את עידן עופר שדורש מהם לעבוד. בושה של מדינה . רק חרם יעורר את הזבלונים שיש לנו פה בשפע. שכיל תיסגר אמן וגם אורנג
    סגור
  • אמן. גם נמל חיפה , נמל אשדוד וחח״י (ל"ת)
    גדי 04/06/2015 21:57
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 47.
    לפרופ' א יקירנו.
    ד"ר ניר 04/06/2015 18:05
    הגב לתגובה זו
    74 2
    כרמיתוש הנהדרת מבקשת שלא תכעס על האמריקאים. למה לך להתעצבן...זה לא טוב לבריאות..אבל..זה כבר השטח שלך..היא התביישה ..אז אני כתבתי זאת. נ.ב: דו"צ היסטורי ו"היסטרי"זכור לנו במיוחד ההוא שכבודך הוביל אותו ב2004 מול DEVGRU צוות 6 המהולל של SEAL. באיוש קטנצ'יק.
    סגור
  • 46.
    העיקר שבסוף הצליחו לכסח את הקולים (ל"ת)
    חיים 04/06/2015 17:38
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 45.
    ל31 מה איכפת לך מאופקו
    רפי 04/06/2015 17:31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא לפני רכישה ומעלה עוד הרבה
    סגור
  • 44.
    השעה 17:14.
    א 04/06/2015 17:28
    הגב לתגובה זו
    50 0
    לאחר פתיחה שלילית בארה"ב...המצב כרגע די שטוח(מאוזן) ארה"ב המדממת נלחמת על נשימות אפה האחרונות. זוכרים אנו את כל הרעש והצילצולים שהפיקו היאנקים בצאתם "להביס"ארגוני טרור או צבאות קטנים...התבוססותם בבוץ בקוריאה..וויאטנם..עירק..אפגניסטן..בימים אלו עם כל הקואליציה נגד דעא"ש..ואת כניסתם המאוחרת מאוד למלחמת העולם השניה..שאילו היו מקדימים..אולי חצי מהשישה מליון היו ניצלים ונידונים לחיים. במלחמת העולם ההיא אלפי מטוסים אמריקאים חגו מעל אירופה עד 1942 ולא עשו דבר. מכל מקום יצאו עם ידם על התחתונה ואפילו קיסינג'ר הענק אמר...בואו נגיד שניצחנו ונשים הזנב בין הרגלים ונברח...אז מה הם הטובים בעולם? בכל הזדמנות של דו"צ שיצאנו בראש חיילי צה"ל נגדם...דירדסנו להם ת'צורה. נ.ב: כרגע בדיוק מעל וושינגטון ב 40000 רגל.
    סגור
  • 43.
    בסך הכל מישחק של כסף. ותמיד החתולים מנצחים
    ירו החתול 04/06/2015 17:16
    הגב לתגובה זו
    1 18
    העיתונות נותנת לכם לא להיכנס לבורסה . כבר 6 שנים משקרים לכם שהכול גרוע ולא מבינים שבסך הכל החתולים רוצים את כל הכסף לעצמם. ותמיד יהיו כאלה שיאמינו לתקשורת וישארו בחוץ. חד משמעי רק למעלה. מסכנים מי שמאמין לתקשורת
    סגור
  • 42.
    ניראה לכם שהחתולים יאכזבו? בסך הכל מלכודת עכברים (ל"ת)
    ירון החתול 04/06/2015 17:09
    הגב לתגובה זו
    1 7
    סגור
  • 41.
    כרגיל מפחידים עם יון ניכנסים עכברים, והופ שיאים חדשים (ל"ת)
    ירון החתול 04/06/2015 17:07
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • טען עוד
  • 40.
    יום ראשון הכל מסתדר. השוק פותח בגאפ למעלה
    אמנון 04/06/2015 16:31
    הגב לתגובה זו
    3 28
    תיזכרו את זה. אחלה מהלך לעשות כסף
    סגור
  • גם זה פוחלץ
    לא מאמינה 04/06/2015 21:08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ומיספרו 21.
    סגור
  • 39.
    איפה מנהל הבורסה? תבדוק למה הגלום נמוך ב 6 נקודות (ל"ת)
    גל 04/06/2015 15:35
    הגב לתגובה זו
    2 2
    סגור
  • אבל
    בדקתי 04/06/2015 18:06
    הגב לתגובה זו
    3 0
    מ'כפת לי אני?
    סגור
  • לקחת משכרת שמנה הוא יודע השאר לא מעניין (ל"ת)
    לגל 04/06/2015 15:50
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 38.
    לא יאומן 5 נקודות הפרש בין גלום למדד 25 (ל"ת)
    אבי 04/06/2015 15:30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 37.
    ננו דיימנשן ממשיכה לקרוס, נתראה בין 550-600 (ל"ת)
    יוסי 04/06/2015 15:27
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • מחזור קטן-ירידות.מחזור גדול-עליות
    עמי 04/06/2015 20:21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יוסי,תחשוב קצת מה זה אומר לגבי החברה והאמון בה
    סגור
  • 36.
    למה ההפרש הגדול בין מדד 25 לגלום? (ל"ת)
    שיר 04/06/2015 15:24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 35.
    מעלים את המעו"ף בנקודה ומורידים 3 נקודות בכוונה (ל"ת)
    חיים 04/06/2015 15:21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 34.
    סתם מורידים תופסים טרמפ כדי לקנות סחורה (ל"ת)
    דודו 04/06/2015 15:09
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • נכון זה סתם
    לדודו 04/06/2015 17:04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יורידו עד 500 ואז יתפוצץ ל510.
    סגור
  • 33.
    ירידה בפרטנר בגלל מנכ"ל שרק תרם לוגו זה אדיוטי (ל"ת)
    פרטנר 04/06/2015 14:49
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 32.
    כיטוב
    המומחה 04/06/2015 14:46
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא לקנות בלגן שם לקנות בשער 90 לא לפני.
    סגור
  • כי טוב פרמה
    הטובה 04/06/2015 19:52
    הגב לתגובה זו
    0 0
    העיקר שהשקפ והערב עודדת אותנו לקנות, לעזזל!!!
    סגור
  • מאיפה לך?
    רומנו 04/06/2015 16:10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לך משהו לספר?
    סגור
  • 31.
    אופקו ממשיכה להתנפח לשווי שוק של 31 מיליארד שח על הפסד
    גלעד 04/06/2015 13:54
    הגב לתגובה זו
    3 0
    עקפה מזמן את בנק פועלים שווי שוק 27 מיליארד גם את לאומי שווי שוק 22 מיליארד ואלה חברות שמרויחות 3 3.5 מיליארד בשנה גם נייס שווי 15 מיליארד עם רווחים יפים .אופקו מפסידה מיליארד מיליארד וחצי בשנה יש גבול כמה אפשר להריץ מניה חצי שנה אין כמעט יום שהיא או סוגרת בעליה או נסחרת בירוק בתוך יומי. אין שום בנק מכובד בעולם שממליץ עליה ונוקב במחיר יעד מבדיקה שעשיתי היא חברת ביו הכי יקרה בוול סטריט בתור חברה מפסידה אין חברות בשווי שוק של יותר מ8 מיליארד שח
    סגור
  • 30.
    וכמו שכתבתי לכם לפני כמה ימים הצפי במעוף בטווח הקצר
    אחת שמבינה א 04/06/2015 13:21
    הגב לתגובה זו
    0 8
    תנודתיות כל ירידה לצורך עליה וכמו שכתבתי לכם ממש לא מזמן ( כשהיו עליות חדות במניות הגז) שלא מומלץ לקנות כי הן ימשיכו לרדת כל עלייה לצורך ירידה. לתגובה 11, נייס מנייה מצוינת, המלצתי עליה כשהייתה בשער 13000 בערך , אבל לא הייתי ממליצה לקנות אותה בימים אלה תמתינו לירידות,
    סגור
  • לאחת שמבינה א
    ד"ר ניר(א100) 04/06/2015 18:14
    הגב לתגובה זו
    37 1
    תגובותיך לעיתים קרובות יפות ומעניינות. מה שמטריד אותנו(ואנו כותבים כאן זאת בפעם ה605 בערך)זאת המנטרה שגם גורביץ ועוד יקרים טוענים: "כל ירידה לצורך עליה.."אין לה כל ערך ואחיזה במציאות אם אינך מסייגת ומגדירה את גודל..פרקי הזמן ..והעוצמות של אותן ירידות שלאחר מכן (לפי הדברים שלכם )תגענה עליות. סופ"ש נפלא לך.
    סגור
  • יש לך אולי
    ל מתוקה 04/06/2015 17:51
    הגב לתגובה זו
    5 0
    זמן פנוי היום או מחר לעשות לנו ילד בדמותך. יפה וחכם ובעצם מושלם..אבל לפחות חצי מרמתו של אייל..אבל גם זה יספיק...
    סגור
  • מי גאון מתוק
    האוהבת 04/06/2015 17:06
    הגב לתגובה זו
    10 0
    של אמא..?
    סגור
  • 29.
    אז ככה מה קניתי היום?
    המומחה 04/06/2015 13:21
    הגב לתגובה זו
    1 1
    עשיתי סיבוב קטן עם צירון. וקניתי כן פייט. נייס. ושלאג.
    סגור
  • 28.
    בונוס מתקנת את אתמול
    ארז 04/06/2015 13:03
    הגב לתגובה זו
    4 0
    ותמשיך לעלות - ברגע שהניסוי יפורסם תטוס גבוהה מאוד - מצילה ומשפרת חיים - הדבר הבא בעולם הרפואה
    סגור
  • 27.
    נשחתות ןאף אחד מהטינופות לא מגיב איפה
    מניות הגז 04/06/2015 12:04
    הגב לתגובה זו
    1 2
    נדב פרי.?, איפה תשובה, איפה נובל ,?????????????????????????????????????????????????????
    סגור
  • 26.
    חוזר ומזהיר קריסה עולמית
    מומחה מגמות עולמי 04/06/2015 11:45
    הגב לתגובה זו
    1 1
    כל הכותבים והמגיבים לעולם לא יהיה להם סיכוי לפצח את שוק ההון חוץ מלערבב את המרק הכספי שלהם
    סגור
  • 25.
    ממתינים בדריכות
    ארי 04/06/2015 11:45
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מחזיקי מניות כיטוב פארמה ממתינים בדריכות רבה לקראת פרסום תוצאות הניסויים שאמורים להתפרסם כל רגע, אין הרבה תנועה במניה כי רוב המחזיקים ממתינים ולא מוכרים. בתקוה להתגשמות החלום
    סגור
  • 24.
    חחחחחח נמשיך לחלום (ל"ת)
    אולי סוף ירוק היום ? 04/06/2015 11:31
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • המשך לחלום
    ל 24 04/06/2015 17:48
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל לא בזמן השיעור
    סגור
  • 23.
    כפי שהיזהרנו אותכם בחודשים האחרונים
    אגודת פוחלצי ישראל 04/06/2015 10:56
    הגב לתגובה זו
    2 0
    הירידות החדות מגיעות ושלא תגידו שלא אמרו לכם ולכם
    סגור
  • 22.
    זה הזמן שורטיסטים - שורט תל בונד 40
    יוסי 04/06/2015 10:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה הזמן שורטיסטים - שורט תל בונד 40
    סגור
  • 21.
    צירון
    מומחה 04/06/2015 10:31
    הגב לתגובה זו
    0 2
    עוד עיסקה גדולה בקרוב תגמור היום שער 550.
    סגור
  • 20.
    מה קורה במניית
    איש 04/06/2015 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    תראפיקס ביו?
    סגור
  • 19.
    לך תדע (ל"ת)
    היום שיא חדש ? 04/06/2015 10:30
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • נכון
    ל 19 04/06/2015 17:47
    הגב לתגובה זו
    1 0
    פשוט לך
    סגור
  • 18.
    לא להבהל מהירידות בבונוס, זה תיקון קטן, היא תמשיך הלאה
    סוחר ותיק 04/06/2015 10:05
    הגב לתגובה זו
    6 3
    להזכירכם גייסה כסף בשער 62 לפני יומיים, ב 14.6 תכנס למדד היתר. מה שיצור ביקושים חזקים מבתי ההשקעות. כדאי לקנות ולשבת לחכות
    סגור
  • מי שמוכר היום יתחרט בקרוב...בהצלחה לסבלנים (ל"ת)
    צודק בהחלט 04/06/2015 16:27
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • תותח אתה
    גרוש בלי גרוש 04/06/2015 10:32
    הגב לתגובה זו
    2 1
    תודה סוחר ותיק
    סגור
  • תודה, אני ממליץ על מה שאני קונה ואומר שאני מוכר
    סוחר ותיק 04/06/2015 15:02
    הגב לתגובה זו
    3 2
    אני מאמין שכולם צריכים להרוויח ביחד ולא אחד על חשבון השני. ככה כולם מרוצים
    סגור
  • מחכה לעלות למעלה
    בונוס 04/06/2015 12:19
    הגב לתגובה זו
    4 1
    מסכים איתכם אספתי וממשיך לאסוף
    סגור
  • מחזיקה משער 25 ומחכה לתוצאות ועד 120 (ל"ת)
    צודק בהחלט 04/06/2015 16:28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 17.
    תרשמו לפניכם
    ארי 04/06/2015 09:45
    הגב לתגובה זו
    6 2
    ננו דיימנשן תרד בימים הקרובים עד לשער 570 אחר כך יתחיל הגל הבא של העליות
    סגור
  • אומלל תמשיך לחלום. (ל"ת)
    מני 04/06/2015 10:07
    הגב לתגובה זו
    3 4
    סגור
  • מיהו אומלל?
    ארי 04/06/2015 10:41
    הגב לתגובה זו
    3 1
    אומלל זה מישהו שלא יודע להיכנס בשפל ולצאת בשיא, וחוזר חלילה, שזה מה שאני עושה. אני מבין שהשקעת בננו בשיא ואתה מקוה שתעלה כל הזמן, יש כללים בענין, אין מניה שרק עולה. גם מה שאני אומר לא חייב לקרות אני רק מנסה לחזות על פי ההיגיון. בהצלחה
    סגור
  • ואם
    לארי 04/06/2015 12:50
    הגב לתגובה זו
    1 0
    ההגיון מפספס ואתה קונה בשיא השפל וזה יורד עוד 30 אחוז. האם אתה באמת קונה בשפל ומוכר בשיא? ויש כללים בעניין...אני בן 117 ואני בשווקים כבר מזה 123 שנים. אבל כזאת שטות ענקית טרם שמעתי ואני עוד קניתי לפני הרבה עשרות שנים את איי בי אם..קוקה קולה ועוד במחירים מצחיקים בהנפקה וזה היה הרבה לפני שוורן באפט נולד
    סגור
  • אני מאמין שזה נכון, היא צריכה להגיע בין 550-600
    סוחר ותיק 04/06/2015 10:01
    הגב לתגובה זו
    6 0
    שים לב כי לפני גל הירידות האחרון התמיכה שלה היה ב 640, ואז היא הגיעה ל 810. בגל האחרון התמיכה שלה היה 630 והיא עלתה רק עד איזה 780. כלומר אנחנו רואים פה מגמת ירידה שכל פעם התמיכה נשחקת למטה. בנוסף עצם זה שהם הביאו השקעה בשער 550 יגרום לנפילת שער התמיכה
    סגור
  • 16.
    תכלית שורט תל בונד 40 - הזמן לחגיגות - +5% ביומיים
    עמנואל 04/06/2015 09:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תכלית שורט תל בונד 40 - הזמן לחגיגות - +5% ביומיים
    סגור
  • 15.
    לא מאמין
    קופיקו 04/06/2015 09:20
    הגב לתגובה זו
    11 0
    שתל אביב 25 תרד עד 485.33. זה נראה קצת מוגזם ולא יתכן שנרד עד לשער כה נמוך שזה מינוס 71.53%. ירד ..זה נכון ..אבל לא עד שם.
    סגור
  • 14.
    כיטוב תני בראש!!! (ל"ת)
    סטוקס 04/06/2015 09:07
    הגב לתגובה זו
    1 3
    סגור
  • כי טוב פרמה
    מופסד בגדול 04/06/2015 11:34
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די! מספיק לבלבל את השכל ולהפיל חברים בפורום, שמתייחסים ברצינות אליכם וקונים כי אתם מלהיבים במניה זו: כי לא טוב!!!! יש לך עוד מה להוסיף להגנתך?
    סגור
  • כן..
    סטוקס 04/06/2015 15:33
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם אנשים לחוצים פה ,לא מתעשרים ממניות ביום אחד
    סגור
  • 13.
    תמשיך לעלות לשער 60
    בונוס ביוגרופ 04/06/2015 08:57
    הגב לתגובה זו
    4 3
    אתמול הפילו אותה בכוונה 5%, ראיתי את זה קורה איך מעלייה היא נפלה 8% במכירה אחת קטנה, מישהו הפיל אותה וקנה את כל אלה שמכרו מפחד. אם עוקים אחרי העסקאות רואים מה קרה שם.
    סגור
  • בונוס
    miko 04/06/2015 09:47
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ל 13 מה ראית בעסקאות ? מי מפיל ואז קונה ? מה השטויות האלה? תודה על תשובתך
    סגור
  • מי שעוקב רואה הכל.
    ארז 04/06/2015 09:29
    הגב לתגובה זו
    6 1
    מעלה מעלה מעלה
    סגור
  • נכון מאד
    לארז 04/06/2015 12:45
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כל יריזה לצורך יריזה
    סגור
  • 12.
    ננו וכלל ביו יעלו חזק היום (ל"ת)
    מניות עולות 04/06/2015 08:57
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • 11.
    שימו לב למניית נייס, הומלצה לשער 28,000
    נייס 04/06/2015 08:54
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ע"י הבנק שלי הבינלאומי/אוצר החייל. אני קניתי אתמול
    סגור
  • 10.
    תמשיך מימושים כבדים עד לשער 600 (ל"ת)
    ננו דיימנשן 04/06/2015 08:53
    הגב לתגובה זו
    4 1
    סגור
  • 9.
    תראו מה קורה בתעודות סל ״ שורט תל בונד״
    סתיו 04/06/2015 08:44
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מוכר שני של פלוס 20%
    סגור
  • 8.
    בונוס
    ארז 04/06/2015 08:44
    הגב לתגובה זו
    3 3
    אתמול מימושים שהורידו את מחיר המניה ב 4% - ללא הודעות כלום ושום דבר. היום מה ?? לדעתי אמורה לעלות חזרה לאזור ה 60 נחכה ונראה. -
    סגור
  • 7.
    דו"ח משרד האנרגיה לא אמין. חברה קיקיונית בדקה את הגז?
    מניות הגז 04/06/2015 08:41
    הגב לתגובה זו
    5 1
    מי שילם לה? מי עומד מאחורי זה? קשה להשתחרר מהרושם שמישהו מהשמאל מחבל פה בכלכלה בכוונה. קודם גילה. אחכ משרד האנרגיה . מישהו פה מעוניין שלאזרחים יהיה רע. תמכרו מניות גז בטח יש מישהו שיקנה והרבה. ולשלי יחימוביץ לא יעזור לך כלום.
    סגור
  • 6.
    עליות?ירידות.......... (ל"ת)
    אבי 04/06/2015 08:37
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 5.
    ביוקנסל
    אני 04/06/2015 08:29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    בקרוב תוצאות לניסוי מורחב הפוטנציאל אולי הכי גדול בביומד בשווי 12מ$ינפיקו לפי שווי של 100מ $......
    סגור
  • 4.
    ירכזו עניין : מעניין למי יש אינטרס להוריד את המניות
    מניות ליויתן 04/06/2015 08:28
    הגב לתגובה זו
    1 16
    נובל עלתה אתמול!!! מטומטמים ימכרו חכמים יקנו כרגיל !!
    סגור
  • שיקנו
    בסדר 04/06/2015 11:01
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לבריאותם והצלחתם אבל יכול להיות שיוכלו לקנות הרבה יותר נמוך? אני מטומטם ומכרתי רציו 4 אחוז פחות משיאה למרות חיבתי ואמונתי בחברה..אבל אנו בזמן לא טוב לשווקים ולגזיות
    סגור
  • ניסגרים רוצים לקנות נמוך (ל"ת)
    בקרוב שני חוזי יצוא 04/06/2015 10:24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    סגור
  • 3.
    פרוטליקס במהלך עליות חזק (ל"ת)
    הבורר 04/06/2015 08:23
    הגב לתגובה זו
    1 5
    סגור
  • 2.
    איך פריגו ואופקו נותנות ארביטראז 0.68 אתם מטעים משקיעים
    דויד 04/06/2015 08:05
    הגב לתגובה זו
    3 2
    עברתי על פערי הדואליות והן ממש מינוריות . לדעתי הפער הנו מקסימום 0.3% חוץ מזה המעוף עלה אתמול 0.7 ואילו הוול רק 0.4 וזה כבר פער שלילי מול וול. לדעתי יפתח ירוק זניח וימתין להתפתחויות מאירופה.
    סגור
  • 1.
    לפיד הרס את כיל . המניה תקועה כבר כמה שנים .
    כיל 04/06/2015 08:00
    הגב לתגובה זו
    3 2
    הפוליטיקאים רק גורמים נזקים
    סגור