סכום עתק, עם 20% ממכירה עתידית: כמה מכבי ת"א דורשת על מילסון?
מכבי תל אביב השיגה אתמול תוצאה טובה ברומניה: 1:1 מול סטיאווה בוקרשט זו תוצאה טובה לקראת הגומלין ביום רביעי הבא. התוצאה מפתיעה, בעיקר לנוכח ההתנהלות לפני המשחק: פליסיו מילסון נגרע מהסגל רגע לפני המשחק כי קיבל הצעה משודרגת מהכוכב האדום בלגרד ושחקן בקבוצה סיפר אתמול בלילה לביזספורט: "אי אפשר להגיע למשחק כזה בלעדיו. התוצאה טובה, אבל הסיפור הזה היה צריך להסתיים שלשום, ולא מחר. אין לי ספק שעם שחקן כזה הכל היה נראה אחרת. היה חייב לעשות יותר כדי שישחק".
לאחרונה פורסם בביזספורט כי ההצעות סביב השחקן עומדות על 4-4.5 מיליון אירו, כשמכבי תל אביב דורשת סביב 5 מיליון אירו. זה בדיוק מה שקרה עם הסרבים.
מילסון נגרע מהסגל של ז'רקו לאזטיץ' ממש ברגע האחרון, משום שעל פי ההערכות של סוכני כדורגל הכוכב האדום בלגרד מוכנה לשלם מיידית 5 מיליון אירו. ההצעה כוללת גם אחוזים עתידיים, סביב 20% (הסרבים מציעים 15%), ממכירה עתידית ולכן האנגולי, שהגיע מניז'ני נובגורוד הרוסית, שואף לעבור. הוא כבש בעונה החולפת שבעה שערים ורשם עוד 13 בישולים בכל המסגרות.
- הכוכב האדום זכתה באליפות: למה ברק בכר וחיפה הרוויחו מפיטוריו?
- במכבי ת"א פנו לבכר - כמה הרוויח בכוכב האדום לעומת רובי קין?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
"הראש לא כאן". מילסון (אינסטגרם נבחרת אנגולה)
מבירור שערכנו הלילה עולה כי ההצעה של מכבי תל אביב עומדת על 6 מיליון אירו עם אחוזים עתידיים, אבל לאור המצב שנוצר, ייתכן והצדדים יגיעו להסדר. סכום נמוך יותר, סביב 5 מיליון אירו, עם אחוזים עתידיים משמעותיים יותר מ-10%. חשוב לציין כי האחוזים של מכבי תל אביב יהיו מעבר לסכום הקניה. כלומר, אם המועדון יקבל 20% ממכירה עתידית, זה מתוך ההפרש בין סכום המכירה לסכום הקנייה, אך גם אפשרויות אחרות נמצאות על המדף.
מקורב לעסקה הוסיף הלילה: "טבעי שמילסון לא ישחק במצב כזה. הראש שלו נמצא בעסקה הבאה, הוא יודע שגם החוזה שלו יהיה גבוה. קשה מאוד לבוא אליו בטענות. היה מי שחשב שהוא לא הגיע לכאן בזמן רק בגלל המלחמה, אבל זה לא נכון. הוא קיבל הרבה מאוד הצעות והסוכן שלו היה איתו בקשר כל הזמן".
שחקני מכבי תל אביב לא אהבו את האיחור של מילסון, והרגישו שהוא "עושה טובה כשהוא חוזר". לפי ההערכות, מילסון סירב לחזור כיוון שהוא ציפה שמכבי תל אביב תשדרג משמעותית את שכרו, אולם ברגע שהתחילו להגיע הצעות, הוא ידע שמכבי תל אביב תטיל וטו על שחרורו אם ישחק מול סטיאווה.
- מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
- ריאל מדריד: מהלך כלכלי היסטורי של מועדון הפאר הספרדי
- תוכן שיווקי שוק הסקנדרי בישראל: הציבור יכול כעת להשקיע ב-SpaceX של אילון מאסק
- מותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On...
יחד עם זאת, יש גם ביקורת על ההתנהלות של מכבי תל אביב בעניין. בשלב כזה של העונה, רגע לפני אירופה, היא עדיין לא הסדירה את הנושא מול השחקן ולא מצאה לו מחליף. מנגד, סוכן שחקנים מקומי סיפר כי "מי שמבקר את מכבי לא יודע על מה הוא מדבר. אנשים טוענים שהיו צריכים להביא במקומו את לאיוס, יש מי שבכלל יכול להשוות בניהם? זה בכלל לא אותו שחקן. בנוסף, מילסון הוא שחקן עם פוטנציאל פי 5 לפחות יותר גבוה. לאיוס הוא שחקן ליגה טוב, אבל זה לא מחליף ראוי. בכל מקרה, מכבי ערוכה. יש לה מספר מועמדים למקרה שמילסון יילך".
- 1.אורי 24/07/2024 09:49הגב לתגובה זונמאס
הרוג'ר, של רוג'ר םדרר, קרדיט: מתוך אתר החברהמותג הסניקרס שמעלה מחירים והלקוחות ממשיכים לקנות: כך מנסה On לעקוף גם את המכסים
On, מותג הנעליים השוויצרי, הפך לאחת מחברות הספורט הצומחות ביותר בשנים האחרונות ולא רק בזכות עיצוב יוצא דופן או טכנולוגיה חדשנית, אלא גם בגלל אסטרטגיה מפתיעה: העלאת מחירים, דווקא כששחקנים אחרים בענף מציעים הנחות ומדווחים על האטה.
באמצע 2025, החברה העלתה את מחירם של מספר דגמים מובילים בעשרה דולרים כולל את דגם Cloudtilt שמחירו הגיע ל-170 דולר. בחברה מסבירים כי העלאת המחיר נועדה לפצות על עלויות מכס חדשות בגובה של עד 20%, אך מדגישים כי זו לא הסיבה היחידה. זהו מהלך שנועד לחזק את מעמדה כמותג פרימיום.
מחירי פרימיום, לקוחות נאמנים
בעוד חברות כמו נייקי, אדידס ו-Hoka בוחרות בזהירות רבה את תחזיותיהן, מפחדות מהאטה בביקוש ומעלויות הסחר, On מציגה קו ברור: שמירה על מיצוב גבוה, עם מוצרים שנמכרים במחיר מלא וללא הנחות, גם בתקופת החגים. החברה צופה הכנסות של כ-3.7 מיליארד דולר ב-2025, עלייה של 34% לעומת השנה הקודמת, כאשר זו הפעם השלישית השנה שהיא מעלה תחזית.
ההצלחה נובעת בין היתר מאסטרטגיית מיצוב מדויקת: הנעליים של On מצליחות למשוך קהל שמוכן לשלם יותר עבור נוחות, עיצוב ייחודי וזהות מותגית. לקוחותיה רואים במוצר חלק מההופעה היומיומית - נעל שיכולה להתאים גם לריצה, גם ליום עבודה, וגם לבילוי.
גידול במספר החנויות ומיתוג בינלאומי
החברה פותחת מעל 20 חנויות חדשות בשנה, בין היתר באזורים יוקרתיים כמו פאלו אלטו בקליפורניה וצ'נגדו בסין, שם הצרכנים רגילים לשלם 170 דולר לקפוצ'ון. ההתרחבות הפיזית הזו מעידה על ביטחון באסטרטגיית הצמיחה.
