אסם תשקיע 2.5 מיליון שקל בפרסום הרוגלאך
אסם מעלה בימים אלה קמפיין חדש לסדרת רוגלך שהשיקה לאחרונה תחת הסיסמה: "כי עוגות זו המומחיות שלנו מהבית". הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום גיתם/BBDO , הינו בולט בהשקעה של כ-2.5 מיליון שקל. זו בהמשך לפעילות שיווק שלה בהיקף של 6 מיליון שקל בתחום זה, בתחילת השנה.
במשרד הפרסום של אסם אומרים, כי הקמפיין החדש, ממשיך את האסטרטגיה הפרסומית של המותג "עוגות זו המומחיות שלנו מהבית", ומציג אופה המעביר את מומחיות הכנת הרוגלך אל בנו. נזכיר כי בינואר האחרון דיווחה אסם, כי השקיעה 8 מיליון שקל בכניסה לשוק הרוגלאך. אסם דיווחה אז, כי קטגוריית מאפי השמרים מהווה כיום כ-10% מקטגוריית עוגות המדף, ללא שחקן גדול מוביל, וללא השקעה שיווקית משמעותית בו. בסך הכל, מגלגלת הקטגוריה הזאת כ-14 מיליון שקלים בשנה, על פי הערכת החברה.
אסם העריכה בינואר, כי 70% מבתי האב בישראל קונים מאפי שמרים, כי 85% עושים זאת לפחות פעם בחודש ו-50% לפחות פעם בשבוע. מעל 60% מהרכישות מתבצעות כיום מחוץ לרשתות השיווק, במאפייה או בקונדיטוריהף על פי נתונים שאספה אסם.
סדרת מאפי השמרים כוללת ארבעה מאפים שונים: רוגלך שוקולד, רוגלך אגוזים, שושני קינמון ושושני פרג, הנמכרות ברשתות השיווק ובחנויות השונות.
מאסם נמסר, כי "מטרת הקמפיין החדש היא להמשיך ולחזק את תפיסת המומחיות שצברה אסם במשך שנים, המאפשרת לה לספק לצרכנים מוצרי מאפה בטעם ביתי. השקענו רבות בפיתוח סדרת מאפי השמרים החדשה תוך התבססות על ערכים של טעם, איכות וביתיות".