סיינרקיס השיקה גרסה חדשה של שירות CRM

אילן זריהן ושלומי שטיין מייסדי סיינרקיס: "למערכת יכולות שלא קיימות במערכות דומות בארץ ובעולם"

מערכת Bizportal |

סיינרקיס, שבשליטת קבוצת קו מנחה, השיקה את גרסה 4 של שירות MyBusiness – שירות ה-CRM המתקדם בישראל. המוצר, מבוסס ענן (SaaS), הוא פרי-פיתוח של מעל שנתיים, ונכתב כולו מחדש באמצעות כלים טכנולוגיים מתקדמים, לצד מתיחת פנים של הממשק וחווית המשתמש.

 

Mybusiness הוא שירות CRM המאגד בתוכו, בין היתר, שירותים וכלים רבים: הקמת אתרים, מסחר אלקטרוני, שיווק בדואר אלקטרוני, מחולל דפי נחיתה, סליקה, הפקת חשבוניות ועוד. כל המוצרים גם יחד מאגדים את כל מה שהעסק צריך, במקום אחד, כדי להתנהל בצורה חכמה, נוחה וטובה יותר – תוך מקסום הלקוחות וערוצי ההכנסה השונים.

 

בין היתר, מאפשרת הגרסה החדשה גמישות מוחלטת והתאמה מלאה לצרכי כל לקוח ולקוח; אפשרות כניסה למערכת מכל מקום; סביבת פיתוח מתקדמת כך שניתן לשלב פיצ'רים נוספים ומותאמים לעסק דרך הממשק ללא תלות בפיתוח; בניית אתרי תדמית ודפי נחיתה עם חיבור מהיר למערכת הניהול; וכל זה באמצעות ממשק משתמש אינטואיטיבי ומהיר.

 

אילן זריהן ושלומי שטיין, מייסדי החברה ומנכ"לים משותפים, מסרו: "לאחר שנים של אפיון ולמידת צרכים ועבודת פיתוח מאומצת אנו גאים מאוד במערכת החדשה שהוצאנו. למערכת יכולות שלא קיימות במערכות דומות בארץ ובעולם כדוגמת יכולת הקסטומיזציה שלה ב drag and drop המאפשרות להתאים ולהטמיע אותה בקלות בכל ארגון. לא פחות חשוב - ממשק המשתמש של המערכת הינו אינטואיטיבי וקל לעבוד איתו. אנו חושבים שהגרסה החדשה והגב החזק שקו מנחה נותנים לנו ירימו את החברה לגבהים חדשים".

 

החברה המפעילה את MyBusiness, סיינרקיס, נרכשה לפני כשלושה חודשים ע"י קבוצת קו מנחה, שנכנסה באמצעותה לתחום אספקת שירותי ענן לניהול קשר לקוחות (CRM) ללקוחות מגוונים. קהל היעד של החברה מתחיל בפרילנסרים בודדים, דרך חברות קטנות ובינוניות (SOHO ו-SMB)  ועד לתאגידי ענק הזקוקים למערכות  CRM אדפטיביות.

מידע אודות המערכת https://www.mybusiness.co.il

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה
מילואימניקים. קרדיט: Xמילואימניקים. קרדיט: X

מי מבנות זוג המילואימניקים נפגעו יותר כלכלית?

סקר חדש חושף פגיעה רוחבית בתעסוקה, בלימודים ובמצב הכלכלי של משרתי מילואים ובנות זוגם בעקבות מלחמת "חרבות ברזל"; בנות הזוג בעלות עסק עצמאי הן הנפגעות הגדולות ביותר

רן קידר |
נושאים בכתבה מילואימניקים
לפי סקר משפחות משרתי מילואים שנערך על ידי הלמ"ס באפריל-מאי 2025, הפגיעה התעסוקתית החריפה ביותר נרשמה אצל נשים עצמאיות שבן זוגן נקרא לשירות. כ-73% מהן דיווחו על פגיעה בעסק, לעומת 25% מהשכירות. מתוך בנות הזוג שהיו עצמאיות לפני ה-7 באוקטובר, כ-20% שינו את מצבן התעסוקתי: 12% מועסקות כיום כשכירות ו-8% אינן עובדות.מתוך כלל השכירות, 30% דיווחו על פגיעה בשכר ו-3% פוטרו מעבודתן. 

הפגיעה הזו ניכרת גם בשוק העבודה הרחב יותר: שיעור הנשים שאינן עובדות עלה מ-10% לפני ה-7 באוקטובר ל-14% כיום. בקרב נשים שלא עבדו קודם לכן, כמעט מחציתן הצטרפו לשוק העבודה, בעיקר כשכירות. לעומת זאת, אחת מכל עשר נשים שהייתה שכירה, חדלה מלעבוד בעקבות שירות המילואים של בן הזוג. 


יותר ממחצית ממוסדות הלימודים לא סיפקו הקלות מותאמות

גם בתחום האקדמי נרשמה השפעה של ממש: 47% מהסטודנטיות שבני זוגן משרתים במילואים דיווחו על פגיעה בציונים. 29% מהן נאלצו לדחות קורסים, ו-8% אף הפסיקו את לימודיהן לחלוטין. עם זאת, ב-45% מהמקרים, מוסדות הלימוד סיפקו הקלות מותאמות,  אם כי אין ודאות לגבי האפקטיביות של ההקלות הללו. 

דווקא הסטודנטים ששירתו בעצמם הצליחו לעיתים לגלות עמידות מפתיעה. שיעור ביטול ההרשמה בקרב משרתי מילואים עמד על 11.6%, לעומת 14.4% בכלל האוכלוסייה. שיעור ההפסקה לאחר שנה היה נמוך גם כן,  4.7% בלבד, מול 8.5% בכלל הסטודנטים. 

ככל שהשירות מתארך הקושי הכלכלי מתגבר

34% מבנות הזוג דיווחו על קושי כלכלי כללי, אך הנתון מזנק בקרב גרושות (58%) ויחידניות עם ילדים (48%). גם מבט לפי זרועות השירות מגלה שונות ברורה: משפחות של משרתי זרוע היבשה חוו קושי כלכלי בשיעור של 37% – הגבוה ביותר מכלל הצבא. 

הקשר בין אורך השירות לעומק הפגיעה ברור: בקרב משפחות של משרתי מילואים ששירתו עד 50 יום, 28% דיווחו על קושי כלכלי. בקרב מי ששירתו מעל 250 יום, השיעור קפץ ל-38%.