צומחת אך מפסידה: אולטרה שייפ מסכמת רבעון נוסף של הפסד למרות עלייה של 12% במכירות

החברה אשר פיתחה מוצר להצרת היקפים מציגה הכנסות של 2.4 מיליון דולר, הנובעים מגידול בכמות המכשירים. בשורה התחתונה, הפסידה החברה 2.8 מיליון דולר ברבעון הכולל 900 אלף דולר משערוך אופציות
תומר קורנפלד |

חברת אולטרה שייפ העוסקת בהצרת היקפים מסכמת רבעון נוסף של הפסד, אם כי בשורה העליונה, ממשיכה החברה להפסיד ולשרוף כספים.

את הרבעון השני חתמה אולטרה שייפ עם עלייה של 12% במכירות לרמה של 2.4 מיליון דולר. בדוחותיה מציינת החברה כי במהלך הרבעון השני של 2010 היא מכרה 38 מכשירים.

מתוך המכשירים 37 הם של המכשירים החדשים מגרסה 3 ומכשיר אחד נמכר מגרסה 2. לשם השוואה, ברבעון המקביל נמכרו 17 מכשירים בלבד. כמו כן, ברבעון השני מכרה החברה 277 מתמרים לעומת 280 מתמרים ברבעון המקביל.

העליה במכירות אולטרה שייפ ברבעון השני של שנת 2010 לעומת התקופה המקבילה בשנת 2009 נובעת בעיקר ממכירת כמות גדולה יותר של מכשירים, אשר קוזזה בחלקה על-ידי ירידה במחיר המכירה הממוצע של מכשירים.

למרות העלייה במכירות, בשורה התחתונה החברה ממשיכה להפסיד וחתמה את הרבעון השני עם הפסד תפעולי של 1.9 מיליון דולר, לעומת 1.7 מיליון דולר ברבעון המקביל.

בשורה התחתונה, ההפסד הסתכם ב-2.8 מיליון דולר וכולל הפסד משערוך אופציות בהיקף של 910 אלף דולר.

לדברי אסף איל, מנכ"ל החברה: "אני שמח על המשך מגמת הצמיחה במכירות שאנו מציגים זה הרבעון השני ברציפות, בעיקר מעודדת התגובה החיובית והנלהבת של השוק העולמי להשקת הגרסה החדשה - של הקונטור 1 ולגידול בהיקף המכירות כתוצאה מכך".

לדברי איל: "במחצית הראשונה של השנה התחלנו לראות את תוצאות מהלכי ההתיעלות המאומצים שביצענו בשנה שעברה, ואת פירות ההשקעה בפיתוח טכנולוגיות חדשות. העליה במכירות, הירידה בהוצאות התפעוליות ואישור CE לשילוב ה-RFVacTM בגרסה החדשה של המכשיר, הינם חלק מהתוצאות של מהלכים אלו".

בסוף הרבעון השני היו בקופתה של החברה 2.6 מיליון דולר למימון המשך פעילותה. לחברה היה גירעון בהון העצמי של 1.8 מיליון דולר.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה