יטבתה עולה בקד"מ עם פסטיבל כדורים פורחים
מחלבת יטבתה מכריזה על מהלך שיווקי חדשני וראשון מסוגו ומשיקה לראשונה פסטיבל כדורים פורחים אשר יתקיים בחול המועד סוכות בפארק תמנע בסמוך ליטבתה בין התאריכים: 2.10-30.9.
תמיר מלמוד מנהל השיווק של מחלבת יטבתה ציין כי,"מדובר במהלך שיווקי גדול ומשמעותי שנועד לתת מימד חוויתי לאמירה המותגית של יטבתה. עם ישראל מוזמן לחוות את יטבתה במקום הטבעי שלה - בערבה, בדרך אל החופש, ולטעום את טעם הטבע והמדבריות".
המהלך ילווה בקמפיין תקשורתי גדול שיחל באוגוסט בהשתתפות הפרזנטור מיכאל הנגבי, באמצעות משרד הפרסום שלמור אבנן עמיחי, היקף המהלך נאמד בכמליון דולר. סיפור הקמפיין יתמקד בחוויית הרחיפה בכדור פורח ויציג את הפרזנטור, מיכאל הנגבי המוביל את השפה הפרסומית מספר שנים, בניסיונות נואשים לעוף ולהגיע לדבר האמיתי – כדור פורח ענק בצורת שוקו יטבתה.
בנוסף, המהלך ילווה גם במבצע צרכנים חווייתי באינטרנט במסגרתו יוכלו לקוחות יטבתה ליהנות מכרטיסי כניסה בהנחה של 50% לפארק תמנע ולזכות בטיסות זוגיות בכדור פורח.