טמפו מפרסמת את משקה האנרגיה שלה ב- 2.5 מ' ש'

מתכוונת להתחרות במותג "רד בול" הוותיק והמוביל בתחום וכן במשקה XL
אפרת אדיר |

חברת טמפו, חברת המשקאות השניה בגודלה בישראל וחברת הבירות המובילה בישראל, מתכננת כניסה לשוק משקאות האנרגיה ומשקיעה פרסומית במותג האנרגיה שלה - XI, מבית הייניקן הבינלאומית.

XI, אשר התחיל כמשקה אנרגיה שנמכר בבארים, תפס תאוצה כשהוא מוצא את דרכו גם לנקודות מכירה מחוץ לפאבים, כמו פצוציות , קיוסקים, מכולות וסופרמרקטים, ומצליח לתפוס עד כה נתח שוק של 15% ללא כל תמיכה שיווקית או פרסומית.

בקמפיין הפרסומי תשקיע טמפו כ-2.5 מיליון שקל באמצעות מקאן אריקסון, תחת הסיסמא: "האנרגיה של אמסטרדם בפחית".

בכך, תתחרה טמפו במותג "רד בול" הוותיק והמוביל בתחום, התופס כ-40% מהשוק ובמשקה האנרגיה XL, התופס כ-40% נוספים. משקה XI תופס היום 15% והשאר מתפצל בין המותגים הנוספים.

יואש בן אליעזר, מנהל חטיבת השיווק בטמפו: "XI נהנה עד היום מבאזז ויראלי על-ידי יושבי הפאבים, שאף העדיפו אותו על פני המשקאות המתחרים כמשקה נלווה למשקאות האלכוהול. היום הוא נחשב לאחד מהפופולארים ביותר מבין סוגי משקאות האנרגיה הקיימים בשוק".

הייניקן העולמית החלה לשווק את משקה XI בעולם בשנת 1998 בהולנד, היום הוא משווק בלמעלה מ-10 מדינות. להערכת בן אליעזר "המותג XI יתחרה ישירות מול רד בול. אין לנו ספק שנצליח לנגוס משמעותית במותג המוביל את התחום, כיוון שבידינו מוצר איכותי המיוצר בחברה מובילה ובמחיר מנצח שיהיה אטרקטיבי במיוחד לקהל הצעיר".

מחירו של המשקה יעמוד על ממוצע של 5 שקל.

הגב לכתבה

השדות המסומנים ב-* הם שדות חובה