לקראת 2018: אופל ישראל מתחדשת ומתכוננת
בעוד אופל העולמית מכריזה על תוכנית אסטרטגית חדשה, שאומרת ניצול הידע הטכנולוגי שנצבר בתחום החשמלי לדגמים עתידיים, והצגת תשע מכוניות חדשות עד 2020 - כוללקורסה חדשה ב-2019 - נמצאת אופל ישראל בהכנות לקראת 2018. לקראת סוף החודש היא צפויה להשיק את האינסיגניה החדשה, ובתחילת 2018 אמורים לנחות כאן הגרנדלנד והקרוסלנד - רכב הפנאי בגודל בינוני וקטן בהתאמה – להם פוטנציאל מכירות גבוה.
יחד עם זאת בימים אלה היא מחזקת את מבחר גרסאות הקורסה בגרסה מהודרת שמכונה לייף אנד סטייל. גם גרסה זו מצוידת במנוע ה-1.4 90 כ"ס המוכר ותיבת אוטומטית עם שישה הילוכים. ואולם גרסה זו כוללת גג זכוכית נפתח, חישוקי "15 וכמו ברמת אנג'וי גם את מערך האופל איי הבטיחותי שכולל התרעה על סטייה מהנתיב, זיהוי תמרורים והתרעה בפני התנגשות חזית (ללא בלימה אוטונומית). הגרסה החדשה עולה 110,000 שקלים לעומת 103,000 שקלים לאנג'וי. יחד עם זאת במהלך נובמבר תוצע גרסה זו במחיר מבצע של 90,000 שקלים, בעוד האנג'וי תוצע ב-84,000 שקלים והפיקס ב-83,000 (במקום ב- 100,000 שקלים).
כאמור, אופל הודיעה כי הסופרמיני הוותיקה תוחלף ב-2019 במכונית שמבוססת על הפלטפורמה הקטנה של PSA. עוד הצהירו באופל שעד 2024 יהיה לכל דגם של אופל גרסה מחושמלת (כלומר היברידית-נטענת או חשמלית). בין השאר הקורסה העתידית תוצע גם בגרסה חשמלית ואילו הגרנדלנד גם עם חטיבת כוח היברידית נטענת.

מתיחת פנים לקורולה קרוס. החל מ 180.0 אש"ח
יוניון מוטורס יבואנית דגמי טויוטה החלה בשיווק מתיחת הפנים לטויוטה קורולה קרוס, במחירים שבין 180.0 אש"ח ל - 193.0 אש"ח
כמעט שלוש שנים מאז שהושקה בישראל, מתחילה יוניון מוטורס יבואנית דגמי טויוטה לישראל בשיווק הדגם העדכני של הטויוטה הקורולה קרוס. הקורולה קרוס ששיווקה החל בספטמבר 2022 הלכה ותפסה נתח שוק משמעותי בסגמנט הקרוסאוברים ההיברידיים. עם הפסקת השיווק של הקורולה ההיברידית הרגילה, עקב החרם הטורקי על ישראל, ניסתה הקורולה קרוס לתפוס את מקומה של הקורולה סדאן, גם ללקוחות ציי הרכב אבל בעיקר ללקוחות הפרטיים, שמזמן כבר מעדיפים תצורת 'ג'יפון' על פני רכב סדאן משפחתי.
גם הלקוחות מצביעים בכיס, כאשר אם בכל שנת 2024 נמכרו בישראל 6744 קורולה קרוס, רק בשבעת החודשים הראשונים של 2025 הנתון עומד על 5355 יחידות שעלו לכבישי ישראל. חלק לא מבוטל מהגידול במכירות הוא בזכות מאמץ של היבואנית לגשר על המחסור בקורולה הרגילה, ולהציע לציי רכב את הקורולה קרוס במקומה. מאמץ זה נראה נושא פרי לפי מספרי המסירות.
המימדים של הקורולה קרוס העדכנית נותרו ללא שינוי, 'על המילימטר', עם אורך כולל של 4.46 מטר, רוחב של 1.825 מטר, גובה של 1.62 מטר ובסיס גלגלים של 2.64 מטר.
גם מערכת ההנעה נותרה ללא שינוי מהותי, כשהקורולה קרוס העדכנית מצויידת המערכת ההיברידית דור 5 של טויוטה. המשמעות היא מנוע בנזין בנפח 1.8 ליטר יחד עם הנעה חשמלית. ההספק המשולב עומד על 140 כ"ס, ואין נתון מומנט משולב מאחר ונתוני המומנט המשולב משתנים בהתאם לשילוב אותו בוחר מחשב הרכב.
- ג'אקו 7 בראש, צ'רי מצמצמת, טויוטה מובילה ביצרנים
- שוק היוקרה - 4,000 כלי רכב ב-500 אש"ח ומעלה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7