
המדד הביטחוני זינק 5% - נקסט ויז'ן זינקה 10%, אלביט כ-6%; הביטוח נפל; נעילה מעורבת בת"א
הבורסה נעלה במגמה מעורבת, ת"א 35 ירד 1% ת"א 90 סגר בעליה של 0.12%. מחזור המסחר הסתכם על 5.51 מיליארד שקל
דיווח בשעת נעילה: ברק רביד עם דיווח באקסיוס - ארה״ב ואיראן הגיעו להסכם וכי מזכר ההבנות ממתין לאישורו של טראמפ.
בפיננסים המגמה הייתה שלילית - הבנקים נפלו 2.1%, ת"א ביטוח איבד 3.2% - בלטו בו היום הפניקס -0.97% כלל עסקי ביטוח -3.46% בצד השלילי ובצד החיובי - ליברה -2.74% כשכולן מגיבות לדוחות הרבעוניים.
הדולר המשיך לרדת, למרות הורדת הריבית שערו הרציף מאבד היום 0.4% ונסחר ב-2.82 שקלים - דולר שקל רציף
רשת רמי לוי שיווק השקמה רמי לוי -0.81% פותחת את 2026 עם עלייה בהכנסות וברווחים, לצד שחיקה מסוימת בשיעור הרווחיות הגולמית. הכנסות החברה ברבעון הראשון עלו בכ-15% והסתכמו בכ-2.12 מיליארד שקל, לעומת כ-1.85 מיליארד שקל ברבעון המקביל אשתקד. הצמיחה נבעה מעלייה של כ-9.4% בפדיון חנויות זהות בפעילות קמעונאות המזון, מעלייה של כ-2.8% בפדיון חנויות זהות בגוד פארם, מפתיחת סניפי דיסקאונט ופארם חדשים, וכן מהתרומה הראשונית של פעילות הסטוק, שהחלה בפברואר עם פתיחת הסניף הראשון בפרדס חנה - רמי לוי: ההכנסות עלו ב-15% ל-2.12 מיליארד שקל, הרווח הנקי עלה ב-34% ל-74 מיליון שקל
דמרי דמרי 0.29% נפלה. היזמית סיכמה את הרבעון הראשון עם שיפור מסוים בקצב המכירות, 177 דירות בכ-486 מיליון שקל לעומת 160 דירות ברבעון המקביל, אבל הסיפור שבלט בדוחות נמצא דווקא בפרויקט Yama בשדה דב. מתוך 9 דירות בלבד שנמכרו בפרויקט ברבעון, 4 נקנו על ידי יגאל דמרי ובני משפחתו, כלומר כמעט חצי מהמכירות בפרויקט הדגל הגיעו מדמרי עצמו, במחיר של קרוב ל-6 מיליון שקל לדירה. מעבר לזה, הדוחות עצמם פחות חזקים ממה שנראה במבט ראשון: הרווח הנקי נחתך ב-63% לכ-75.5 מיליון שקל, בעיקר כי ברבעון המקביל היה לחברה רווח חד-פעמי ממכירת קרקע בחדרה. בנטרול האירוע הזה, הרווח הגולמי דווקא עלה בכ-4.8%, אבל הוצאות המימון גדלו והחברה עצמה מציינת האטה זמנית בביקושים בתחילת הלחימה וחזרה הדרגתית בלבד של השוק.
כלל כלל עסקי ביטוח -3.46% סיכמה את הרבעון עם שיפור בשורת הרווח, אבל גם עם כמה נתונים שממתנים את התמונה. הרווח הכולל לאחר מס הסתכם בכ-436 מיליון שקל, לעומת כ-409 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של כ-7%. הרווח מעסקי הליבה לפני מס עלה לכ-589 מיליון שקל, לעומת כ-521 מיליון שקל בתקופה המקבילה, גידול של כ-13%. עם זאת, התשואה להון במונחים שנתיים ירדה ל-16.1%, לעומת 18.7% ברבעון המקביל אשתקד. הירידה בתשואה להון מיוחסת בעיקר לזה שההון גדל לכ-10.9 מיליארד שקל, לעומת כ-9.2 מיליארד שקל בסוף מרץ 2025. בתגובה לתוצאות מניית חברת הביטוח יורדת בכ-4%, עדיין, מתחילת השנה היא מציגה זינוק של כ-37%, בדומה לממוצע התשואות בענף, כשהמדד הענפי עלה בשיעור דומה, כ-36% באותה תקופה - כלל מגדילה רווחים, אבל התשואה להון נשחקת: הרווח הכולל עלה ל-436 מיליון שקל
נקסט ויז'ן נקסט ויז'ן 0.44% זינקה 10%, בלי דיווח מיוחד, נציין שהמניה ראתה מגמה של מימושים בשבוע וחצי האחרון וירדה מאיזורי ה-29 מיליארד שקל לכ-25, כך שייתכן שזהו תיקון טכני כלפי מעלה. הסקטור הביטחוני ככלל נסחר היום בעליות והמדד הענפי מטפס ב-2.6% במה שאפשר לפרש גם כתגובה להתחממות שנרשמה באמצע הלילה בין ארה"ב לאיראן שלפי הדיווחים תקפה כלים וספינות באיזור.
מניית שופרסל שופרסל -0.27% ירדה 3.3% על רקע תוצאות הדוח לרבעון הראשון והשאלה היא - למה?
- יום שני של ירידות - הבורסה ירדה עד 1.3%; הביטוח איבד 2.4%, הקלינטק כ-3%
- הבורסה קבעה: הפסדנו; הביטוח איבד 5.8%, הבנקים 3.6%
החברה נסחרת ב-12.9 מיליארד שקל, אחרי עלייה של 32% מפרסום הדוח הקודם. מאז שהאחים אמיר רכשו את השליטה בשופרסל לפני יותר משנתיים התשואה היא פי 2.4 - השבחה אדירה, אבל השוק אומר - מספיק.
בעת פרסום הדוח הקודם, לפני כחודשיים וחצי, הצגנו את הדוח החזק והסברנו שמדובר בחברה במכפיל רווח של 13 עם אופציה להשבחה בנדל"ן. מעניין. להרחבה: שופרסל בדוחות טובים - מענק של 5,250 שקל לכל עובד. מאז המניה זינקה ומכפיל הרווח כבר 17-18. פחות מעניין.
הדוחות של שופרסל בסה"כ טובים, אבל לא חזקים. אבל בשווי הנוכחי ואחרי זינוק, אל תצפו להמשך עלייה. עם זאת - יש לאחים אמיר ביד פעילות חשובה שתשביח בהדרגה והיא מספקת פרמייה מעבר לתמחור "רגיל". הנדל"ן של שופרסל רשום עדיין במספרים נמוכים יחסית לפוטנציאל והשווי ההוגן. ויש נדל"ן בהיקף גדול וחלקו בתהליכי השבחה. החברה בהדרגה תחבור לגופים בתחום, תשביח פרויקטים ותוסיף על הרווח הקמעונאי רווחי השבחה. זה יהיה מדורג, אבל זה מספק למשקיעים סוג של "חלום" במניה שהיא מתחום לכאורה חסר חלום - למה מניית שופרסל יורדת?
בית ההשקעות IBI איביאי בית השק 3.7% פותח את השנה עם דוחות חזקים במיוחד, והשוק מגיב בהתאם. מניית החברה מטפסת ומשלימה זינוק של כ-80% מתחילת השנה, ומביאה את IBI לשווי של כ-7.7 מיליארד שקל. מאחורי העלייה עומד רבעון שבו כמעט כל מנועי הצמיחה של הקבוצה עובדים יחד: פעילות הקפיטל צמחה בחדות, המסחר העצמאי המשיך להתרחב, קרנות הנאמנות חצו רף נכסים משמעותי, וגם החיתום נהנה מההתעוררות בשוק ההנפקות. ברבעון הראשון רשמה IBI הכנסות של כ-485 מיליון שקל, עלייה של כ-46.5% לעומת הרבעון המקביל. ה-EBITDA יותר מהוכפל לכ-199.8 מיליון שקל, והרווח המיוחס לבעלי המניות זינק לכ-94.4 מיליון שקל, לעומת כ-31 מיליון שקל בלבד ברבעון המקביל. חלק מהרווח נובע מתרומה חד-פעמית של כ-15 מיליון שקל בעקבות העלייה לשליטה בחברת בת במגזר הקפיטל, אבל גם בנטרול התרומה הזו, הדוחות מצביעים על שיפור רחב בפעילות השוטפת של בית ההשקעות.
המניה של אלטשולר אלטשולר שחם פנ 3.19% עולה בכ-3% בתגובה לתוצאות של הרבעון הראשון, ובכך היא מוחקת את הירידה שרשמה מתחילת החודש, עדיין, היא בטריטוריה שלילית מתחילת השנה של כ-5% זו תשואת חסר משמעותית, הענף כולו זינק יותר מ-40% באותה תקופה, מניות מסוימת, IBI למשל עברו את ה-80% מתחילת שנה. עדיין יש כאן בית השקעות וותיק עם נסיון של עשורים בשוק שנסחר עכשיו בשווי של כ-1.4 מיליארד שקל. אם מסתכלים על הקצב, כ-28 מיליון שקל ברבעון, אלטשולר במכפיל של כ-12.5 קדימה, היה לאלטושלר רבעון רביעי חזק ברווח ולכן אם תסתכלו היסטורית המכפיל יורד לכ-8.8. במילים אחרות, יש פה תמחור קצת זהיר, אולי אפילו זהיר מידי, כשבענף המכפיל הממוצע סביב ה-13, מיטב כמעט ב-16 מור ב-27, אפילו אנליסט מתומחרת הרבה יותר גבוה עם ומקבלת פי 16 על הרווחים. יש סיבה לשווי הזה באלטשולר ויש גם סיבה שהיא תשפר את התמחור - נקודת פיתול באלטשולר? המניה עולה אחרי הדו"ח
- מאגר תמר מגדיל תפוקה: יכולת ההפקה היומית עלתה ל-1.6 BCF
- "דוח הדירקטוריון יהפוך להיות ממוקד ומדויק ויאפשר למשקיעים לראות את החברה בעיני ההנהלה"
מניות בולטות בת"א 35:
מניות בולטות בת"א 125:
שגריר שגריר -4.99% מטפסת - החברה מודיעה כי חתמה על הסכם פשרה במסגרת הליך בוררות, שמביא לסיום המחלוקות המשפטיות סביב רכישת חברת א.צ.מ. במסגרת ההסכם תרכוש שגריר את יתרת האחזקות בחברה, 30% מהמניות, כך שלאחר השלמת העסקה תחזיק ב-100% מא.צ.מ. התמורה שתשלם שגריר עבור יתרת המניות תעמוד על כ-16 מיליון שקל. הסכום הזה משקף לא.צ.מ שווי חברה של כ-53 מיליון שקל. מדובר בשווי נמוך בכ-60% מהשווי שנגזר מאופציית הרכש שהייתה בידי שגריר, שבמסגרתה הייתה יכולה החברה לרכוש את יתרת המניות תמורת 39 מיליון שקל, לפי שווי חברה של 130 מיליון שקל - שגריר רוכשת את יתרת מניות א.צ.מ ב-16 מיליון שקל, לפי שווי הנמוך בכ-60% ממחיר האופציה
אייראנג'י אייראנג'י טק 10.03% מדווחת כי חתמה על הסכם מחייב לרכישת 51% מחברת Green-Go ייעוץ סביבתי, העוסקת בתחום ה-EPC, התכנון וההקמה של פרויקטי אנרגיה ותשתיות בישראל. בכך עוברת העסקה ממזכר ההבנות שעליו דיווחה החברה במרץ להסכם מחייב, כחלק מהמהלך של אייראנג'י להרחיב את פעילותה מתחום הטכנולוגיה לפעילות ייזום, הקמה ואנרגיה בישראל ובאירופה. לפי החברה, הרכישה נועדה לבנות עבורה זרוע EPC בישראל, שתשמש לביצוע פרויקטים בתחומי האנרגיה המתחדשת, אגירה ואגרו-וולטאי. משה אביחי, מייסד ומנכ"ל Green-Go, יישאר עם 49% מהמניות וימשיך לכהן כמנכ"ל לפחות בשלוש השנים הקרובות. השלמת העסקה כפופה לתנאים מתלים, בהם קבלת אישורי צדדים שלישיים, השלמת מסמכים ודוחות כספיים וחתימה על הסכם שירותי ניהול מול אביחי, כאשר הצדדים פועלים להשלמתם בתוך 45 ימים.
פריים אנרג'י פריים אנרג'י -4.76% מרחיבה את שיתוף הפעולה עם נקסטקום נקסטקום 0.95% , ומדווחת על הסכם מחייב נוסף להקמת 11 פרויקטים סולאריים בהספק כולל של כ-82 מגה וואט DC, לצד מתקני אגירה בקיבולת של עד 308 מגה וואט שעה. היקף ההתקשרות הנוספת בגין שירותי התכנון, הרכש וההקמה, EPC, צפוי לעמוד על כ-182 מיליון שקל. ההסכם החדש מצטרף להסכם קודם שנחתם בין הצדדים ביולי 2025, להקמת 13 מתקני דו-שימוש ומערכות אגירה בהספק של עד 110 מגה וואט DC ולצדם מתקני אגירה בקיבולת של עד 500 מגה וואט שעה, בתמורה לכ-200 מיליון שקל. לפי החברה, הקמת הפרויקטים במסגרת ההסכם הקודם צפויה להתחיל במהלך המחצית השנייה של השנה. בסך הכל, פריים מקדמת כעת 24 פרויקטים בהספק מצטבר של כ-192 מגה וואט DC, לצד מתקני אגירה בקיבולת כוללת של עד 808 מגה וואט שעה - פריים אנרג'י מרחיבה את ההסכם עם נקסטקום: 24 פרויקטים בהשקעה כוללת של כ-930 מיליון שקל
עונת הדוחות ממשיכה - החברות הבולטות שדיווחו היום:
סוגת סוגת -2.92% סיימה את הרבעון הראשון עם הכנסות של כ-254 מיליון שקל, עלייה מתונה של כ-0.5% בלבד על רקע ירידת מחירי הסוכר בעולם וחולשה במגזר התעשייה, שבו ההכנסות ירדו בכ-9%. למרות זאת, השורה התחתונה הציגה שיפור חד כאשר הרווח הנקי זינק בכ-108% לכ-19 מיליון שקל לעומת כ-9.2 מיליון שקל ברבעון המקביל. השיפור הגיע בעיקר בזכות התחזקות הפעילות הקמעונאית, ירידה בעלות המכירות, צניחה בהוצאות המימון ושיפור ברווחיות התפעולית - דוחות סוגת: הרווח זינק ב-108%, אבל ההכנסות כמעט לא צמחו
ביטוח ישיר איידיאיי ביטוח 0% רשמה רווח כולל של כ-89 מיליון שקל - בדומה לתקופה המקבילה, למרות ירידה בפרמיות בעקבות אי זכיית החברה במכרז החשכ"ל ועלייה בהוצאות המימון הביטוחיות. יחד עם זאת, הדוחות מציגים תמונה מעורבת - מצד אחד, שיפור ברווחיות החיתומית ברוב תחומי הפעילות, זינוק חד ברווחי הביטוח הכללי והמשך צמיחה בענפי הבריאות והחיים. מצד שני, תחום ביטוח החיים עבר להפסד של כ-15.2 מיליון שקל בעקבות יחס תביעות חריג ועלייה בהוצאות. במקביל, דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד של כ־65 מיליון שקל, המהווים כ-73% מרווחי הרבעון
סמארט שוטר סמארט שוטר 0.5% מזנקת היום בכ-7%, לאחר פרסום תוצאות הרבעון הראשון של 2026, ומעלה את שווי החברה לכ-1.2 מיליארד שקל. החברה הונפקה בבורסה בתל אביב ב-2 במרץ לפי שווי של כ-900 מיליון שקל אחרי הכסף, וגייסה במסגרת ההנפקה הראשונית כ-200 מיליון שקל. מאז תחילת המסחר השלימה המניה עלייה של יותר מ-30%. סמארט שוטר הצטרפה לבורסה כחלק מגל רחב יותר של חברות ביטחוניות וטכנולוגיות ביטחוניות שהגיעו לשוק המקומי בתקופה האחרונה, על רקע העלייה בביקוש לפתרונות ביטחוניים והעניין הגובר מצד משקיעים בתחום. בגל הזה ניתן היה לראות גם חברות כמו בגירה שנערכת להנפיק בקרוב, לצד די אס איי טי וחברות נוספות שפועלות בתחומים משיקים של ביטחון, טכנולוגיה וציוד צבאי. ברבעון הראשון של 2026 רשמה סמארט שוטר הכנסות של יותר מ-6.6 מיליון דולר, עלייה של כ-26% לעומת הכנסות של פחות מ-5.3 מיליון דולר ברבעון המקביל ב-2025. לפי החברה, העלייה בהכנסות נבעה מגידול בפעילות והרחבת הפעילות באזורים גיאוגרפיים שבהם פעלה בעבר. ההכנסות ממכירת מוצרים ושירותים עלו בכ-26%, וההכנסות מחוזים מתמשכים גדלו בכ-49% ביחס לרבעון המקביל אשתקד. כ-55% מהכנסות החברה ברבעון מיוחסות לאירופה וכ-29% לישראל - סמארט שוטר מסכמת רבעון ראשון כחברה ציבורית: ההכנסות עלו ב-26% ל-6.6 מיליון דולר
חלון ההנפקות נפתח לרווחה בתל אביב, יותר מ-30 מיליארד שקל בדרך לבורסה בגל שהקצב שלו כבר עוקף את הימים החמים של 2021.
בגירה היא ההנפקה החמה של התקופה. חברה ביטחונית שמפתחת סימולטורים לצבא עם נתונים שעל פניו מרשימים ביותר - עולה במכירות, עולה ברווחים, חודרת לאזורים נוספים, צבר גדול, תחזית מרשימה קדימה. תחזית, רק נדגיש, יכולה שלא להתממש. לא עולה כסף לחזות, ואין בזה כדי לרמוז שהתחזית של בגירה מופרכת. ממש לא. היא תחזית סבירה.
אתם גם יודעים מה אנחנו חושבים לגבי הנפקות - הן יכולות להניב רווח למשקיעים, הן יכולות גם להיות הרסניות, היסטורית גלי הנפקות נגמרו עם 90% כשלנות מחרידים, עד כדי איבוד כל הכסף. הנפקות זה מצב א-סימטרי שבו לקונה אין מידע כמו שיש למוכר. בגירה מצטרפת אלינו בגל של הנפקות שמביא לבורסה חברות בשלות, יציבות ורווחיות, אבל הבעיה היא בתמחורים, אנחנו מקבלים את החברות בתמחור שמשאיר מרווח מאוד קטן לחריקות, בבגירה, מעבר לשווי הנדיב שהיא מבקשת יש עוד כמה דגלים אדומים שכדאי לכם לבדוק - להרחבה: מה מתחבא בתשקיף של ההנפקה החמה ביותר בבורסה?
אחד הנכסים של קבוצת דלק דלק קבוצה 2.96% הוא תמלוג על בלוויתן. הנכס הזה קשה להערכה והמשקיעים בקושי מתייחסים אליו. כדי להציף ערך לבעלי המניות, החליטו בדלק לחלק את התמלוג הזה שנמצא בחברה נפרדת כדיבידנד בעין לבעלי המניות. זה לא שולי - מדובר על קרוב ל-45 משווי קבוצת דלק כולה. הנהלת דלק מסבירה כי "המהלך יאפשר לכלל בעלי המניות של קבוצת דלק החזקה ישירה וסחירה בנכס התמלוגים ממאגר לווייתן שמניותיו צפויות להירשם למסחר בבורסה בתל אביב; ההון העצמי של הקבוצה צפוי לגדול בכ-200 מיליון דולר, לצד הקטנת התחייבויות של כ-220 מיליון דולר נטו, מהמאזן המאוחד של הקבוצה" - דלק תחלק לבעלי מניותיה את תמלוג העל בלוויתן - דיבידנד של 4% מהשווי
פרויקט ראשון לדוראל ואמפא בדאטה סנטרס: דוראל דוראל אנרגיה -6.96% מדווחת על הסכם ראשון במסגרת התאגיד המשותף שלה עם אמפא -3.5% בתחום חוות השרתים. בפברואר האחרון דיווחה דוראל על התקשרות עם אמפא בהסכם לשיתוף פעולה בתחום חוות שרתים בישראל באמצעות תאגיד משותף. כעת מעדכנת החברה כי התאגיד המשותף התקשר בהסכם שיתוף פעולה עם חברה מקבוצת נדב ב. לוגיסטיקה, בעלת הזכויות במקרקעין באזור התעשייה הר טוב בבית שמש.
ההסכם נוגע להקמת חוות שרתים על מקרקעין בייעוד תעשייה בשטח של כ-27 דונם. לפי דוראל, מקרקעי הפרויקט קיבלו התחייבות ממנהל המערכת לחיבור לרשת ההולכה בהיקף של כ-96 מגה-וולט אמפר, בחיבור הדרגתי ובכפוף לעמידה בלוחות הזמנים להקמה ולחיבור. החברה מעריכה כי הפרויקט יאפשר הקמת חוות שרתים בהספק מותקן של כ-74 מגה-ואט IT - פרויקט ראשון לדוראל ואמפא: התאגיד המשותף יקדם חוות שרתים בבית שמש
קיבלנו הבוקר את הדו"ח של הפניקס. חברות הביטוח מובילות את הבורסה בשנתיים האחרונות, המדד הענפי זינק ביותר מ-41% רק מתחילת השנה, והפניקס היא אחת המניות הבולטות בגל הזה. מתחילת השנה היא עלתה ב-46% (עוד לפני פתיחת המסחר היום והתגובה לדו"ח), ב-12 החודשים האחרונים היא משלימה זינוק של יותר מ-152%. אחרי המהלך הזה הפניקס כבר נסחרת בשווי של כ-48.5 מיליארד שקל, ומובילה את טבלת השווי של חברות הביטוח, לפני הראל שנסחרת בכ-39 מיליארד שקל ומנורה שנסרחת בכ-34 מיליארד שקל. הפניקס עם דוחות חזקים לרבעון הראשון, שממשיכים להסביר למה השוק מתמחר את החברה אחרת מבעבר, עלייה ברווח הכולל, צמיחה בפעילות הליבה, תשואה של 24.1% להון והמשך מעבר לפעילויות שמייצרות יותר תזרים ודורשות פחות הון.
הפניקס הפניקס -0.97% מסכמת רבעון, הרווח הכולל של הקבוצה הסתכם ברבעון ב-702 מיליון שקל, לעומת 568 מיליון שקל ברבעון המקביל אשתקד, עלייה של 24%. במונחי רווח למניה מדובר בכ-2.8 שקל למניה. התשואה להון מפעילות הקבוצה עמדה על 24.1%, והתשואה המנורמלת עמדה על 24.4% - הפניקס: תשואה להון של 24.1%, רווחי הליבה צמחו ב-13% ל-709 מיליון שקל
טרום פתיחה בבורסה
הפתיחה הבוקר צפויה להיות במגמה מעורבת. המניות הדואליות חוזרות בירידה, אסיה יורדת, החוזים על וול סטריט סביב האפס בהמשך למגמה מעורבת אמש. ארה"ב ממשיכה לתקוף באיראן באופן מאוד נקודתי, לגישתה אלו מהלכים הגנתיים (שמטרתם למנוע התקפה איראנית). הנפט עולה. המשקיעים מבולבלים
הנה פערי הארביטראז' במניות הדואליות הבולטות. טאואר ונייס צפויות לרדת 2.3%, טבע תרד כ-1.6%.
עונת הדוחות בשיאה ואפשר כבר לסכם. למרות שמרץ היה חודש מלחמה, התוצאות ברבעון סה"כ טובות. חברות הביטוח מעט אכזבו, או יותר מדויק - הציפיות היו כל כך גבוהות שביחס אליהן היתה אכזבה מסוימת. הבנקים בדוחות סבירים בהחלט. השבבים בדוחות טובים. הקמעונאות גם. הנדל"ן תוצאות בהחלט סבירות.
אנחנו מכסים בשוטף את הדוחות הכספיים, אם פספסתם, ממליצים לכם לקרוא במדור שוק ההון - שוק ההון
פתאל הציעה לרכוש את פארק פלאזה. זו עסקה גדולה שעל פניו נעשית במכפיל סביר ותקפיץ את היקף הפעילות של פתאל - פתאל רוצה את פארק פלאזה: 920 מיליון ליש"ט, פרמיה של 36%
רשת המסעדות קיסו בדרך לבורסה. תחום המסעדנות לא התחבר לבורסה, אולי זה ישתנה. קיסו רוצה לגייס לפי שווי של 400 מיליון שקל ובמכפיל רווח של 12 - לא גבוה. אם ההנפקה היא תצליח, אז נראה בהמשך רשתות רבות מתדפקות על דלתות הבורסה - קראו כאן על קיסו ועל התמחור ביחס לעולם - קיסו בדרך לבורסה: רשת המסעדות האסייתיות רוצה שווי של כ-400 מיליון שקל
- 37.אלארום עלתה ב18% היום (ל"ת)אנונימי 28/05/2026 17:43הגב לתגובה זו
- 36.אנונימי 28/05/2026 17:27הגב לתגובה זושלושה חודשים אוכלים קש איתה עד שנמאס והעפתי אותה מהתיק והיא פתאום טסה לה בכמה ימים הפגר המסריח הזה
- 35.מחקו את הקולים לגמרי (ל"ת)אנונימי 28/05/2026 17:05הגב לתגובה זו
- 34.לא הצליחו עם פקיעה גבוהה אז מפרקים את המעוף למחר (ל"ת)אנונימי 28/05/2026 16:57הגב לתגובה זו
- 33.קזינו של מאפיונרים (ל"ת)אנונימי 28/05/2026 16:37הגב לתגובה זו
- 32.זאת בכלל לא מפולת.. סתם קריסה בקטנה של 66.66 אחוז ומשם שערי הגהינום יפתחו.. (ל"ת)אנונימידורוש 28/05/2026 16:34הגב לתגובה זו
- 31.מזמן לא היה גלום כזה נמוך (ל"ת)אנונימי 28/05/2026 16:30הגב לתגובה זו
- 30.אין רגע דל רק ירידות (ל"ת)אנונימי 28/05/2026 16:24הגב לתגובה זו
- 29.מלחמת שחקני מעוף (ל"ת)אנונימי 28/05/2026 16:23הגב לתגובה זו
- 28.שמחי 28/05/2026 16:22הגב לתגובה זוהכול תלוי בשחקני המעוף ירצו יורידו ירצו יעלו ישראבלופ
- 27.שמחי 28/05/2026 16:19הגב לתגובה זואחרי הורדת הריבית הכוון ל4200
- 26.שוב מורידים מתחת לאחוז (ל"ת)אנונימי 28/05/2026 16:18הגב לתגובה זו
- 25.לזה קוראים פירוק (ל"ת)אנונימי 28/05/2026 15:59הגב לתגובה זו
- 24.הרסו את השוק ולמה הגלום נמוך (ל"ת)אנונימי 28/05/2026 15:54הגב לתגובה זו
- 23.אנונימי 28/05/2026 15:29הגב לתגובה זוכשחברה מוציאה דוח מצויין ובכל זאת יורדת התירוץ כאן הוא שהתוצאות לא מספיק חזקות עבור המשקיעים. כאילו כל המשקיעים זה אדם אחד. וגם ההיפך כשחברה מוציאה דוח פחות טוב ובכל זאת המניה עולה התירוץ הוא שהמשקיעים צופים פני עתיד. אז האמת פשוטה יותר. הכל מניפולציה של שחקנים שמשתמשים במסחר אלגוריתם
- 22.הבורסה בלון מנופח מאוד שהולך להתפוצץ .מה שבא בקלות באותה הקלות יעלם (ל"ת)אנונימי 28/05/2026 15:12הגב לתגובה זו
- והאזרח הולך לשלם בגדול... (ל"ת)אנונימי 28/05/2026 16:25הגב לתגובה זו
- 21.שגיא 28/05/2026 14:53הגב לתגובה זושלא לומר מתגרזנת כבר חודש וחצי רצוף...רק לפני כחודשיים היתה בשער 900 ומעלה והיום היא מתחת ל 700... צלילה של יותר מ 30 אחוז..יש להמשיך למכור ולמכור עד לשער 600 ואף פחות עד שההנהלה תתעורר על עצמה ותעשה משהו בנידון...
- מזמן לא ראיתי כזאת הנהלה עלובה (ל"ת)זבל של חברה 28/05/2026 16:44הגב לתגובה זו
- 20.אנונימי 28/05/2026 14:14הגב לתגובה זוכדי להשפיע על המסחר בבורסות אחרות. לא מובן איך המניפולציה הזו לא נחקרת במיוחד כשבעבר כבר נתפס בנק מורגן במניפולציות בדיוק מהסוג הזה בשיטת הספופינג..תיכף יגיע טרול הקליק בייט האידיוט ויצחק על המילה ספופינג אבל כנראה שזו הרמה באתר הזה
- החוזים לא יורדים כמו אצלנו פה אכזריות (ל"ת)אנונימי 28/05/2026 16:40הגב לתגובה זו
- 19.ושום מילה על ארית אתמול 9 היום 10 אחוז. אכלתם אותה ביזבזים האנטי שלכם לא צלח (ל"ת)אנונימי 28/05/2026 13:43הגב לתגובה זו
- 18.אנונימי 28/05/2026 13:07הגב לתגובה זוהבעיה שהמשקיעים הקטנים תמיד אוכלים אותה כשלא יוצאים בזמן.הגדולים מרשים לעצמם לגרוף את הרווח אחרי כמה אחוזים ולברוח מיד ולהשאיר את הדגי רקק עם השאריות במקרה הטוב או עם הפסדים במקרה הרע
- 17.גבגב 28/05/2026 12:12הגב לתגובה זומה הסיבה שיורדת ב 6%
- 16.אנונימי 28/05/2026 11:23הגב לתגובה זומתחמק מהאנומליה בשוק השבוע. הדולר מתרסק כבר כמה ימים ופתאום גם השוק יורד במקביל. מילא ירידות אבל שוב ושוב השוק בכלל פתוח בעליות ותוך שעה הן נמחקות. בכל תחום אחר התקשורת היתה קופצת על המציאה ומבצעת תחקיר רציני על הפשע המאורגן אבל כנראה שיש קשר שתיקה בעל אינטרסים
- אנונימייעקב 28/05/2026 13:53הגב לתגובה זותגיש תלונה ברשות נירות ערך עוד גלית כהן037109860
- אין שום דבר אנומלי בתיקון לאחר עליות (ל"ת)מר בחור 28/05/2026 12:33הגב לתגובה זו
- 15.סוגת 28/05/2026 10:55הגב לתגובה זואיביאי פתאל בגירה וכל הקופצות למיניהן פספוס ברור של הרכבת שיצאה מהתחנה ואתם ברציף!
- 14.אנונימי 28/05/2026 10:51הגב לתגובה זוכל פעם שניס עולה יש כמה שמנסים להריץ לדעתי ואני לא מקצועי בגלל שלסינים יש בינה מלאכודית בהשקעה של הרבה בחות כסף מכפיל הרווח משקף את המחיר ואולי עוד תרד
- אנונימי 28/05/2026 13:23הגב לתגובה זונייס בדרך מעלה
- 13.אנונימי 28/05/2026 10:48הגב לתגובה זוהחכמים אוספים סחורה
- אתה חי לפני שהורידו ריבית..... (ל"ת)אנונימי 28/05/2026 12:47הגב לתגובה זו
- יואל 28/05/2026 12:00הגב לתגובה זואכן כך לאומי
- 12.אנונימי 28/05/2026 10:46הגב לתגובה זושבכל פעם שיוצאת הודעה טובה על החברה בין אם זה דוחות טובים או המלצת IBI וכדומה אז יש גורמים בשוק שמפילים בכוונה את שווי הנייר!!!האם זה אולי ניסיון השתלטות הדרגתי על החברה....ימים יגידו וקו למחשבה.
- אנונימי 28/05/2026 15:48הגב לתגובה זוככה הם עושים כמעט בכל המניות הנסחרות בבורסה.בושה וחרפה וגועל נפש!!!
- אנונימי 28/05/2026 12:50הגב לתגובה זוהם משחקים חזק ביותר בנייר הזה וטורפים את המשקיעים הקטנים.שמרו על כספכם ותיזהרו שלא ליפול בפח של הנוכלים !!!
- אנונימי 28/05/2026 12:24הגב לתגובה זווביתר המקומות ...
- 11.אנונימי 28/05/2026 10:36הגב לתגובה זויודעת לחלק דיבידנד בעין מהרווחים העצומים בלוויתן כך גם אתם צריכים לחלק שוב דיבידנד מהרווחים העצומים בשננדואה.בהחלט לא מספיק מה שחילקתם ברבעון הראשון. צריך לחלק מספר פעמים בשנה כמו כל הגופים הגדולים.המשקיעים גם תורמים להכנסות ולרווחים של החברה.
- 10.משה 28/05/2026 10:13הגב לתגובה זובשורות מצויינות לליויתן ורציו.. חוזה חדש רוחים במיליארדים ורציו ירדה 37 אחוז מהשיא שלה...חבורת פושעים
- אנונימי 28/05/2026 11:25הגב לתגובה זוצודק. מה קורה בליויתן
- 9.הולמס פלייס טיל בליסטי (ל"ת)אסולין 28/05/2026 10:09הגב לתגובה זו
- 8.בורסה 28/05/2026 09:40הגב לתגובה זולמטה....
- 7.יוסי 28/05/2026 09:40הגב לתגובה זומי שלא בבורסה מומלץ להכנס אנחנו בדרך לעליות יפות בחודשים הקרובים.
- שלי 28/05/2026 16:23הגב לתגובה זובדרך למטה אין שום הסכמים לממשלת נתני ו
- 6.בורסה 28/05/2026 09:38הגב לתגובה זוההבנה של המומחים במדורי הכלכלה כמו מנתחים חייזרים במאדיםנמתין לראות לאן הדולר והדירות יגיעו
- 5.אנונימי 28/05/2026 09:30הגב לתגובה זומחירי הדירות יורדים הריבית על המשכנתא כפולה מתשואת השכירות המינוף של המשכנתא מכפיל את ההפסדים פי 3
- אנונימי 28/05/2026 13:30הגב לתגובה זועד שהמחירים ירדו לרמה שפויה.
- 4.אורן 28/05/2026 09:21הגב לתגובה זוהיום עליות בדלק קבוצה
- 3.בורסה 28/05/2026 08:38הגב לתגובה זודירות יעלו דולר יעלה רק אחרי בחירות אם ליברמן יהיה שר זה יקרה מהר מאוד
- מגחך 28/05/2026 13:31הגב לתגובה זוואתה שוב חוזר עם השטות הזאת.
- אנונימי 28/05/2026 09:01הגב לתגובה זודוב רמן שר אוצר ! בדיחה טובה!!!
- 2.מתי קונים דולרים (ל"ת)אנונימי 28/05/2026 08:17הגב לתגובה זו
- 1.אנונימי 28/05/2026 08:00הגב לתגובה זולמי שיהיה מעוניין בדולר גבוה רק בחילוף ממשלה ומשם ידוע לאן הבורסה