חבילת גלישה פרטנר חו"ל - לבחור נכון
גלישה באינטרנט בחופשה. צילום: boryanam מ-Freepik
על אף העלייה החדה במחירי הטיסות, עם ישראל לא נותן לנסיבות לקרקע אותו לארץ הקודש: הישראלים ממשיכים לזרום בהמוניהם לחופשות בחו"ל, ולו בכדי לברוח לסוף שבוע אחד מהטירוף של המזרח התיכון. אך כמובן, אף חופשה לא תהיה שלמה בלי סטורי ומוזיקה בנסיעות - ולשם כך צריך חבילת גלישה גם בחו"ל. ואמנם חברות סלולר רבות מציעות חבילות גלישה לחו"ל, אך דומה ויש באזז רחב יותר דווקא סביב חבילות הגלישה של פרטנר. האם יש דברים בגו? אילו חבילות חברה זו מציעה, ואיזו מהן היא הכדאית מכולן? יצאנו לבדוק.
בדיוק כמו בשימוש בחיי היום-יום, שאלת הכדאיות של חבילות גלישה היא טריקית: לכל גולש יש צרכי גלישה שונים. יש כאלו שיסתפקו בגישה ליישומוני התכתבות וסושיאל, ויש נוודים דיגיטליים שעובדים מהלפטופ שלהם מכל רחבי העולם. מדובר בספקטרום רחב מאוד, ולכן התשובה לשאלה זו היא סובייקטיבית. אם כן, הבה נבחן את ההצעות שיש לחברת פרטנר עבור כל צורך של הגולש בחו"ל, כדי שתדעו בדיוק איזו חבילת גלישה פרטנר מתאימה לכם ולא תשלמו יותר ממה שאתם באמת צריכים.
טסים לחו"ל בסטייל
חבילות הגלישה של פרטנר חו"ל ניתנות לחלוקה גסה על פי תוקפן, תכולתן ותחומי השימוש המוגדרים להן. לדוגמה, חבילת 'חו"ל ספיישל' תקפה ל-14 יום וכוללת 50 הודעות, 50 דקות ו-5 ג'יגה לגלישה. חבילת 'חגיגה בטברנה', לעומת זאת, תקפה ל-7 ימים, רלוונטית ליוון וקפריסין בלבד, וכוללת 100 דקות, 100 הודעות ו-10 ג'יגה גלישה. שתי החבילות הללו עולות 199 ש"ח.
- פרטנר: צמיחה מתונה אך עקבית גם ברבעון השלישי
- נטפליקס תקפיץ את פרטנר - ואיך זה קשור למע"מ?
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
עולים מדרגה: אם חבילות הבסיס לא מספיקות לכם, לפרטנר יש עוד כמה בקנה: חבילת 'חו"ל בסטייל', העולה 249 ש"ח, תקפה ל-14 יום ותיתן לכם 150 דקות שיחה, 150 הודעות -15 ג'יגה של אינטרנט. במסגרת חבילה זו מוצע גם מבצע: חבילת 5 ג'יגה גלישה ב-49 ש"ח בלבד. אם זה עדיין לא בדיוק מה שאתם צריכים, תמורת 269 ש"ח תוכלו לקבל את חבילת 'חו"ל מושלמת' שתקפה ל-30 יום ועולה 269 ש"ח. חבילה זו תיתן לכם 300 דקות שיחה, 300 הודעות ו-30 ג'יגה לגלישה. גם כאן, תוכלו לקבל מבצע דומה לבני המשפחה: 5 ג'יגה גלישה ב-49 ש"ח בלבד.
מגלים לכם את אמריקה
וזה עוד לא הכל: חבילת גלישה פרטנר חו"ל 'לגלות את אמריקה' (הרלוונטית, כמובן, רק לטסים לארה"ב) תקפה ל-30 יום ותספק לכם 500 דקות, 500 הודעות ו-100 ג'יגה גלישה - תמורת 299 ש"ח בלבד. אם אתם רוצים דיל משפחתי משתלם באמת, אולי תתעניינו בחבילת 'חופשה משפחתית' ל-30 יום, הכוללת 300 דקות, 300 הודעות ו-50 ג'יגה גלישה. שימו לב כי חבילה זו מיועדת ללקוחות בעלי 2-7 מנוים תחת הלקוח, ועולה 299 ש"ח. חבילת הכתר של פרטנר חו"ל היא 'חו"ל בגדול', שאם תבחרו בה, תספק לכם 60 יום של אינטרנט עם 600 דקות שיחה, 600 הודעות ו-60 ג'יגה גלישה. חבילה זו עולה 489 ש"ח.
ואם אתם בכלל נוסעים לחופשה קצרצרה ולא צריכים את החבילות הגדולות האלה, יש גם חבילת גלישה פרטנר חו"ל שנקראת 'חו"ל בקטנה', העולה 149 ש"ח בלבד ונותנת 2 ג'יגה גלישה, תקפה לארבעה ימים וב-109 מדינות. אם אתם רק קופצים לסופ"ש ולא רוצים להתעסק יותר מדי עם חבילות, ייתכן וזו החבילה בשבילכם.
עד המגה האחרון
ומה אם חרגתם מהחבילה? במקרים מסוימים, אם רכשתם חבילת גלישה פרטנר חו"ל והשתמשתם בה במלואה, כל חריגה תעלה לכם 2.5 ש"ח נוספים, ועד לתום תוקף החבילה. במקרים אחרים, הגלישה תיחסם ברגע שהגעתם לניצול מלא שלה, ולא יהיו חיובי חריגה. כמו כן, אם תרצו לבדוק לעומק אילו יעדים (מדינות) מכוסים בחבילה שלכם, תוכלו לבדוק זאת ברשימה המופיעה באתר פרטנר. וזה נכון לגבי כל חבילה: תמיד עדיף שתבדקו מראש את כל הפרטים הקטנים של החבילה שאתם מעוניינים בה, כדי שלא תופתעו דווקא כשאתם בחו"ל. חופשה מהנה!
צילום: יח"צמה משקיעים בשוק ההון יכולים ללמוד מהמפרסמים בגוגל אדס ואיך עקרונות השקעות הערך חזרו לעולם השיווק הדיגיטלי
בעולם שבו כל קליק שווה כסף, מומלץ להסתכל על עולם השיווק כהשקעה, לא כהוצאה
בעולם שבו כל קליק שווה כסף וכל שנייה של תשומת לב מתומחרת, יש טשטוש גבולות בין פרסום להשקעה. גיא אברמוב, מומחה לשיווק דיגיטלי עם ניסיון של למעלה מ-17 שנה בניהול קמפיינים בגוגל אדס, מציע דרך אחרת להסתכל על עולם השיווק - לא כהוצאה, אלא כהשקעה. בעידן של חוסר יציבות כלכלית, עליות ריבית ואי ודאות בשווקים, ייתכן שדווקא מפרסמים בפלטפורמה של גוגל אדס יכולים ללמד את המשקיעים שיעור חשוב על ניהול הון, משמעת וסבלנות.
שיווק דיגיטלי כהשקעה, לא כהוצאה
הגישה של אברמוב נולדה מתוך חיבור אינטואיטיבי בין שני עולמות שנראים במבט ראשון זרים זה לזה. מצד אחד ניהול תקציבי פרסום בגוגל, עולם של ניסוי וטעייה, מדדים משתנים בזמן אמת ותחרות אינסופית על תשומת לב. מצד שני עולם ההשקעות הקלאסי, שבו ערך נבנה לאורך שנים דרך החלטות שקולות ומבוססות נתונים.
לדבריו, “הטעות הנפוצה ביותר של בעלי עסקים היא שהם מתייחסים לפרסום כהוצאה מיידית, במקום לראות בו השקעה לטווח ארוך. כל שקל שמושקע נכון בקמפיין אפקטיבי פועל בדיוק כמו הון שמושקע במניה טובה והוא מייצר תשואה לאורך זמן”.
גיא אברמוב מסביר, כי ממש כפי שמשקיע בוחן את ביצועי התיק שלו בפרספקטיבה של שנים ולא של ימים, כך גם משווק חכם צריך לבחון את יעילות הקמפיינים שלו בפרקי זמן רחבים יותר. “מי שמסתכל על נתוני קליקים יומיים ומקבל החלטות רגשיות יגלה מהר מאוד שהכסף בורח לו בין האצבעות” הוא אומר. “אבל מי שמתייחס לגוגל אדס כמו משקיע שמתכנן קדימה יוצר מערכת יציבה וצומחת”.
- חברת A2Z והסטארט-אפ Pluro מציעים את הפתרון המלא להנגשת אתרים - איתור, תיקון וניטור במערכת אחת
- השילוש הקדוש של הצמיחה הדיגיטלית: נוכחות, נראות ואינטליגנציה
- המלצת המערכת: כל הכותרות 24/7
המכירה הפומבית של גוגל הינה מראה לשוק ההון
במרכז מערכת גוגל אדס עומדת מכירה פומבית בזמן אמת. מפרסמים מתחרים על מילות מפתח כאשר מחירי הקליקים והבידינג עצמו משתנים מדי רגע, והאלגוריתם מחליט מי יופיע ואיפה. זהו מנגנון שמזכיר באופן מפתיע את שוק המניות שהיא תחרות על נכסים בעלי ערך נתפס, מבוססת ביקוש, היצע וציפיות.
